Hamsun värjäys

Reetaleena.

Mistä saikaan niitä värejä joilla voisin hamsuni värjätä? Olisi kiva saada hamsulleni uutta ilmettä:)

129

2786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HAH!

      Toivottavasti et mistään! Hamsterisi ei varmasti osaa arvostaa "uutta ilmettään" joka, eh he eeh, ei ole sille pätkääkään ominaista. Aivot aivot oi missä lienee??

      • Väriveikko

        Jos pelkästään raitoja haluat niin Textmarkilla saa kätevästi pysyvän tuloksen. Myös värivalikoimaa löytyy, omilla syyrialaisillani tällä hetkellä punaiset ja toisella mustat raidat.

        Koko turkin värjäykseen soveltuvat esimerkiksi Tikkurilan vesiohenteiset maalit, akryylimaali hilseilee herkästi ja saattaa tukkia hamsterin kurkun sen puhdistaessa turkkiaan (kuolleiden hamsterien täyttäminen maksaa ammattilaisella siinä 200 euron paikkeilla)

        Ylipäätään ongelmanahan on hamstereiden nopea karvankasvu, joka vähentää värin pysyvyyttä. Itse olen hidastanut karvankasvua pitämällä hamstereita välillä jääkaapissa, jolloin ruumiintoiminnot (mukaanlukien karvankasvu) hidastuvat.

        Onnea kokeiluihin!


      • eläintenpuolella
        Väriveikko kirjoitti:

        Jos pelkästään raitoja haluat niin Textmarkilla saa kätevästi pysyvän tuloksen. Myös värivalikoimaa löytyy, omilla syyrialaisillani tällä hetkellä punaiset ja toisella mustat raidat.

        Koko turkin värjäykseen soveltuvat esimerkiksi Tikkurilan vesiohenteiset maalit, akryylimaali hilseilee herkästi ja saattaa tukkia hamsterin kurkun sen puhdistaessa turkkiaan (kuolleiden hamsterien täyttäminen maksaa ammattilaisella siinä 200 euron paikkeilla)

        Ylipäätään ongelmanahan on hamstereiden nopea karvankasvu, joka vähentää värin pysyvyyttä. Itse olen hidastanut karvankasvua pitämällä hamstereita välillä jääkaapissa, jolloin ruumiintoiminnot (mukaanlukien karvankasvu) hidastuvat.

        Onnea kokeiluihin!

        ootko ihan seko?! ei hamstereita saa rääkätä! inhoon tommosii ihmisii mitkä tekee jotain tommosta! melkeen sama asia ku eläin kokeet! ja jääkaappiin pistäminen on jo niin hirvee ajatus et MENKÄÄ LÄÄKÄRIIN TE JOTKA VÄRJÄÄTTE ELÄINTEN TURKKEJA JA PISTÄTTE NIITÄ JÄÄKAAPPIIN!!!!!!!!!!!!!!!
        jos ei arvosta eläimiä niin sitten ei mut ei niitä tarttee rääkätä! ajatelkaa järkevästi älkääkä jättäkö aivoja narikkaan!!!!


      • g

        näitä läppiä on aika hauskaa lukee :) vieläkun jotkut ottaa bne iha tosissaan


      • tinddem
        eläintenpuolella kirjoitti:

        ootko ihan seko?! ei hamstereita saa rääkätä! inhoon tommosii ihmisii mitkä tekee jotain tommosta! melkeen sama asia ku eläin kokeet! ja jääkaappiin pistäminen on jo niin hirvee ajatus et MENKÄÄ LÄÄKÄRIIN TE JOTKA VÄRJÄÄTTE ELÄINTEN TURKKEJA JA PISTÄTTE NIITÄ JÄÄKAAPPIIN!!!!!!!!!!!!!!!
        jos ei arvosta eläimiä niin sitten ei mut ei niitä tarttee rääkätä! ajatelkaa järkevästi älkääkä jättäkö aivoja narikkaan!!!!

        oon täysin samaa mieltä tosta että siis ei oo mitään järkee värjätä eläintä ! jos ei eläimiä arvosta sellaisina kun ne on nii mitä niissä muka on ? mun mielestä eläimiä pitäis arvostaa sellasina kun ne on ! eläimen värjääminen...ei mitää järkee..HALOO !


      • van Gogh
        Väriveikko kirjoitti:

        Jos pelkästään raitoja haluat niin Textmarkilla saa kätevästi pysyvän tuloksen. Myös värivalikoimaa löytyy, omilla syyrialaisillani tällä hetkellä punaiset ja toisella mustat raidat.

        Koko turkin värjäykseen soveltuvat esimerkiksi Tikkurilan vesiohenteiset maalit, akryylimaali hilseilee herkästi ja saattaa tukkia hamsterin kurkun sen puhdistaessa turkkiaan (kuolleiden hamsterien täyttäminen maksaa ammattilaisella siinä 200 euron paikkeilla)

        Ylipäätään ongelmanahan on hamstereiden nopea karvankasvu, joka vähentää värin pysyvyyttä. Itse olen hidastanut karvankasvua pitämällä hamstereita välillä jääkaapissa, jolloin ruumiintoiminnot (mukaanlukien karvankasvu) hidastuvat.

        Onnea kokeiluihin!

        Mielenkiintoista asiaa! Itse en jaksanut värjätä turkkia aina uudestaan, joten ratkaisin pulman ajelemalla hamsterin kaljuksi ja maalaamalla nahan. Olen myös harkinnut sen tatuointia, paljonkohan hamsterin tatuointi tulisi maksamaan? Ajattelin, että muutama värikäs hamsteri piristäisi asuntoa ja marsuun isompana elukkana voisi tatuoida jonkin taideteoksen, vaikka Mona Lisan.


      • tinddem
        van Gogh kirjoitti:

        Mielenkiintoista asiaa! Itse en jaksanut värjätä turkkia aina uudestaan, joten ratkaisin pulman ajelemalla hamsterin kaljuksi ja maalaamalla nahan. Olen myös harkinnut sen tatuointia, paljonkohan hamsterin tatuointi tulisi maksamaan? Ajattelin, että muutama värikäs hamsteri piristäisi asuntoa ja marsuun isompana elukkana voisi tatuoida jonkin taideteoksen, vaikka Mona Lisan.

        voi vittu ootte sekoja.aatteleppä miltä hamsterista tuntuu ! et jaksanu... no oisit jättäny tekemättä.SIIS MIKS TE ETTE ANNA OLLA HAMSTEREIDEN SELLASIA KU NE ON ! NE ON LEMMIKKEJÄ EIKÄ MITÄÄ TESTIELÄIMII MITÄ SAA VÄRJÄTÄ KU ITE KYLLÄSTYY.TULKAA NYT HERRAN JUMALA VÄHÄ AIKUSEMMIKS ! ja tatutointi, unoha koko juttu !!!!!!!!!!!!!!!!! AJATELKAA NYT VÄHÄ MILTÄ NIISTÄ TUNTUUUUUUU !


