Avokkini

katosi

helmikuussa, mihin joutui, ei ole kuulunut mitään uutta senjälkeen!Juhlittiin porukassa ja oli miesvieras meillä, uhkaili vaikka mitä, ja lähti ulos pakkaseen, no, minä alan elämään omaa elämääni, mitäpäs sitä muuta voin, vai mitä mieltä olette, miks mun pitäis etsiä kun ei mitään ilmoittele itsestään, ja olla yksin kun ei oo ketään mulla muuta kun hä häipyi?

38

7190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekeju

En ilkeile enkä ota kantaa mitä on tapahtunut... Mutta olisiko hän "paennut" ja olisi sillä tiellä vieläkin....Olen itsekin täällä hakemassa sukulaista ja siksi kirjoitin.... Voimia Sinulle ja toivon että asia selviää.

• mitään kuulunut

mistään, etsitty on, merestä ja pyörä on kadonnut!
        Kesä kait nostaa pintaan, no, mereen hän uhkasikin mennä!
        Kait se on mun syy, ei ole, en usko, minä rakastin häntä!
        Hän oli onnellisempi minun kanssa kuin avovaimonsa kanssa, sanoi niin aina.

• Saanko täältä tietoja avopu...
        mitään kuulunut kirjoitti:

mistään, etsitty on, merestä ja pyörä on kadonnut!
        Kesä kait nostaa pintaan, no, mereen hän uhkasikin mennä!
        Kait se on mun syy, ei ole, en usko, minä rakastin häntä!
        Hän oli onnellisempi minun kanssa kuin avovaimonsa kanssa, sanoi niin aina.

syytä itseäsi!!Luulenpa, että sellaista avo/avioparia ei olekkaan joka ei joskus riitele keskenään, ehkä "jonnin joutavistakin" asioista!

Epävarmuus on pahinta, kun ei tiedä mitä on tapahtunut.Sitä alkaa jossittelemaan/miksi/mitä varten näin tapahtui. Siitä tulee oravanpyörä ennen pitkää.

Olen itsekin painiskellut saman asian kanssa kohta 8 kuukautta.Eikä mitään tietoa ole tullut vieläkään.

Ei elämä lopu, vaikka vaikeata onkin ja koettelee monin eritavoin, voi tulla tunne, että ei enää jaksa, mutta jostakin niitä voimia aina tulee lisää!

Puhu ystävien kanssa,älä kätke kaikkea sisällesi!
        Jos on ystäviä, jotka ei uskalla ottaa/pitää yhteyttä, kun ei tiedä miten pitäisi suhtautua!
        Rohkaise heitä ja pidä itse yhteyttä, jos suinkin voimavaroja riittää!

Itseltäni kaikkosivat ystävät, kun niitä olisin eniten tarvinnut.Juuri sen takia, kun ei tienneet miten pitäisi suhtautua!

Toivon sinulle PALJON VOIMIA!

• jo niin kauan
        Saanko täältä tietoja avopu... kirjoitti:

syytä itseäsi!!Luulenpa, että sellaista avo/avioparia ei olekkaan joka ei joskus riitele keskenään, ehkä "jonnin joutavistakin" asioista!

Epävarmuus on pahinta, kun ei tiedä mitä on tapahtunut.Sitä alkaa jossittelemaan/miksi/mitä varten näin tapahtui. Siitä tulee oravanpyörä ennen pitkää.

Olen itsekin painiskellut saman asian kanssa kohta 8 kuukautta.Eikä mitään tietoa ole tullut vieläkään.

Ei elämä lopu, vaikka vaikeata onkin ja koettelee monin eritavoin, voi tulla tunne, että ei enää jaksa, mutta jostakin niitä voimia aina tulee lisää!

Puhu ystävien kanssa,älä kätke kaikkea sisällesi!
        Jos on ystäviä, jotka ei uskalla ottaa/pitää yhteyttä, kun ei tiedä miten pitäisi suhtautua!
        Rohkaise heitä ja pidä itse yhteyttä, jos suinkin voimavaroja riittää!

Itseltäni kaikkosivat ystävät, kun niitä olisin eniten tarvinnut.Juuri sen takia, kun ei tienneet miten pitäisi suhtautua!

Toivon sinulle PALJON VOIMIA!

mitä on sattunut?
        Tämä on kuin alibin juttuja, ja sukukin kauhuissaan
        eli ent. avovaimo ja avokkini lapsi ja minun sijaisvanhempani, kaikki ihan "hukassa" ollaan!
        Ajattelin jo, että pitäisi alibin toimittajat panna asialle, kun ei mitään kuulu asiasta eikä saa tietoja viranomaisilta!
        Kaikki on hukassa, tuska kalvaa meitä kaikkia, kiitos, voimia sullekkin, voi että kun...
        mä putoan...
        kaikille meillehän on määrätty päivämme, mutta kuitenkin...

jo niin kauan kirjoitti:

mitä on sattunut?
        Tämä on kuin alibin juttuja, ja sukukin kauhuissaan
        eli ent. avovaimo ja avokkini lapsi ja minun sijaisvanhempani, kaikki ihan "hukassa" ollaan!
        Ajattelin jo, että pitäisi alibin toimittajat panna asialle, kun ei mitään kuulu asiasta eikä saa tietoja viranomaisilta!
        Kaikki on hukassa, tuska kalvaa meitä kaikkia, kiitos, voimia sullekkin, voi että kun...
        mä putoan...
        kaikille meillehän on määrätty päivämme, mutta kuitenkin...

on vaikea sanoa mitä on sattunut! Kukaan ei tiedä hän vain hävisi kenenkään huomaamatta, kuin tuhka tuuleen.
        Havainnot hänestä loppuivat 27.08.06 klo 19.30 täällä hänet kyllä jokainen tuntee,mutta silti kukaan ei ole nähnyt tai kuullut mitään.

Ottakaapa yhteyttä Reino Savukoskeen. Etsintävene tukiryhmä ry:hn.
        Hän tekee vapaaehtoistyötä kadonneitten hyväksi. Reinolla on tehtävään koulutettu koira.

Reino Savukoski otti itse henkilökohtaisesti yhteyttä meihin, kun oli kuullut, että Juha on ollut kadoksissa niin kauan. Minäkään en tiennyt ollenkaan, että tälläisiakin on olemassa! Vaikka jo syksyllä kyselin viranomaisilta.

Haku sanoilla Etsintävene tukiryhmä Ry tai Reino Savukoski löytyy netistä yhteystiedot.

Tietän tunteen tarkalleen, mutta silti kaikki ei ole lopussa. Toivoa ei pidä menettää niin kauan kuin on varma tieto,että hän on poistunut keskuudesta.

Ottavatko Alibin toimittajat yksityisiltä henkilöiltä juttuja lehteen?

VOIMIA !!

• Otsokka

Minkälainen auto tarkkaan ottaen oli avokillasi?
      Onko se vielä rekisterissä?
      Linkitätkö jostain mulle kuvan siitä autosta?

• ollut hänellä

ellei joku ottanut autoon häntä silloin yöllä ja...!
        Ei ole meillä autoa lainkaan!
        Ikävä kyllä siis en voi linkittää!
        Vaalen sinsisestä autosta olen nähnyt unen!

• kukahan oletkaan
        ollut hänellä kirjoitti:

ellei joku ottanut autoon häntä silloin yöllä ja...!
        Ei ole meillä autoa lainkaan!
        Ikävä kyllä siis en voi linkittää!
        Vaalen sinsisestä autosta olen nähnyt unen!

mitähän tietäisit asiasta?
        Tuskinpa "näkijä"?
        Itsellä on "vainua" asiasta, mutta kunnes näytetään toteen, voin kertoa sen vasta ja todeta kuin oikessa olinkaan!
        Viranomaiset eivät ole, suvun ilmoitusten mukaan, antaneet tietoja "tutkimusten ollessa kesken", minkä tutkimusten?

Heille on annettuja vaikka mitä tietoja, he eivät vastaa mitään, tuntuu että ei mitään tapahdu, ei he viitsi/ehdi tällaisista asioista mitään etsintöitä tehdä, kait se niin on.
        Aika/meri/metsä yms. sieltähän se kadonneen vastaus löytyy, kait, aikanaan!
        Pkele tätä tuskaa, omaisille!

• on jonkun
        kukahan oletkaan kirjoitti:

mitähän tietäisit asiasta?
        Tuskinpa "näkijä"?
        Itsellä on "vainua" asiasta, mutta kunnes näytetään toteen, voin kertoa sen vasta ja todeta kuin oikessa olinkaan!
        Viranomaiset eivät ole, suvun ilmoitusten mukaan, antaneet tietoja "tutkimusten ollessa kesken", minkä tutkimusten?

Heille on annettuja vaikka mitä tietoja, he eivät vastaa mitään, tuntuu että ei mitään tapahdu, ei he viitsi/ehdi tällaisista asioista mitään etsintöitä tehdä, kait se niin on.
        Aika/meri/metsä yms. sieltähän se kadonneen vastaus löytyy, kait, aikanaan!
        Pkele tätä tuskaa, omaisille!

turha väittääkkään,et kyl mä tiedän!!
        Sitä tuskaa ei voi tietää sellainen ihminen, joka ei itse ole joutunut käymään samaa helvettiä läpi.
        Epätietoisuus on kaikkein pahinta.

Esim: henkilöllä,jos on sattunut olemaan joskus alkoholi ongelma, niin todetaan, et kyl ne yleensä viikon tai kahden päästä tulee!
        Jostakin perkeleen "puliremmistä" etsitään viikko tolkulla.
        Ei auta sanoa omia aavistuksia tutkijoille, ne ei ota todesta yhtään mitään.

Tuska repii ja raastaa pikku hiljaa...
        Lopulta tulee välinpitämätön olo ja halu luovuttaa mikään ei merkitse mitään, eristäytyy ihmisistä ja haluaa olla vain "näkymätön"tuskansa kanssa...Tuhat kysymystä seuranaan...

Niinpä kait ne jostakin suosta löytyy" hukkuneena tai sairaskohtauksen saaneina"
        Tapaukseen ei liity rikosta!!

Niille "selvännäkijöille" olisi töitä,tekisivät vapaaehtoistyötä kadonneitten löytämiseksi Eikö?Tätä nykyä he vain ja ainoastaan rahastavatja "turhista tarinoista"

Omaisille toivon voimia jaksaa huomiseen!!! Muistakaa, että ette ole ainoita ihmisiä täällä jotka kaipaavat omaistaan!

• tutkimus
        on jonkun kirjoitti:

turha väittääkkään,et kyl mä tiedän!!
        Sitä tuskaa ei voi tietää sellainen ihminen, joka ei itse ole joutunut käymään samaa helvettiä läpi.
        Epätietoisuus on kaikkein pahinta.

Esim: henkilöllä,jos on sattunut olemaan joskus alkoholi ongelma, niin todetaan, et kyl ne yleensä viikon tai kahden päästä tulee!
        Jostakin perkeleen "puliremmistä" etsitään viikko tolkulla.
        Ei auta sanoa omia aavistuksia tutkijoille, ne ei ota todesta yhtään mitään.

Tuska repii ja raastaa pikku hiljaa...
        Lopulta tulee välinpitämätön olo ja halu luovuttaa mikään ei merkitse mitään, eristäytyy ihmisistä ja haluaa olla vain "näkymätön"tuskansa kanssa...Tuhat kysymystä seuranaan...