      • O______o

        mitääääääääääh? ajattelit VÄRJÄTÄ hamsus???? WTF?? EI HAMSTEREITA SAA/VOI VÄRJÄTÄ!!!!
        hullu O__o


      • van Gogh
        tinddem kirjoitti:

        voi vittu ootte sekoja.aatteleppä miltä hamsterista tuntuu ! et jaksanu... no oisit jättäny tekemättä.SIIS MIKS TE ETTE ANNA OLLA HAMSTEREIDEN SELLASIA KU NE ON ! NE ON LEMMIKKEJÄ EIKÄ MITÄÄ TESTIELÄIMII MITÄ SAA VÄRJÄTÄ KU ITE KYLLÄSTYY.TULKAA NYT HERRAN JUMALA VÄHÄ AIKUSEMMIKS ! ja tatutointi, unoha koko juttu !!!!!!!!!!!!!!!!! AJATELKAA NYT VÄHÄ MILTÄ NIISTÄ TUNTUUUUUUU !

        No ajattele nyt itsekin, sen karvathan tukkivat partakoneen aina ajellessa. Rahaa ja hermothan siinä menee. Toiminhan toki elikoiden parhaaksi, minusta tatuoinnit ovat hienoja ja siksi haluan elukoidenkin niistä nauttivan. Se on kuule rauhoittavaa parin kaljan jälkeen maata sohvalla ja katsella hienosti värjättyjen marsujen/hamstereiden lipittävän omaa oluttaan juomapullosta. Siinä tuntee syvää yhteenkuuluvuutta luonnon kanssa. Piippua nuo eivät ole vielä oppineet polttamaan, joten se on jäänyt vain meikäläisen nautinnoksi. Aromista toki saavat osansa, kun sisällä vetelen savuja.


      • 20+4
        tinddem kirjoitti:

        voi vittu ootte sekoja.aatteleppä miltä hamsterista tuntuu ! et jaksanu... no oisit jättäny tekemättä.SIIS MIKS TE ETTE ANNA OLLA HAMSTEREIDEN SELLASIA KU NE ON ! NE ON LEMMIKKEJÄ EIKÄ MITÄÄ TESTIELÄIMII MITÄ SAA VÄRJÄTÄ KU ITE KYLLÄSTYY.TULKAA NYT HERRAN JUMALA VÄHÄ AIKUSEMMIKS ! ja tatutointi, unoha koko juttu !!!!!!!!!!!!!!!!! AJATELKAA NYT VÄHÄ MILTÄ NIISTÄ TUNTUUUUUUU !

        tinddem, nyt, rauhotu. Oletko todellakin noin typerä ja kakara, ettet ymmärrä, että joku heitti ilkeää vitsiä, etkö huomannut välistä "tikkurilan maali" ja "jääkaappi". Oletko noin typerä, ettet ymmärrä, että nuo kaksi viestiä hamsterin maalaamisesta ja tatuoimisesta on läppää? Et näköjään. Voi herranjumala...


      • diudiuwiiulol
        Väriveikko kirjoitti:

        Jos pelkästään raitoja haluat niin Textmarkilla saa kätevästi pysyvän tuloksen. Myös värivalikoimaa löytyy, omilla syyrialaisillani tällä hetkellä punaiset ja toisella mustat raidat.

        Koko turkin värjäykseen soveltuvat esimerkiksi Tikkurilan vesiohenteiset maalit, akryylimaali hilseilee herkästi ja saattaa tukkia hamsterin kurkun sen puhdistaessa turkkiaan (kuolleiden hamsterien täyttäminen maksaa ammattilaisella siinä 200 euron paikkeilla)

        Ylipäätään ongelmanahan on hamstereiden nopea karvankasvu, joka vähentää värin pysyvyyttä. Itse olen hidastanut karvankasvua pitämällä hamstereita välillä jääkaapissa, jolloin ruumiintoiminnot (mukaanlukien karvankasvu) hidastuvat.

        Onnea kokeiluihin!

        SIIS MITÄ VITTUA ! LAITAT HAMSTERIS JÄÄKAAPPIIN ! SSAATANAN ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ HANKI ELÄMÄ !!!!


      • Eläinystävä
        Väriveikko kirjoitti:

        Jos pelkästään raitoja haluat niin Textmarkilla saa kätevästi pysyvän tuloksen. Myös värivalikoimaa löytyy, omilla syyrialaisillani tällä hetkellä punaiset ja toisella mustat raidat.

        Koko turkin värjäykseen soveltuvat esimerkiksi Tikkurilan vesiohenteiset maalit, akryylimaali hilseilee herkästi ja saattaa tukkia hamsterin kurkun sen puhdistaessa turkkiaan (kuolleiden hamsterien täyttäminen maksaa ammattilaisella siinä 200 euron paikkeilla)

        Ylipäätään ongelmanahan on hamstereiden nopea karvankasvu, joka vähentää värin pysyvyyttä. Itse olen hidastanut karvankasvua pitämällä hamstereita välillä jääkaapissa, jolloin ruumiintoiminnot (mukaanlukien karvankasvu) hidastuvat.

        Onnea kokeiluihin!

        Mitä *****a!!!!! Siis ooks sä iha seonnu!!!!!!!!!!!!!! Ei hamsui saa laittaa jääkaappiin! Nehä kuolee kylmyyteen...!!!! O.o luuseri


    • :G:/

      TOIVOTTAVASTI ET LÖYDÄ KOKO VÄREJÄ!!!!!...KUKA HULLU MENEE VÄRJÄÄMÄÄN HAMSUNSA O_o

    • Provoon

      Reagoiko sitähän hän haluaa...

    • myrkyttömillä

      vesiväreillä! Ei kyllä välttämättä lähde kokonaan pesussa pois, mut saatpahan pysyvän lookin.

      • noooo

        Et kyllä värjää. ei eläimiä oo kehitetty sitä varten, et niitä värjätään. anna sen turkin olla.


      • tinddem

        jjaa vesiväreillä ! hamstereita ei tartteil khyl pestä eikä oo järkee alkaa ees värjäämään !


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      HULLU! VAIN JA AINOASTAAN SEKOPÄÄT VÄRJÄÄ HAMSTERIAAN! LEIKKIKALUKSIKO SEN OSTIT? VIELÄ KERRAN HULLU!!!!!!!!!!!!!