Niinpä kait ne jostakin suosta löytyy" hukkuneena tai sairaskohtauksen saaneina"
        Tapaukseen ei liity rikosta!!

Niille "selvännäkijöille" olisi töitä,tekisivät vapaaehtoistyötä kadonneitten löytämiseksi Eikö?Tätä nykyä he vain ja ainoastaan rahastavatja "turhista tarinoista"

Omaisille toivon voimia jaksaa huomiseen!!! Muistakaa, että ette ole ainoita ihmisiä täällä jotka kaipaavat omaistaan!

tehdäänkö se kaikille kadonneille ilman omaisten pyyntöä, automaattisesti?
        Lapsensa on nyt 13 v ja haluaa tietää missä isä on ja mitä tapahtui ja milloin?
        Löytyykö jätelaitokselta vai mistä sitten, joskus?
        Kuka osaa neuvoa tai tietää?
        Kauheaa tietoa, kun ei osaa kukaan sanoa mitä tapahtui ja missä ja miksi ja milloin?
        Ennustaja kertoi, että kurkussa on jotain! Löikö joku?
        Pyörä liittyy asiaan!
        Järveen vai jätteisiin pantiin pyörä painona?
        Kuka halusi hänet pois?
        Aikaa on kulunut, mistähän löytyy enään?
        Epätoivossa eletään, tuska ei lopu ikinä!
        Niin, ei olla ainoita, silti, tuntuu tuska ja että mä putoan, putoan, tuskissani,
        olet oikessa a-holi-ongelmassa, mutta, kun työt oli hoidettu aina, avo-ongelma tuuttasi...

• voisi
        tutkimus kirjoitti:

Kauheaa tietoa, kun ei osaa kukaan sanoa mitä tapahtui ja missä ja miksi ja milloin?
        Pyörä liittyy asiaan!
        Kuka halusi hänet pois?
        Niin, ei olla ainoita, silti, tuntuu tuska ja että mä putoan, putoan, tuskissani,
        olet oikessa a-holi-ongelmassa, mutta, kun työt oli hoidettu aina, avo-ongelma tuuttasi...

jotenkin auttaa!
        Yleensä patologinen tutkimus tehdään kaikille,jotka ovat kuolleet hämärissä olosuhteissa tai sitten kotona.

Joku tietää varmasti mitä on tapahtunut, mutta toivottavasti jossakin elämänsä vaiheessa rupeaa omatunto kolkuttamaan!
        Ainakin luulisi,jos on aiheuttanut kuoleman!

Pyörähän on hyvä paino,esim jos on veteen upotettu.
        En kyllä usko,että jätelaitokselta löytyy.

Ottakaa yhteyttä edellisissä viestissä mainittuun Reino Savukoskeen Etsintäveneen tukiryhmään.
        Olen kuullut,että ottaa tosissaan kadonneitten etsinnän, kun on oma kokemus ystävänsä katoamisesta 80 luvun lopussa.

• isi on?
        voisi kirjoitti:

jotenkin auttaa!
        Yleensä patologinen tutkimus tehdään kaikille,jotka ovat kuolleet hämärissä olosuhteissa tai sitten kotona.

Joku tietää varmasti mitä on tapahtunut, mutta toivottavasti jossakin elämänsä vaiheessa rupeaa omatunto kolkuttamaan!
        Ainakin luulisi,jos on aiheuttanut kuoleman!

Pyörähän on hyvä paino,esim jos on veteen upotettu.
        En kyllä usko,että jätelaitokselta löytyy.

Ottakaa yhteyttä edellisissä viestissä mainittuun Reino Savukoskeen Etsintäveneen tukiryhmään.
        Olen kuullut,että ottaa tosissaan kadonneitten etsinnän, kun on oma kokemus ystävänsä katoamisesta 80 luvun lopussa.

Täti kerro jo se mitä tapahtui kun tulin asemalle ja odotin isän panevan minut oikean junaan ja sinä tulit ja sanoit isän olevan jossain, vaikka isä lupasi eilen tulla, oli niin sanonut äidille, eli älä huolehdi, kyllä minä poikani hoidan oikeaan junaan ja senjälkeen minä en ole nähnyt isääni, eli yli kahteen kuukauteen!?

Täti, olit sanonut äidille pyörästä kysyttyä, että mitä se tähän kuuluu, eli äidin pyörä oli isälläni!

Etsin siis isääni, minun isääni vaikka asun äitin kanssa muualla nyt..

• Näitten ennustajien
        tutkimus kirjoitti:

Pyörä liittyy asiaan!
        Kuka halusi hänet pois?

ja selvännäkijöiden pitäisi tietää, mistä kadonnut löytyy? onko tehnyt itsarin tai kuka aiheutti kuoleman.
        Vai mitä loruja ne kertoo??
        Pelkkiä päätelmiä ja olettamuksiako, et "mahdollisesti" se ja se liittyy asiaan?

Ainakn minulle "mielestään" edes menneen Tamara Maunosen kanssa työskennellyt ja erittäin hyvä ystävä Tamaran kanssa.

Tamarasta olen tosin kuullut, et hänen ennusteet ovat olleet paikkansa pitäviä.

Kadonnut läheseni ei ole kuollut, eikä ole tapettu ja tulee kotiin varmasti jouluna tai viimeistään joulukuun viimeisinä päivinä!

Ei näkynyt ainakaan viime jouluna 06, mutta en kyllä muistanut kysyä häneltä, että mikä vuosi mahdollisesti tulisi näin tapahtumaan!!

• Reinoon ottaa yhteys
        Näitten ennustajien kirjoitti:

ja selvännäkijöiden pitäisi tietää, mistä kadonnut löytyy? onko tehnyt itsarin tai kuka aiheutti kuoleman.
        Vai mitä loruja ne kertoo??
        Pelkkiä päätelmiä ja olettamuksiako, et "mahdollisesti" se ja se liittyy asiaan?