      • vihainen

        Hamsua ei saa missään nimessä värjätä!!!!!! Eikä hamsu kestä myrkyttömiä VESIVÄREJÄKÄÄN! Ei se ole LELU!!!!!!! Sitä paitsi, kun joku tässä jutussa sano, että ei lähe pesussakaan varmaan pois, niin yksi juttu: Ei hamsuja saa kastella!!! Ne vilustuvat!!! AJATELKAAPA NYT HEI TÄTÄ!!! (en tarkoita niitä, jotka ovat sanoneet, että sitä ei saa värjätä)


    • Apua löytyy

      Jos haluat OIKEASTIKKIN värjätä hamsusi suosittelen että pakkaat sen turvalliseen pahvilaatikkoon tai matkahäkkiin ettei vain vilustu näin keväällä, ja vie eläinraukka lähimpään löytöeläinkeskukseen!!!!!!!
      EI TAIDA sullakaan olla päässä järkeä ku es ajattelet tollasia ja vielä vähemmän ku pyyät joiltaki apua! Mitä vanhempasikaan sanovat (jos sulla nyt niitä on, ja jos on nii eivät taia osata kasvattaa lapsiaan!!!!!!!) Kuka hullu es myy tollaselle sekopää eläirääkkäjälle hamsua?
      Ja snoisitko vielä hamsullesi että maailmassa on USKO TAI ÄLÄ ihmisiä jotka välittää eläimistä evätkä tahdo tappaa niitä! Hyvää jatkoa sinulle Hamsu aukka jatoivon syvästi että SINÄ Reetaleena vai mikä olikaan joidut tilille tästä! Eikö sulla oikeesti oo minkäänlaista älyn hiventäään???????!!!!!!!!! JA ÄLÄ TOTEUTA SITÄ VESIVÄRI KOKEILUA TAI VOISIT YHTÄ HYVIN LEIKATA HAMSULTASU JALAT JA KORVAT POIS (ELÄIS MUTTA EI KAUAA JA OIS YHTÄ KIDUTUSTA!!!!!!!!!!!!!)

    • Olen eläinsuojelia

      Mä olen eläinsuojelia, ja sanon vain sen että älä värjää hamsterisi turkkia! Anna oikeasti sen turkin vain ollla oma värinsä!!

      • Eläinsuojelia

        Vaihdappa nyt jo tuo nimimerkkisi, kun et ole eläinsuojelia, älä silloin väitä niin, ettei tarvitse ryhtyä toimiin...


    • ootte todella herkkäuskosia!

      Hah, arvatkaapa tuliko hetiettyä vähä niinku vitisnä toi vesivärihomma ja kaikki ottaa todesta =) Kyllä mulla sitten on hauskaa.

      • pilkunviilaaja

        Mistä sitä ikinä tietää, mitä typerykset ajattelee? Ihan hyvin olisit voinut olla joku pikkukakara, joka on tosissaan. Todella typerää laittaa tuommoisia viestejä foorumia täyttämään.


      • tinddem

        eikö sais ottaa kantaa mihinkään !? kai sitä saa sanoo sen mikä on totta ja järkevää ! aattele nyt itekki, ostat hamsun sen takii et saat värjäillä sitä mieles mukaan.nii kai sitä kommaa saa ? HEI SORI VAAN ELÄIMILLÄKI ON TUNTEET ! tää ei oo mikää naurun asia.


    • +.+

      Voiko ihminen oikeasti ollakaan noin lapsellinen?

      • NIINKU IHMINEN???

        Voi hyvä isä luuletko reetaleena että hamsun tosiaan voi VÄRJÄTÄ NIINKU IHMISEN??? Kohta varmaan aiot hankkia värjäyspulloja riviin pikkuhyllyille? Kampaustuolin ja hiustenpesualtaan? Miten olisi pikku peili hamsulle ja karvasuojus vai mikä ihme tarraläppä onkaan? Ehkäpä pino lehtiä hamsterin luettavaksi tai hiustenkuivaaja? Kiharrin ja kampa???

        EI VOI OLLA TOTTA!


    • Pelonkantaja

      Eläin ei ole lelu.
      Hamsteria ei missään nimessä saa värjätä.

      • sdsdsdssdsd

        Tää aihe on tehty vuonna 2007, kuka hemmetin valopää näitä nostelee?


    • hamsut&kissat<3

      suosittelen ihan että viet lähimpään löytöeläinkotiin.

      jos oot ostanu hamsterin ja haluut VÄRJÄTÄ sen nii suosittelen kyllä ihan että ostat vaikka barbin ja maalaat sitä hemmetti hamsu mikää leikkikalu ole.

      • dssdsdd

        "suosittelen ihan että viet lähimpään löytöeläinkotiin.

        jos oot ostanu hamsterin ja haluut VÄRJÄTÄ sen nii suosittelen kyllä ihan että ostat vaikka barbin ja maalaat sitä hemmetti hamsu mikää leikkikalu ole."

        Luuletko että tuo provo lukee tätä enään? Vuonna 2007 tehty, ja ihan selvästi provosointimielessä. Vähän saisi katsoa mihin vielä vastaa.


      • tinddem

        juu just samaa mieltä :) vie löytöeläinkotiin jos ei kiinnosta muu ku kidutus ! ei oo sulkaa paljo järkee päässä.HEI HALOOOOOOO HAMSUT ELÄÄ SAMAL TAVAL KU IHMISETKI, OISKO KIVA JOS JOKU ALKAIS SUAKI RÄÄKKÄÄ ?? hei tajuu jo et hamsutki on eläviä olentoja !! saman arvosia ku ihmisetki, mun mielest on aiva sama onko se norsu tai ihmine tai hämis tai joku, MUT JOS SAAN SANOO MIELIPITEEN, NII ELÄIMET ON SAMAN ARVOSIA KU IHMISET, EIKÄ KOKO VÄRJÄÄMIS JUTUS OO MITÄÄ JÄRKEE HEI TAJUTKAA VÄHÄ ENEMMÄ ?
        tiesitkö et hamsut ei oo leluja ?


      • tinddem
        dssdsdd kirjoitti:

        "suosittelen ihan että viet lähimpään löytöeläinkotiin.

        jos oot ostanu hamsterin ja haluut VÄRJÄTÄ sen nii suosittelen kyllä ihan että ostat vaikka barbin ja maalaat sitä hemmetti hamsu mikää leikkikalu ole."

        Luuletko että tuo provo lukee tätä enään? Vuonna 2007 tehty, ja ihan selvästi provosointimielessä. Vähän saisi katsoa mihin vielä vastaa.

        kuule entä jos joku toine ei tajuu et hamstereiden värjäys on väärin, ja lukee täältä et se on väärin, nii ei värjää hamsua ? ja älä tuu valittaa kaikki kai saa sanoo mielipiteen ?


    • EläinSuojelia

      Oon varma et oot tosissas ollu! Ja et vaa haluu syytteitä nii rupeet kusettaan et se oli vaa zouggi. Jos tuntisin sut, nii ilmottaisin susta eläinsuojeluun! Ne veis sulta kokonaan eläimet pois ku noin rääkkät! Herran jumala sun kanssa! KUKAAN EI TEE AIHETTA turhaan! Voisitko ostaa aivot sulle?!

      • dsdssddsdds

        "Oon varma et oot tosissas ollu! Ja et vaa haluu syytteitä nii rupeet kusettaan et se oli vaa zouggi. Jos tuntisin sut, nii ilmottaisin susta eläinsuojeluun! Ne veis sulta kokonaan eläimet pois ku noin rääkkät! Herran jumala sun kanssa! KUKAAN EI TEE AIHETTA turhaan! Voisitko ostaa aivot sulle?!"

        Herran jumala sun kanssas, tää aihe on tehty vuonna 2007, ja etkö sä tiedä mitä tarkoittaa provo/trolli? Koita käsittää idiootti että on ihmisiä jotka tekevät aiheita ihan pilaillaikseen ja ärsyttääkseen toisia, tämäkin aihe on ihan selvä provo, jolla koitetaan saada ihmiset suuttumaan, kuten sinä teit. Näkisitpä jotkut foorumit, niillä ei muuta olekaan kuin turhia trolliaiheita. Tämäkin aihe on ihan selvästi päästä keksitty, ja sinä olet hieman aivoton, sori.