Ainakn minulle "mielestään" edes menneen Tamara Maunosen kanssa työskennellyt ja erittäin hyvä ystävä Tamaran kanssa.

Tamarasta olen tosin kuullut, et hänen ennusteet ovat olleet paikkansa pitäviä.

Kadonnut läheseni ei ole kuollut, eikä ole tapettu ja tulee kotiin varmasti jouluna tai viimeistään joulukuun viimeisinä päivinä!

Ei näkynyt ainakaan viime jouluna 06, mutta en kyllä muistanut kysyä häneltä, että mikä vuosi mahdollisesti tulisi näin tapahtumaan!!

ja sitte nähdään miliisien välinpitämättömyys, vaikka ex ja lapsi ja suku on yrittänyt kysyä asiasta
        Poliisi ei viitsinyt edes ottaa isään yhteyttä!
        Toinen poika "sai" soittaa isälleen ja äidilleen ilmoittaen vanhimman veljen kadonneen, eli nyt 11 viikkoon pojan isä ei ole saanut mitään tietoa, eikä muutkaan suvusta!
        Poliisi sanoi äidille soittaessa tuntemattomasta numerosta, ollaan yhteydessä?
        Just joo, ollaanpa ja milloin! Pkele poliisin toimintaa nykyisin!
        .

• eli kadonnut on vain tavall...
        Reinoon ottaa yhteys kirjoitti:

ja sitte nähdään miliisien välinpitämättömyys, vaikka ex ja lapsi ja suku on yrittänyt kysyä asiasta
        Toinen poika "sai" soittaa isälleen ja äidilleen ilmoittaen vanhimman veljen kadonneen, eli nyt 11 viikkoon pojan isä ei ole saanut mitään tietoa, eikä muutkaan suvusta!
        .

duunari ja juoppo ollut!
        Ei kuuluisuus tai virkamies, ei mitään väliä miss lilluu nyt!
        Näinhän se elämä menee!

• saanko täältä tietoja avopu...
        Reinoon ottaa yhteys kirjoitti:

.

sähköposti osoitteesi niin annan Reinon Yhteystiedot.
        Tee vaikka väliaikainen sähköposti osoite!

Sama se minullaki ei ole poliisit pitäneet lupauksiaan. yhdeytenpito lupauksista huolimatta mitään kuukausiin.
        Eivätkä ole edes ilmoitelleet missään, ainut oli kevät talvella poliisi tv.ssä.

Voi helvetti kuitenkin!!!
        Rupesi myötä tunnosta ahdistamaan teidänkin tuska ja epätietoisuus, kun teillä on lapsikin kärsimässä, kun itselläni on samatilanne muuten, mutta ei ole lasta! Menossa 9.s kuukausi tuskaa ja epätietoisuutta.
        PALJON VOIMIA JA YRITTÄKÄÄ JAKSAA!

• nyt äiti
        saanko täältä tietoja avopu... kirjoitti:

sähköposti osoitteesi niin annan Reinon Yhteystiedot.
        Tee vaikka väliaikainen sähköposti osoite!

Sama se minullaki ei ole poliisit pitäneet lupauksiaan. yhdeytenpito lupauksista huolimatta mitään kuukausiin.
        Eivätkä ole edes ilmoitelleet missään, ainut oli kevät talvella poliisi tv.ssä.

Voi helvetti kuitenkin!!!
        Rupesi myötä tunnosta ahdistamaan teidänkin tuska ja epätietoisuus, kun teillä on lapsikin kärsimässä, kun itselläni on samatilanne muuten, mutta ei ole lasta! Menossa 9.s kuukausi tuskaa ja epätietoisuutta.
        PALJON VOIMIA JA YRITTÄKÄÄ JAKSAA!

pojanpoikani oli nyt yötä meillä, tuli eilen ja ent. avo uusinen miehineen, on mietitty yhdessä mitä tapahtui ja miksi!
        Ent. avo aikoi ottaa selville Reinon yht. tiedot jo lapsensa vuoksi.
        Onneksi meillä ei yhteys aikanaan katkennut!
        En uskalla tässä laittaa tietoja, en halua että kaikki tunnistaa tämän suvun!
        Niin, tutkimusten tässä vaiheissa emme kerro mitään!
        Meiltä odottajilta tuntuu, että tutkitaanko mitään, kaikesta huolimatta?
        Epätoivoisuus on pahinta!
        Ainahan poliiseilla on töitä, mutta...
        Kiitos Sinulle, samoin, ei auta kuin päivä kerraallaan, kuullostella, odottaa, odottaa...!
        Se on niiiin pitkä aika jo!

Siinä ajattelee vaikka mitä!
        Minä tai me emme ole uskaltaneet edes poliisi-tv näitä asioita antaa, vielä!

Mutta, tiedän, kaikki selviää, aikanaan, kunnes toisin todistetaan!
        Muuten, missäpäin Suomea noin suunnilleen olet ja odotat?

Me ollaan pohjois Suomeen päin!

nyt äiti kirjoitti:

pojanpoikani oli nyt yötä meillä, tuli eilen ja ent. avo uusinen miehineen, on mietitty yhdessä mitä tapahtui ja miksi!
        Kiitos Sinulle, samoin, ei auta kuin päivä kerraallaan, kuullostella, odottaa, odottaa...!

on ettei paljon muuta pysty tekemään kuin odottaa.

Niin ei tänne uskalla antaa sen kummempi henk.tietoja.
        Minä tein sellaisen "väliaikaisen"sähköpostin, etten ole käyttänyt sitä sen jälkeen, kun sain vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan(ei liitynyt Juhan katoamiseen).

Varmasti nyt tarvitsette kaikki tukea toisiltanne!Harvoilla ihmisillä säilyy yhteys eron jälkeen.

Sehän se on kun eivät kerro mitään!!
        pitäisivät edes jonkinlaista yhteyttä niin tietäisi,etteivät ole ainakaan laittaneet kaapin laatikkoon asiaa!

Poliisilla on tietty aika kuulema,minkä ne odottaa,että ihminen voidaan pelastaa ja on luultavaa,että on elossa!
        Ymmärrettäväähän se on, jos ei ole vihjeitä eikä mitään tietoa niin mistä etsiä!

Aika on erittäin pitkä odottaa,mutta toivon kipinän antoi Juhan löytymisestä Reino, kun lupasi ruveta etsimään koiransa kanssa.
        Paljon lämmitti mieltä!
        Saa ainakin ne paikat tutkittua mitkä on painaneet mieltä.

Mistä on omat epäilyt heränneet kuultujen puheiden mukaan, joita itsekin olen epäillyt!
        Tähän liittyy niin paljon tapahtumia, että ei voi olla pelkkiä yhteensattumia.

Minä jäin silloin yksin, kun avopuolisoni katosi kaikki ystävät kaikkosivat, se oli hirveää aikaa!
        Avopuolisoni äiti tuki ja valoi uskoa huomiseen,että kyllä me selviämme tästä!

Reino soitti minulle eilen.
        Kerroin,että tällä palstalla on teidän viesti ja mikä hätä teillä on!

Reino ainakin ilmoittelee missä mennään, eikä tarvitse olla sen suhteen epätietoisuudessa.
        Kiitos siitä Reinolle!

Minä odotan epätietoisuudessani täällä pohjois-Savon alueella.
        Voimia edelleen ja vaihdellaan kuulumisia?!

nyt äiti kirjoitti:

Palstalla on avopuolisostani viesti ketju kahdella sivulla. "Missä on Juha Laitinen".

• -Moonika-

Palstalla on avopuolisostani viesti ketju kahdella sivulla. "Missä on Juha Laitinen".

Siis onko Juha Laitinen sinun avopuolisosi??Ja olette kotoisin Leppävirralta?Siellä asuu myös minun sukuani.

Sorsakoskella asui sukua enemmänkin ja taitaa serkkuja asua vieläkin.

• -Moonika-

"sininen Seat Toledo vm.96 rek.nro CCA-581
        Takakontissa selvä ruttu, takalasi pleksiä, etupenkit ruskeat, edestä Seat-merkki rikkonainen. "

Siis oliko autoa vai ei?

Kerroit myös ensimmäisessä viestissäi tästä Juhan autosta:
        "Juhalla on käytössään tummansininen Seat Toledo-merkkinen henkilöauto REK.NRO CCA-581 vm.1996.Takakontissa on selvä ruttu ja takaikkuna Pleksiä."

Siis olen nyt hieman ulalla?

-Moonika- kirjoitti:

"sininen Seat Toledo vm.96 rek.nro CCA-581
        Takakontissa selvä ruttu, takalasi pleksiä, etupenkit ruskeat, edestä Seat-merkki rikkonainen. "

Siis oliko autoa vai ei?

Kerroit myös ensimmäisessä viestissäi tästä Juhan autosta:
        "Juhalla on käytössään tummansininen Seat Toledo-merkkinen henkilöauto REK.NRO CCA-581 vm.1996.Takakontissa on selvä ruttu ja takaikkuna Pleksiä."

Siis olen nyt hieman ulalla?

väärässä viestiketjussa! Juhalla on oma viestiketju, mutta vastaan nyt kysymyksiisi.

Juha Laitinen on avopuolisoni ja Juha omistaa ja hänellä on käytössään tummansininen henkilöauto Seat Toledo merkkinen.(en tiedä onko enää autostakaa ei ole mitään tietoa sitten elokuun 27 päivän jälkeen, vaikka on etsintäkuulutettu koko Suomessa!)
        Auton tuntomerkit täsmää ja ovat oikeat!
        Takalasi on pleksiä.
        Takalasi on pleksiä.

• ethän ole ennustaja?

väärässä viestiketjussa! Juhalla on oma viestiketju, mutta vastaan nyt kysymyksiisi.

Juha Laitinen on avopuolisoni ja Juha omistaa ja hänellä on käytössään tummansininen henkilöauto Seat Toledo merkkinen.(en tiedä onko enää autostakaa ei ole mitään tietoa sitten elokuun 27 päivän jälkeen, vaikka on etsintäkuulutettu koko Suomessa!)
        Auton tuntomerkit täsmää ja ovat oikeat!
        Takalasi on pleksiä.
        Takalasi on pleksiä.

Moonika, Moonika, Moonika!
        Miksi hylkäsit mun, saanko taas olla sun? Moonika, Moonika, Moonika?
        Tuo on se vanha "ihana tango", lauloihokan sen Taipaleen Reiska?!

Joo, kunpa olisitkin!
        No, ennustajathan ei ennusta ilman palkkiota enää!

• -Moonika-
        ethän ole ennustaja? kirjoitti:

Moonika, Moonika, Moonika!
        Miksi hylkäsit mun, saanko taas olla sun? Moonika, Moonika, Moonika?
        Tuo on se vanha "ihana tango", lauloihokan sen Taipaleen Reiska?!

Joo, kunpa olisitkin!
        No, ennustajathan ei ennusta ilman palkkiota enää!

Nyt olen ihan ulalla?

• vaan, kun tiedät paljon
        -Moonika- kirjoitti:

Nyt olen ihan ulalla?

asioita ja taidat olla aika nuori ihminen, kun/jos et ole tuota tangoa kuullut koskaan!

Ei sen kummempaa nyt!