      • värjää
        dsdssddsdds kirjoitti:

        "Oon varma et oot tosissas ollu! Ja et vaa haluu syytteitä nii rupeet kusettaan et se oli vaa zouggi. Jos tuntisin sut, nii ilmottaisin susta eläinsuojeluun! Ne veis sulta kokonaan eläimet pois ku noin rääkkät! Herran jumala sun kanssa! KUKAAN EI TEE AIHETTA turhaan! Voisitko ostaa aivot sulle?!"

        Herran jumala sun kanssas, tää aihe on tehty vuonna 2007, ja etkö sä tiedä mitä tarkoittaa provo/trolli? Koita käsittää idiootti että on ihmisiä jotka tekevät aiheita ihan pilaillaikseen ja ärsyttääkseen toisia, tämäkin aihe on ihan selvä provo, jolla koitetaan saada ihmiset suuttumaan, kuten sinä teit. Näkisitpä jotkut foorumit, niillä ei muuta olekaan kuin turhia trolliaiheita. Tämäkin aihe on ihan selvästi päästä keksitty, ja sinä olet hieman aivoton, sori.

        HIRVEETÄÄ


      • XD
        värjää kirjoitti:

        HIRVEETÄÄ

        Hamstereita on jo luonnostaan eri väri ja karvalaatuja ÄLÄ TODELLAKAAN ALA VÄRJÄÄMÄÄN


      • dssddssd
        XD kirjoitti:

        Hamstereita on jo luonnostaan eri väri ja karvalaatuja ÄLÄ TODELLAKAAN ALA VÄRJÄÄMÄÄN

        "Hamstereita on jo luonnostaan eri väri ja karvalaatuja ÄLÄ TODELLAKAAN ALA VÄRJÄÄMÄÄN " Älä nyt hemmetin valopää nostele näitä vanhoja aiheita, tämäkin on jokin pila vain ja tehty vuonna 2007, ja silti jotkut valopäät nostelee tätä vieläkin.


      • micici
        dssddssd kirjoitti:

        "Hamstereita on jo luonnostaan eri väri ja karvalaatuja ÄLÄ TODELLAKAAN ALA VÄRJÄÄMÄÄN " Älä nyt hemmetin valopää nostele näitä vanhoja aiheita, tämäkin on jokin pila vain ja tehty vuonna 2007, ja silti jotkut valopäät nostelee tätä vieläkin.

        Mistä sä tiedät onko se pilaa!?! SIKA!!!!!!!!!!


      • tereer
        micici kirjoitti:

        Mistä sä tiedät onko se pilaa!?! SIKA!!!!!!!!!!

        "Mistä sä tiedät onko se pilaa!?! SIKA!!!!!!!!!! " Koska ajattelen järjellä, ja tiedän mitä trolli tarkoittaa. Ärsyttää vain kun jotkut nostelevat vanhoja aiheita, provosoituvat tälläisestä.


      • kallia
        tereer kirjoitti:

        "Mistä sä tiedät onko se pilaa!?! SIKA!!!!!!!!!! " Koska ajattelen järjellä, ja tiedän mitä trolli tarkoittaa. Ärsyttää vain kun jotkut nostelevat vanhoja aiheita, provosoituvat tälläisestä.

        eka, ite oot valopää, toka minäkin tiedän mitä trolli tarkottaa, ja kolmas EKSÄ TAJUU, ET MONET VÄRJÄÄ HAMSTEREITAAN!!!!


      • saku sammakko
        tereer kirjoitti:

        "Mistä sä tiedät onko se pilaa!?! SIKA!!!!!!!!!! " Koska ajattelen järjellä, ja tiedän mitä trolli tarkoittaa. Ärsyttää vain kun jotkut nostelevat vanhoja aiheita, provosoituvat tälläisestä.

        Menkää ihan oikeesti muualle trollaamaan!! Ihan tosi, valopäät!! Ihan sama missä täällä käy ku kuule sanan TROLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        saku sammakko kirjoitti:

        Menkää ihan oikeesti muualle trollaamaan!! Ihan tosi, valopäät!! Ihan sama missä täällä käy ku kuule sanan TROLLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!
        ITSE ASIASSA TOI ON MELKEIN ELÄINSUOJELU RIKKOMUS!!!!!
        JÄRKEE SUN PITÄÄ KÄYTTÄÄ!!!!

        maalaa lelujas (oikeita leluja) jos niin kiinnostunu/innostunu oot maalaamisesta


      • uutyu
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!
        ITSE ASIASSA TOI ON MELKEIN ELÄINSUOJELU RIKKOMUS!!!!!
        JÄRKEE SUN PITÄÄ KÄYTTÄÄ!!!!

        maalaa lelujas (oikeita leluja) jos niin kiinnostunu/innostunu oot maalaamisesta

        "SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!
        ITSE ASIASSA TOI ON MELKEIN ELÄINSUOJELU RIKKOMUS!!!!!
        JÄRKEE SUN PITÄÄ KÄYTTÄÄ!!!!

        maalaa lelujas (oikeita leluja) jos niin kiinnostunu/innostunu oot maalaamisesta "

        Hahahh:D Oikeasti, oletko noin tyhmä että uskot aloittajan oikeasti värjänneen hamsterin. Täähän on ihan selvä provo ja vitsi, naurettavaa kun te otatte tämän tosissanne ja nostatte tätä.

        Jos aloittaja on oikeasti värjännyt hamsterin niin joulupukki on olemassa.


      • -..-
        uutyu kirjoitti:

        "SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!
        ITSE ASIASSA TOI ON MELKEIN ELÄINSUOJELU RIKKOMUS!!!!!
        JÄRKEE SUN PITÄÄ KÄYTTÄÄ!!!!

        maalaa lelujas (oikeita leluja) jos niin kiinnostunu/innostunu oot maalaamisesta "

        Hahahh:D Oikeasti, oletko noin tyhmä että uskot aloittajan oikeasti värjänneen hamsterin. Täähän on ihan selvä provo ja vitsi, naurettavaa kun te otatte tämän tosissanne ja nostatte tätä.

        Jos aloittaja on oikeasti värjännyt hamsterin niin joulupukki on olemassa.

        En minä ainakaan haluaisi värjätä hamsuani...
        Luonnolliset värit ovat ihan hyvät..
        Kuka nyt haluaisi vihreää hamsteria , ja vielä joka on tekovärjätty ?
        Ajatelkaapa itte.
        Sut itse ruetaan värjäämään tussilla.
        ...
        Että voikin olla näin typeriä kysymyksiä..
        Oikeastaan teidän kannattaisi mennä keskustelemaan Suomen hamsteriyhdistyksen sivuille >_


      • tinddem
        kallia kirjoitti:

        eka, ite oot valopää, toka minäkin tiedän mitä trolli tarkottaa, ja kolmas EKSÄ TAJUU, ET MONET VÄRJÄÄ HAMSTEREITAAN!!!!

        nyt voisitte jo lopettaa ? siis tässä on nyt kyse hamsterin värjäämisestä JOKA ON VÄÄRIN, ei mistään riitelystä ??