• -Moonika-
        vaan, kun tiedät paljon kirjoitti:

asioita ja taidat olla aika nuori ihminen, kun/jos et ole tuota tangoa kuullut koskaan!

Ei sen kummempaa nyt!

Sekö sen iän määrittelee, jos ei satu jotain tango kappaletta tietämään, aika kapeakatsoista.

Niinpä, tiedän mitä tiedän sen ainakin että jollain viiraa ja pahasti.

• pahasti
        -Moonika- kirjoitti:

Sekö sen iän määrittelee, jos ei satu jotain tango kappaletta tietämään, aika kapeakatsoista.

Niinpä, tiedän mitä tiedän sen ainakin että jollain viiraa ja pahasti.

ja on sivistystaso alhainen. Mikä on muuten kapeakatsoinen? Tangokappale on yhdyssana. Jäikö koulut kesken?

• -Moonika-
        pahasti kirjoitti:

ja on sivistystaso alhainen. Mikä on muuten kapeakatsoinen? Tangokappale on yhdyssana. Jäikö koulut kesken?

Sivistän sinua hiukan. Kirjoitusvirheillä ei ole mitään tekemistä sivistyksen kanssa. Kirjoitusvirheet ovat inhimillisiä.

Jos et tiedä mikä on kapeakatseinen et tietenkään osannut päätellä yhden kirjaimen heiton perusteella mikä se sana "kapeakatsoinen" on. Se siitä sivistyksestä.

• asia jatkuu vaikka

viestin hierarkia on kuulemma liian syvä, sanoi tuo seriffi!
      TOTUUS SAISI SELVITÄ JO!
      Kyllä tämä kalvaa koko sukua, kokoajan!
      Hämärää asia alkaa olla, ei ole vieläkään mitän kuulunut, kohta 3 kk mennyt!
      Hullukksi kohta tulee veljet ja monet ystävät ja lapsensa ja äiti ja isä ja kaikki!
      Ei voi olla totta että mies voi kadota noin vain itsestään
      Ei, joku "auttoi" sillä hän uhkaili usein avolleen, vuosia, mutta koskaan ei tapahtunut mitään, se oli vain ns kutsua rakkauteen eli hyväksyt minut näin! Se oli onnea silloin!
      No, onko seriffi saanut selvyyksiä?
      Toivoisin!

• eli uhkaili jo yli 10-v

sitten tehdä vaikka mitä itselleen,
        aina tuli takaisin ja soitteli ja jutteli tutuilleen ja paikallisten poliisien kaa jos ilmoitettiin kadonneen...
        Nyt vaan kaikkia ihmetyttää ja kukaan ei usko että olisi itse tehnyt itselleen mitään...
        Toivossa on hyvä elää, mutta epätoivossa on tuskaa, kaikillehan turhaa toivoa enää, kukaan ei usko vaikka muka yritetään uskotella....
        Kohta kaikki sekoaa eli kuulemma vanhemmat ja poikansa ja sisarukset...
        Kun ei mistään kukaan saa tietoa vaikka kyselee..
        ei stt vastaa....

eli uhkaili jo yli 10-v kirjoitti:

sitten tehdä vaikka mitä itselleen,
        aina tuli takaisin ja soitteli ja jutteli tutuilleen ja paikallisten poliisien kaa jos ilmoitettiin kadonneen...
        Nyt vaan kaikkia ihmetyttää ja kukaan ei usko että olisi itse tehnyt itselleen mitään...
        Toivossa on hyvä elää, mutta epätoivossa on tuskaa, kaikillehan turhaa toivoa enää, kukaan ei usko vaikka muka yritetään uskotella....
        Kohta kaikki sekoaa eli kuulemma vanhemmat ja poikansa ja sisarukset...
        Kun ei mistään kukaan saa tietoa vaikka kyselee..
        ei stt vastaa....

ovat tunteet!Vaikka tuntuukin, että sekoaa ja ettei jaksa,mutta jostakin niitä voimavaroja vain tulee, että jaksaa taas päivän iltaan! Ihmettelen usein asiaa itsekin.

Epävarmuus on kaikkein pahinta, kun ei mistään tule mitään tietoa vaikka kuinka kyselee.

Ajatukset turtuu ja tulee epätoivo vielä lisäksi!
        Itse syytökset yms. sen seurana...
        Elämä on ja tulee olemaan "oravan pyörä" helvettiä niin kauan, kuin asia ratkeaa ja tulee joku tieto.

Toivo, kun vain löytyisi vaikka kuolleena! Saisi edes siunattuun maahan ja silloin tietäisi missä rakas on!!

Pakon omainen tarve tehdä jotakin asian hyväksi, mutta KUN EI pysty tekemään mitään.
        Ainoastaan kiertämään paikkoja joissa on jo käynyt monta monituista kertaa etsimässä aiemmin tuloksetta!!
        KUN EDES TIETÄISI MISTÄPÄIN LÄHTISI ETSIMÄÄN!

En ymmärrä VIELÄKÄÄN miten ihminen pystyy katoamaan kenenkään huomaamatta, kuin tuhka tuuleen!!

JONKUN ON PAKKO TIETÄÄ KATOAMISESTA JOTAKIN!!
        Toivottavasti jossakin vaiheessa alkaa omatunto vaivaamaan, jos yleensä omistaa sellaista tai sitten on joku helvetin paatunut rikollinen.

En voi muuta edelleenkään toivoa teille kuin jaksamista ja voimia!!!"Onneksi" teitä on useampi,saatte toisiltanne edes vähän tukea ja ymmärtämystä.

Minä olen painiskellut asian kanssa kohta 9 kuukautta, ainut lohtu ja tuki on ollut avopuolisoni äiti, jolle olen voinut purkaa tunteitani!

• laitoin tuonne hen.rikoksiin

ovat tunteet!Vaikka tuntuukin, että sekoaa ja ettei jaksa,mutta jostakin niitä voimavaroja vain tulee, että jaksaa taas päivän iltaan! Ihmettelen usein asiaa itsekin.

Epävarmuus on kaikkein pahinta, kun ei mistään tule mitään tietoa vaikka kuinka kyselee.

Ajatukset turtuu ja tulee epätoivo vielä lisäksi!
        Itse syytökset yms. sen seurana...
        Elämä on ja tulee olemaan "oravan pyörä" helvettiä niin kauan, kuin asia ratkeaa ja tulee joku tieto.

Toivo, kun vain löytyisi vaikka kuolleena! Saisi edes siunattuun maahan ja silloin tietäisi missä rakas on!!

Pakon omainen tarve tehdä jotakin asian hyväksi, mutta KUN EI pysty tekemään mitään.
        Ainoastaan kiertämään paikkoja joissa on jo käynyt monta monituista kertaa etsimässä aiemmin tuloksetta!!
        KUN EDES TIETÄISI MISTÄPÄIN LÄHTISI ETSIMÄÄN!

En ymmärrä VIELÄKÄÄN miten ihminen pystyy katoamaan kenenkään huomaamatta, kuin tuhka tuuleen!!

JONKUN ON PAKKO TIETÄÄ KATOAMISESTA JOTAKIN!!
        Toivottavasti jossakin vaiheessa alkaa omatunto vaivaamaan, jos yleensä omistaa sellaista tai sitten on joku helvetin paatunut rikollinen.

En voi muuta edelleenkään toivoa teille kuin jaksamista ja voimia!!!"Onneksi" teitä on useampi,saatte toisiltanne edes vähän tukea ja ymmärtämystä.

Minä olen painiskellut asian kanssa kohta 9 kuukautta, ainut lohtu ja tuki on ollut avopuolisoni äiti, jolle olen voinut purkaa tunteitani!

ilm. jos minä...
        lue sieltä, ei kait ne ratkaise mitään, mutta olen sitten äitinä siellä!
        Asioissa on paljon muita mutkia, ei voi tässä kirjoittaa eikä netissä, tapahtumissa on tosi pahoja asioita, miten me voitais keskustella asioista?

laitoin tuonne hen.rikoksiin kirjoitti:

ilm. jos minä...
        lue sieltä, ei kait ne ratkaise mitään, mutta olen sitten äitinä siellä!
        Asioissa on paljon muita mutkia, ei voi tässä kirjoittaa eikä netissä, tapahtumissa on tosi pahoja asioita, miten me voitais keskustella asioista?

Rakkaanne? Täytyy avata uusi väliaikainen sähköposti?! (nykyistä jota käytän en laita tänne!) Vai olisiko muita vaihtoehtoja saada yhteyttä?Luin läpi henkirikoksista ketjun ja annoin palautetta yhdelle...!!

• taas, taisi löytyä poikani!

Rakkaanne? Täytyy avata uusi väliaikainen sähköposti?! (nykyistä jota käytän en laita tänne!) Vai olisiko muita vaihtoehtoja saada yhteyttä?Luin läpi henkirikoksista ketjun ja annoin palautetta yhdelle...!!

Avokki oli soittanut ex-vaimolle eli pojan äidille kertoen, että poliisit ei kerro hälle mitään ja sen iltainen ryyppykaverin sisko oli soittanut hälle, että löytynyt ruumis eli nyt menee sekasotkuiseksi asiat!
        eli epäilymme ...ei uskalla ääneen sanoa, mitä suku sittenkin on epäillyt?
        Tapahtunut se pahin mahdollinen!
        Voi kun sinulle selviäisi asiat! Ei se mitä meille. kokoajan epäillyksistä, tietäen, ja näin kävi!
        Miten voitas olla yhteydessä? NYt näet, että tämä oliu Oulussa ja koirapartiohan on menossa uudestaan Suomussalmelle etsimään hukkunutta!

• voisin laittaa puh. nron
        taas, taisi löytyä poikani! kirjoitti:

Avokki oli soittanut ex-vaimolle eli pojan äidille kertoen, että poliisit ei kerro hälle mitään ja sen iltainen ryyppykaverin sisko oli soittanut hälle, että löytynyt ruumis eli nyt menee sekasotkuiseksi asiat!
        eli epäilymme ...ei uskalla ääneen sanoa, mitä suku sittenkin on epäillyt?
        Tapahtunut se pahin mahdollinen!
        Voi kun sinulle selviäisi asiat! Ei se mitä meille. kokoajan epäillyksistä, tietäen, ja näin kävi!
        Miten voitas olla yhteydessä? NYt näet, että tämä oliu Oulussa ja koirapartiohan on menossa uudestaan Suomussalmelle etsimään hukkunutta!

mutta mihin?
        voitas keskustella!
        Miten ettei tule "paskaa" väliin?

• väliaikaisen
        voisin laittaa puh. nron kirjoitti:

mutta mihin?
        voitas keskustella!
        Miten ettei tule "paskaa" väliin?

sähköposti osoitteen!!
        En käytä sitä sen jälkeen, kun saan numerosi.Eli ei haittaa vaikka tulis paskaa väliin, ei ne ainakaan numeroa saa, että sen puoleen voit olla rauhassa!!!

Sähköposti osoite on [email protected]

Asiasta saat varmuuden,kun laitat puh.nro tähän osoitteeseen. Kerron puhelimessa miten voit varmistua asiasta, että se olen minä"Saanko täältä tietoja avopuolisostani"!!

Minulla on toinen sähköposti jota käytän yleensä,siksi en anna sitä tänne!!!Voin antaa sen sitten puhelimessa, voimme netinkin kautta pitää yhteyttä.