      • tinddem
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!
        ITSE ASIASSA TOI ON MELKEIN ELÄINSUOJELU RIKKOMUS!!!!!
        JÄRKEE SUN PITÄÄ KÄYTTÄÄ!!!!

        maalaa lelujas (oikeita leluja) jos niin kiinnostunu/innostunu oot maalaamisesta

        liian totta ollakseen totta :SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!

        SORI, HAMSUT ON SITÄ VARTEN, ET NIITÄ RAKASTETAAN JA NIISTÄ VÄLITETÄÄN ! ne on lemmikkejä, tiesitkö ? nii et koko ajatus lemmikin värjäämisestä on aika perseestä?


      • tinddem
        uutyu kirjoitti:

        "SUN EI OLIS PITÄNY HANKKII HAMSUU!!!!!
        SE ON ELÄIN, EIKÄ MIKÄÄN VESIVÄRI LELU!!!!!!!
        ITSE ASIASSA TOI ON MELKEIN ELÄINSUOJELU RIKKOMUS!!!!!
        JÄRKEE SUN PITÄÄ KÄYTTÄÄ!!!!

        maalaa lelujas (oikeita leluja) jos niin kiinnostunu/innostunu oot maalaamisesta "

        Hahahh:D Oikeasti, oletko noin tyhmä että uskot aloittajan oikeasti värjänneen hamsterin. Täähän on ihan selvä provo ja vitsi, naurettavaa kun te otatte tämän tosissanne ja nostatte tätä.

        Jos aloittaja on oikeasti värjännyt hamsterin niin joulupukki on olemassa.

        no sori vaa mut mä ainaki välitän eläimist, sama vaikka oiski aloittaja, nii tajuais sen mikä on hamsterille parasta, eikä sille oo hyväks mikää värjääminen !!!!!


    • nettaah.

      Ite ostin ihan lähikaupasta (ihan ihmiselle tarkotettua). Hamsterini on nyt nätin pinkki.

      • ...

        "Hamsterini on nyt nätin pinkki"
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Haloo, järki päähän
        Pinkki hamsu??? Toivottavasti hamsusi löytää pian uuden VASTUUNTUNTOISEN kodin. Värjää tukkaas, älä hamsun turkkia, joka on jo valmiiksi nätti.


      • minävain000
        ... kirjoitti:

        "Hamsterini on nyt nätin pinkki"
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Haloo, järki päähän
        Pinkki hamsu??? Toivottavasti hamsusi löytää pian uuden VASTUUNTUNTOISEN kodin. Värjää tukkaas, älä hamsun turkkia, joka on jo valmiiksi nätti.

        "Hamsterini on nyt nätin pinkki"
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Haloo, järki päähän
        Pinkki hamsu??? Toivottavasti hamsusi löytää pian uuden VASTUUNTUNTOISEN kodin. Värjää tukkaas, älä hamsun turkkia, joka on jo valmiiksi nätti.

        Ettekö te tosiaan tajuu et nuo ei kirjota tätä tosissaa?!


      • tinddem

        SORI, MUT TOS EI OO MITÄÄ JÄRKEEEEEEE !!!! TAJUU NYT SINÄKI JA KÄYTÄ JÄRKEES, ET SUN HAMSULLAS ON TUNTEET JA KYL SEKI TAJUU ENEMMÄN KU SINÄ ! ÄLÄ IKINÄÄÄÄÄ ENÄÄ MEE VÄRJÄÄMÄÄN MITÄÄN ELÄINTÄ, SIIS IHMISELLE TARKOTETUILLA VÄREILLÄ, ETKÄ MILLÄÄN MUULLAKAAN !!!!!!!! TOI ON VÄÄRIN !!
        hei vieppäs se hamsu löytöeläinkotiin tai jonnekkin turvallisempaan paikkaan, ku sul ei oo muuta tekemistä ku leikkii sillä ja kiduttaa sitä tolleen.sori, mut et oo tajunnu et kyl hamsuil on tunteet ja neki on eläviä ? niinku ihmiset ? hei halooo ?


      • tinddem
        minävain000 kirjoitti:

        "Hamsterini on nyt nätin pinkki"
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Haloo, järki päähän
        Pinkki hamsu??? Toivottavasti hamsusi löytää pian uuden VASTUUNTUNTOISEN kodin. Värjää tukkaas, älä hamsun turkkia, joka on jo valmiiksi nätti.

        Ettekö te tosiaan tajuu et nuo ei kirjota tätä tosissaa?!

        entä jos mä kirjotan tosissaan ? eikö sais, kuka kieltää ? siis vaikkei kukaa kysyiskää nii kai mä ny saan sanoo sen mikä on oikeesti järkevää ? ONKO SULLA JOTAI SITÄ VASTAAN !?


    • tinddem

      en kyllä suosittele värjäämistä !

    • gazella_

      mitä jos ostat vaikka kartonkia timarista ja värjäislet ja maalailet siihe

      • tinddem

        totta =) paperille vaa sotkemaan värejä päällekkäin, vaikka hiusvärejä tai spraymaalia ku nii paljo kiinnostaa maalaaminen, mut ÄLÄ VITTU KOSKE ELÄIMEEN VÄRIES KANS !!


    • tinddem

      ET VITUSSA VÄRJÄÄ, ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ MELKEINPÄ !! jos et pidä hamsteristas sen värisenä kun se on, nii et khyl välitä siitä yhtään, tai ees melkeen tykkää eläimistä ! mieti nyt hamsteria ! kai sä haluut et sen on hyvä olla ? toivon nii ettet löydä mistää mitää värejä !

    • ihmetyttö..:

      Mitä pahaa siinänyt on jos pesee hamsuaan vaikka jollain värjäävällä jutulla? Ihme porukkaa täällä. Jengi syö tehokanaloiden munia, käyttää nahkakenkiä ja käy raveissa katsomassa kuinka heppoja kidutetaan. Ja sitten jonkun hamsun turkin värjäys hennavärillä on muka niin kauheeta. Menkää kuule valittajat itteenne!!!

      • eläinten parasta

        siis oon kyllä jyrkästi sitä mieltä et toi "ja käy raveissa katsomassa kuinka heppoja kidutetaan."ei niitä kiduteta ne juoksee omasta tahosta juokseminen on niitten verissä ja tahtoisin sanoo viel et hamstereille kuuluu ne luonnolliset asiat. ELÄINTÄ EI OO LUOTU IHMISTEN KIUSATTAVAKSI HERÄTKÄÄ IHMISET! KOHDELKAA ELÄIMIÄ NIIKU HALUAISITTE SEN KOHTELEVAN ITTEENNE..... ja kaikkee hyvää niille jotka pitää elämistään hyvää huolta.


      • todentotta..
        eläinten parasta kirjoitti:

        siis oon kyllä jyrkästi sitä mieltä et toi "ja käy raveissa katsomassa kuinka heppoja kidutetaan."ei niitä kiduteta ne juoksee omasta tahosta juokseminen on niitten verissä ja tahtoisin sanoo viel et hamstereille kuuluu ne luonnolliset asiat. ELÄINTÄ EI OO LUOTU IHMISTEN KIUSATTAVAKSI HERÄTKÄÄ IHMISET! KOHDELKAA ELÄIMIÄ NIIKU HALUAISITTE SEN KOHTELEVAN ITTEENNE..... ja kaikkee hyvää niille jotka pitää elämistään hyvää huolta.

        >ELÄINTÄ EI OO LUOTU IHMISTEN KIUSATTAVAKSI HERÄTKÄÄ IHMISET!

        Siis just niitä hevosia kiusataan ja yritetään saada ihme ruokavalioilla niistä kaikki irti. Ihan vain ihmisten huviksi ja rahan ahneudesta. Se kuules jos joku on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Äläkä tule sanomaan, että ne hepat vetää sitä kärryä ihan omasta ilostaan. Heppoja kuolee kokoajan radalle - sydänkohtaukseen. Koska niille on annettu dopingia. Sairasta. Joku hamsun hennavärjäys ei ole mitään sellaisen kidutuksen rinnalla.

        On aika sanoa jyrkkä Ei hevosurheilulle, siis hevoskidutukselle!


      • Heppa ja Hamsu<3
        todentotta.. kirjoitti:

        >ELÄINTÄ EI OO LUOTU IHMISTEN KIUSATTAVAKSI HERÄTKÄÄ IHMISET!

        Siis just niitä hevosia kiusataan ja yritetään saada ihme ruokavalioilla niistä kaikki irti. Ihan vain ihmisten huviksi ja rahan ahneudesta. Se kuules jos joku on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Äläkä tule sanomaan, että ne hepat vetää sitä kärryä ihan omasta ilostaan. Heppoja kuolee kokoajan radalle - sydänkohtaukseen. Koska niille on annettu dopingia. Sairasta. Joku hamsun hennavärjäys ei ole mitään sellaisen kidutuksen rinnalla.

        On aika sanoa jyrkkä Ei hevosurheilulle, siis hevoskidutukselle!

        On se yhtälailla kidutusta se hamsujen värjäys... Mutta se on kyllä totta että eniten hevosia kidutetaan, kun niitten pitää mukamas aina voittaa ja omistajien ansaita rahaa!


      • ...
        todentotta.. kirjoitti:

        >ELÄINTÄ EI OO LUOTU IHMISTEN KIUSATTAVAKSI HERÄTKÄÄ IHMISET!

        Siis just niitä hevosia kiusataan ja yritetään saada ihme ruokavalioilla niistä kaikki irti. Ihan vain ihmisten huviksi ja rahan ahneudesta. Se kuules jos joku on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Äläkä tule sanomaan, että ne hepat vetää sitä kärryä ihan omasta ilostaan. Heppoja kuolee kokoajan radalle - sydänkohtaukseen. Koska niille on annettu dopingia. Sairasta. Joku hamsun hennavärjäys ei ole mitään sellaisen kidutuksen rinnalla.

        On aika sanoa jyrkkä Ei hevosurheilulle, siis hevoskidutukselle!

        mee jankkaa hepoista sinne heppapuolelle, ja jätä meidät hamsterifanit rauhaan, toden totta.


      • EEEEEEEEEIIIIIIIII
        todentotta.. kirjoitti:

        >ELÄINTÄ EI OO LUOTU IHMISTEN KIUSATTAVAKSI HERÄTKÄÄ IHMISET!

        Siis just niitä hevosia kiusataan ja yritetään saada ihme ruokavalioilla niistä kaikki irti. Ihan vain ihmisten huviksi ja rahan ahneudesta. Se kuules jos joku on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ. Äläkä tule sanomaan, että ne hepat vetää sitä kärryä ihan omasta ilostaan. Heppoja kuolee kokoajan radalle - sydänkohtaukseen. Koska niille on annettu dopingia. Sairasta. Joku hamsun hennavärjäys ei ole mitään sellaisen kidutuksen rinnalla.

        On aika sanoa jyrkkä Ei hevosurheilulle, siis hevoskidutukselle!

        HEVOSET ON SENTÄÄN OPETETTU SIIHEN JA NE EI KÄRSI!


    • Huh huh!

      SAIRAS provo! Kuka vajakki saa kiksejä tollasesta provoilusta? Kertoo jotain aivokapasiteetista...

    • MewHamsu

      Totanoin... Onko järkee värjätä hamsua ??? =/ Eihän se ole sille luonnollistakaan...O.o''

      • wweweewew

      • et sillee..
        wweweewew kirjoitti:

        "Totanoin... Onko järkee värjätä hamsua ??? =/ Eihän se ole sille luonnollistakaan...O.o'' "

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)

        pisti silmään toi "On aika sanoa jyrkkä Ei hevosurheilulle, siis hevoskidutukselle!"jos nyt esim lopetettas hevos urheilu (tarkottaneeko raveja vai ratsastusta) mutta kuitenki nii toimittas niiku "eräät" haluais eli ei harrasteta raveja ei ratsastusta jne.... jätettäs pollet talliin/laitumelle (tai päästetään menemään) ja ruokittas (tai ei) niitä vois jo kuvitella miltä polle näytää puolen vuojen kuluttua läskiltä,laiskalta ja elämän halunsa menettäneeltä ja sitä paitsi hevosia kuolee vuosi vuodelta vähemmän ja vähemmän ja saamme olla onnellisia että ravi radoilla on nykyään kehittyneet dopingtestit itellä on viisi ravi hevosta ja kokemusta on näistä kauniista eläimistä kahenkymmenen vuoden takaa (ja jotkut on voinu radalla vetää kielesä henkeen ja on siihe kuollu


      • Ilovehamsteri<333<33
        et sillee.. kirjoitti:

        pisti silmään toi "On aika sanoa jyrkkä Ei hevosurheilulle, siis hevoskidutukselle!"jos nyt esim lopetettas hevos urheilu (tarkottaneeko raveja vai ratsastusta) mutta kuitenki nii toimittas niiku "eräät" haluais eli ei harrasteta raveja ei ratsastusta jne.... jätettäs pollet talliin/laitumelle (tai päästetään menemään) ja ruokittas (tai ei) niitä vois jo kuvitella miltä polle näytää puolen vuojen kuluttua läskiltä,laiskalta ja elämän halunsa menettäneeltä ja sitä paitsi hevosia kuolee vuosi vuodelta vähemmän ja vähemmän ja saamme olla onnellisia että ravi radoilla on nykyään kehittyneet dopingtestit itellä on viisi ravi hevosta ja kokemusta on näistä kauniista eläimistä kahenkymmenen vuoden takaa (ja jotkut on voinu radalla vetää kielesä henkeen ja on siihe kuollu

        Iha helvetin tyhmää TATUOIDA, ja MAALATA hamsunsa. Varsinkin tatuoida, se vasta on hirveetä. Vähä järkee päähä!!