Päivät ovat kiireiset,etten kerkeä nettiinkään kuin yöllä.
        Kaikki työt,kun jäi minulle yksin hoidttavaksi niin tuntuu taas, että vuorokaudesta loppuu tunnit!!

• oli 30.6.-07
        väliaikaisen kirjoitti:

sähköposti osoitteen!!
        En käytä sitä sen jälkeen, kun saan numerosi.Eli ei haittaa vaikka tulis paskaa väliin, ei ne ainakaan numeroa saa, että sen puoleen voit olla rauhassa!!!

Sähköposti osoite on [email protected]

Asiasta saat varmuuden,kun laitat puh.nro tähän osoitteeseen. Kerron puhelimessa miten voit varmistua asiasta, että se olen minä"Saanko täältä tietoja avopuolisostani"!!

Minulla on toinen sähköposti jota käytän yleensä,siksi en anna sitä tänne!!!Voin antaa sen sitten puhelimessa, voimme netinkin kautta pitää yhteyttä.

Päivät ovat kiireiset,etten kerkeä nettiinkään kuin yöllä.
        Kaikki työt,kun jäi minulle yksin hoidttavaksi niin tuntuu taas, että vuorokaudesta loppuu tunnit!!

arkku oli Oulussa kappelissa, kuka lie siellä ollut!
        Hammaskartoituksen mukaan poikani!

Pojanpoika itki heti kun arkun näki, kerroin hälle, ei siellä ole iskä, hän on tuolla ylhäällä!

Eli siis poliisit ei mitään ilmoittaneet mulle, vain keskimmäiselle pojalleni!

Todella paskaa toimintaa heiltä!

Kysyivät silloin 24.2.-07 arpeja multa ja sanoivat, ollaan yhteydessä!
        Oulun toripolliisit! Perkeleeet!

Eli siis olen ollut saikulla kuukauden ja nyt kesälomalla, en tiedä jaksanko mennä töihin enään
        !
        Olen jo 59 v, ei päästetä eläkkeelle toimistotyöstä, vaikka särkee selkää, käsiä ym!

Tässä vain kirjoittelen, lukenetko täältä näitä, en ole nyt nähnyt unia kummoisia, mutta olet Juhan naisena aina silmissäni, minusta on ollut hienoa, että olen saanut sinulta sitä henkistä tukea täältä netistä, sillä kukaan ei ole tarjonnut sitä mistään!
        Lehdet huutaa, että annetaan kriisiapua, ai missä ja milloin. ei ole kohdalle sattunut!

Oletko Sinä saanut sitä?
        Entäs senjälkeen, kun oli Alibissa se juttu?

Ihmiset on vain kateellisia ja nauttivat toisten menetyksistä!

Mutta kyllä heille ne tulee aikanaan vastaan!

Se on varmaa!

Hei, kerrotko mikä olet horoskoopissasi ja entä Juha?

Hei, voimia sulle, asiat selviää aikanaan!
        Kaikki on meille määrätty, minä uskon siihen!

Minäkin itken ja huudan välillä, kun yksin olen!
        Olen se tyhmä suomalainen, en ilmineeraa muiden nähden!

Kunnes toisin todistetaan!

• laittoi viestiä
        oli 30.6.-07 kirjoitti:

arkku oli Oulussa kappelissa, kuka lie siellä ollut!
        Hammaskartoituksen mukaan poikani!

Pojanpoika itki heti kun arkun näki, kerroin hälle, ei siellä ole iskä, hän on tuolla ylhäällä!

Eli siis poliisit ei mitään ilmoittaneet mulle, vain keskimmäiselle pojalleni!

Todella paskaa toimintaa heiltä!

Kysyivät silloin 24.2.-07 arpeja multa ja sanoivat, ollaan yhteydessä!
        Oulun toripolliisit! Perkeleeet!

Eli siis olen ollut saikulla kuukauden ja nyt kesälomalla, en tiedä jaksanko mennä töihin enään
        !
        Olen jo 59 v, ei päästetä eläkkeelle toimistotyöstä, vaikka särkee selkää, käsiä ym!

Tässä vain kirjoittelen, lukenetko täältä näitä, en ole nyt nähnyt unia kummoisia, mutta olet Juhan naisena aina silmissäni, minusta on ollut hienoa, että olen saanut sinulta sitä henkistä tukea täältä netistä, sillä kukaan ei ole tarjonnut sitä mistään!
        Lehdet huutaa, että annetaan kriisiapua, ai missä ja milloin. ei ole kohdalle sattunut!

Oletko Sinä saanut sitä?
        Entäs senjälkeen, kun oli Alibissa se juttu?

Ihmiset on vain kateellisia ja nauttivat toisten menetyksistä!

Mutta kyllä heille ne tulee aikanaan vastaan!

Se on varmaa!

Hei, kerrotko mikä olet horoskoopissasi ja entä Juha?

Hei, voimia sulle, asiat selviää aikanaan!
        Kaikki on meille määrätty, minä uskon siihen!

Minäkin itken ja huudan välillä, kun yksin olen!
        Olen se tyhmä suomalainen, en ilmineeraa muiden nähden!

Kunnes toisin todistetaan!

miten menee nyt eli viikko sitten, pkele?
        Ja siis ennemmin sen uus ukko 13.3.07, että lopeta viestien laittaminen tai tuun käymään, uhkasi!
        Voihan vitalis, mitä lie tehneetkään pojalle!

Kivvahan se on itsekseen jutella, no mitä sillä väliä, saahan muut lukea ja nauraa kun äitee ja veljet ja isänsä surree!

Hyvä et muilla menee hyvin, itsekukin se elämänsä kulun määrää!

Ja elääkö nyt tässä päivässä vai entisessä tai tulevassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      346
      2049
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1639
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1321
    4. 143
      1168
    5. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1161
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1161
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      84
      1067
    8. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    9. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      988
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      972
    Aihe