        Joko teil on täin kokoset aivot, tai sit ei aivoi ollenkaa. Mun on hamsteri ja mä EN IKINÄ, EN SIIS IKINÄ HALUIS VÄRJÄTÄ TAI TATUOIDA SITÄ.


        SE ON RUMAA (ulkonäköä aatellen) Ja tyhmää!!!!!!!!!!!!!!!


      • taiteen ystävä
        Ilovehamsteri<333<33 kirjoitti:

        Iha helvetin tyhmää TATUOIDA, ja MAALATA hamsunsa. Varsinkin tatuoida, se vasta on hirveetä. Vähä järkee päähä!!

        Joko teil on täin kokoset aivot, tai sit ei aivoi ollenkaa. Mun on hamsteri ja mä EN IKINÄ, EN SIIS IKINÄ HALUIS VÄRJÄTÄ TAI TATUOIDA SITÄ.


        SE ON RUMAA (ulkonäköä aatellen) Ja tyhmää!!!!!!!!!!!!!!!

        "Mun on hamsteri ja mä EN IKINÄ, EN SIIS IKINÄ HALUIS VÄRJÄTÄ TAI TATUOIDA SITÄ."

        Oikein! Tatuoiminen on ammattilaisen työtä. Anna siis jonkun osaavan hoitaa homma. Minkä verran olisit valmis maksamaan jos tatuoisin hamsusi? Mustavalkoiset kuvat teen halvemmalla kuin värilliset.


    • jiojwdcxa

      LOL toi on siis TOSI naurettavaa. Vittu hankikaa elämä!

    • HamsuFan

      Jos oot sitä mieltä, että susta ois KIVAA SAADA HAMSULLESI UUTTA ILMETTÄ, nii oot eläinrääkkääjä. Mää en IKINÄ värjäisi hamsuani. Se on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ PARHAIMMILLAAN!!! Jos saisin päättää, mitä eläinkaupassa saisi myydä, niin KIELTÄISIN EHDOTTOMASTI HAMSTERIN VÄRJÄYSAINEET!

      toivottavasti ´´Hamsterisi´´ tottuu uuteen ulkomuotoonsa. Et saa ´´hamsterisia´´ enää ikinä kädellesi, jos niin teet. Se on silloin hyvin stressaantunut ja agressiivinen.

      • Hamsutar.

        Hei kuulkaas top top top!!

        HamsuFan, etkai tosissaan usko näitä juttuja!?!? Se on pöljää, ja hamsteri kuolisi suunnilleen siinä tatuoimisessa ja turkkiin leikkuussa. koita ymmärtää, että se ei ole totta!!


    • HamsuFan

      Maailman tyhmin Ihminen oot, jos sen teet. Toivottavasti et löydä koko VÄREJÄ!!!




      By: Hamsterien suojelija.

      • weweewe

        "Maailman tyhmin Ihminen oot, jos sen teet. Toivottavasti et löydä koko VÄREJÄ!!!




        By: Hamsterien suojelija. " Sä oot tyhmä kun et tiedä mikä on trolli.


    • aapi99

      ymmärrätsä et ei hamsu hirveesti välitä sen ulkonäöstä vaan sä hamsun jos sä helkkari soikoon jotain hamsteria alat värjätä niin tiiätkö miltä siitä hamsusta tuntuu hyppii iloissaan ja ihailee uutta ulkonäköään siis ei todd. jos ei hamsu miellytä sellaisena kuin se on vie löytö eläinkotiin tai myy se

    • dudx

      Onkos moisia värejä edes olemassa? Toivottavasti nämä pelleilijät eivät sitten ihmettele, kun oma kullannupukka onkin sateenkaaren värisessä lammikossa die... x/

      • rwrrwwrrrw

        Tästä aiheesta näkee hyvin palstan käyttäjien keski-iän, otetaan kaikki tosissaan.


      • +-+
        rwrrwwrrrw kirjoitti:

        Tästä aiheesta näkee hyvin palstan käyttäjien keski-iän, otetaan kaikki tosissaan.

        puolet tässä keskustelussa heittävät läppää ja puolet on tosissaan tänki alottaja on ollu ihan sillee et vitsillä tekee sen ja mä tiiän ku ooon eläin suojelia kuulkaas kyllä tiedän! ja se on fakta ja fakta on aina faktaa. ja olen eläinsuojelia mulla on hamsukin ja rottia kaksi rottaa ja kaksi syyrialaista hamsteria asustavat samassa häkissä ja tykkää sipulista


    • kride_

      surkea trolli älkää tulko tänne leikkiin eläinrääkkäyksellä samanlainen paikka nykyään kuin demi.fi

      • Hamsterinvärjääjä

        Mulla ei ole ollut Piiiiiiiiikääääään aikaa näin hauskaa kun tätä lukiessa!!! Kiitos teille hamsterinvärjääjät!! :D


      • van Gogh -fani
        Hamsterinvärjääjä kirjoitti:

        Mulla ei ole ollut Piiiiiiiiikääääään aikaa näin hauskaa kun tätä lukiessa!!! Kiitos teille hamsterinvärjääjät!! :D

        Juu meillekin tuli miehen kanssa viikon naurut. Maata nyt kaljatölkin kanssa sohvalla ja katsoa oranssi-vihreäksi tatuoitua hamsua juomassa omaa kaljaansa juomapullostaan ja koikkelehtimassa juoksypyörässään välillä toiseen suuntaan, sitten taas toiseen, tippuen välillä ulos pyörästä maahan... hohhoijaa. Ja eikö hamsterinpoikasia myöskin kannattaisi pitää välillä jääkaapissa, niin säilyisivät pieninä ja söpöinä pidempään?

        Tämä on näköjään varsinkin näillä lemmikkifoorumeilla tyypillinen nettiajan ongelma, että eri ikäisiä kirjoittajia on vaikea erottaa toisistaan. Kun olin lapsi, 10-vuotias saattoi leikkiä hamsteriasiantuntijaa kavereidensa kanssa, mutta nyt kun lapset kirjoittelevat aikuisten joukossa "aikuisten palstalle", syntyy väärinkäsityksiä. Mikä on kyllä sääli, toivottavasti meidän aikuisten teilaavat kommentit eivät tapa kenenkään lapsen hamsteri-intoa tai eläinsuojeluintoa. Suosittelen ennemmin hamsteriyhdistys.fi -sivuston keskustelua, siellä kun kaikki käyttäjät on rekisteröityneitä, myös lasten viesteihin suhtaudutaan aikuisemmin.

        ps. kyllä niitä hamsterinvärjäysaineita taitaa tosiaan jostain jenkkilästä löytyä. En kylläkään suosittele, värjäisit mielummin vaikka omaa tukkaasi tai vaihtaisit hamsteriterraariosi taustapapereita vaihtelua halutessasi.


      • demittäjäcool

        HAHAHAHA ihana keskustelu




        peeäs. demi.fistä löytyy järkevämpiä keskusteluja kuin tämä


    • hamstereita

      tatuoida? tai värjätä? Mä haluisin tatuoida mun kolme marsuu. Mut saako niille antaa alkoholia? Sitäkin ne on vahingossa juonut.

    • jyrsijät

      Saa antaa alkoholia. Itse olen juuri noille mun marsuille sitä perus koskenkorvaa antanut, ja hyvin on tykännyt! Voisi ihan veden tuolla koskenkorvalla korvata, kun on niin hyvää.
      Itse tiedän täällä Tampereella yhden loistavan tautuoijan, ja hän on ainakin mun kaikki marsut tatuoinut. Maksaa 20e/kuono. Värjännyt olen ihan kotioloissa, ostanut aina vähän mitä ainetta sattuu. Kaikki käy!

    • kitttttt

      Minä itse päällystin hamsterini lateksilla. Sain lemmikilleni upeat värit ja vielä siivetkin lateksista muotoiltuna!

    • MINÄOLENPARASjamahta

      HAAHH mä niin repeen porukoille jokka tulee tänne:"YHYY SE ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ BYHYY!!" HEI CAMOON! idiootit. ahaahahhaa.. jestas

    • demittäjä ;)

      :DDDDDDDD ihana keskustelu ja päivän naurut ♥

    • :DDDDD

      Joo siis eka kerran kokeilin tota värjäyst ja se toimi sillee aika hienosti mu hamsuun :) mut en kyl suosittele spraymaalei ku mul kuoli pari hamsuu sillee ku värjäsin niitä. olin kyl pistäny niil teipil paperii naamaa ettei ne niinku hengittäis sisään niit maalei mut ei se sit varmaan auttanu??? mist löytäis hamsuil hengityssuojaimii et voi värjää niitte turkkei semmosiks ihq vihreiks:)???

    • hotchick!

      No voi helvetti, ettekai te ny tätä tosissanne ottanu ?

    • :)

      Oi kuinka ihanaa! :) Olenkin miettinyt tätä alkoholin antamis kysymystä. Olisiko teillä viellä jotain hyvää booli-ohjetta hamstereilleni? Hamstereillani on aika hyvä viinapää, joten ei mitään mehulitkuja hirveästi, kun meinattiin viettää melko rankka viikonloppu!

    • Timppax

      "Minä itse päällystin hamsterini lateksilla. Sain lemmikilleni upeat värit ja vielä siivetkin lateksista muotoiltuna!" EI HAMSUA SAA PÄÄLLYSTÄÄ LATEKSILLA, SEHÄN KUOLEE(kokeiltu on)! Itse olen löytänyt hiusväreistä sopivan värin. Mutta ongelmaksi muodostui se, että kuinka saa sopivan räikeät sävyt, kun nuo hiusvärit tylsiä ovat. No tässä teille hamsterinvärjääjille loistava neuvo: värjää hansterin kestovärillä, jonka jälkeen pyyhkii hansteria tärpätillä noin 2min, ja lopuksi Ruiskutetaan päälle kevyt lakka.
      Itse olen saanut hamsterini opetettua syömään vanhentuneet särkylääkkeeni, oli työlästä, mutta kaikkien kavereiden ihailu sai sen kannattamaan.

    • morsoasdasd

      Ei helvetti teijä kanssa :-----------D tässä on suomen nuoriso. Ei erota todellisuutta vitsistä. Joo ja värjätkää vaa hamsterinne, sit ne ainaki kuolee nopeemmi ku kaikki myrkyt imeytyy niitte ihonläpi ja aiheuttaa syöpää.

      • JÄRKI HOI ÄLÄ JÄTÄ

        ei herrajestas ettäkö voi mennä jonnekki muualle kirjottelemaan tyhmiä vitsejä hamsterin värjäyksistä. Tää on sitte yleinen paikka ni miettikää mitä kirjotella entäpä jos joku tosikko ottaa ja soittaa eläinsuojeluun ni on siinä sitte ihmettelemistä.


    • httyuio9

      >ymmärrätsä et ei hamsu hirveesti välitä sen ulkonäöstä vaan sä
      >hamsun

      Ei se raviheppakaan ymmärrä eurojen päälle. Oli taas pariviikkoa sitten otsikoissa uutinen: se ravimies oli vetänyt suitsista niin pahasti, että hepan suu oli mennyt halki, ja veri roiskui. Mutta voitto tuli. Et sellasta. Ei se hamsun hennavärjäys ole tollasen rinnalla mitään!

    • ninaT^

      Minä oon sitä mielä että toi menis jo eläinrääkkäyksen piikkiin!

    • tällästä tänään

      "Oli taas pariviikkoa sitten otsikoissa uutinen: se ravimies oli vetänyt suitsista niin pahasti, että hepan suu oli mennyt halki, ja veri roiskui. Mutta voitto tuli". JUST TÄÄ RAIVOSTUTTAA ni vietävästi ei kai sekää hevonen oo sille miehelle mittää tehny.Ravit on muute OK mut miks jotku ei sen vertaa kunnioittaa eläintä miks hepalta pittää repiä toinenpää auki et voitto tulis.ja sitä paits jotkut luulee et kaikki on tollasia.EI TODELLAKAA.ja niiku on aijemmin sanottu et mennä kirjottelleen muualle tollasii huonoi hamsun värjäys vitsejä pitää iha paikkaasa.

    • ceetuLena.

      Koirien värjäyshän on nyt tullut suomeen. Kohta näitä pienempiäkin karvaturreja voi värjätä - ja ihan turvallisesti: turkki tykkää niistä aineista, kuten ihminenkin, kun pestään päätä välillä.

    • -.-

      Lopettakaa jo toi läpän heittäminen -.-

    • Pöhkihtys

      Nii en kyllä suosittele laittaan tänne tämmösii pilaviestejä mut jos oikeesti joku tarkotti tota nii ostakaa kaupasta:

      Paperi
      Pensseli
      Vesivärit

      Niillä voi piirtää ja värjätä sitä paperia älkää laittako oikeeseen elävään olioon!!!!!!

    • Iituli<3

      Hamstereista en tiedä, mutta sammakon saa hyvin maalattua, kun karvaa ei ole. Joten jos värikästä elämää kottin haluaa, kannattaa ottaa sammakoita ja maalata niitä.

    • JÄRKI KÄTEEN SUATANA

      NYT VITTU KAIKKI HILJAA PELLET!
      Eihän tässä tosissaan aiottu mtn rottia tai hamstereita värjätä, RAUHOITTUKAA. Menee hermot, kun oikeasti jotain typeriä 13-vuotiaita heppatyttöjä ragee täällä kun ei ajattele aivoillaan.
      _Noi vitsaili ilkeästi, mutta ei ne ollu tosissaan_
      EI LUOJA!

    • Itkekää vaan lisää

      Joo pitäkää turpanne kiinni ku ette tajuu mistää mitää.
      "EI SAA TYHMÄ VÄRJÄTÄ HAMSTERIN TURKKIA OOT ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ!!!!". Hehheh, lol. Ette varmaan ole ennen tuollaisesta kuullutkaan. Värjäys EI vahingoita hamsteria, jos väri pysyy hyvin turkissa.
      Mutta mikäs siinä jos 10-vuotiaat 'eläinhullut' pikkulapset tulee tänne kiljumaan. Ja omapahan on mielipiteeni, älkää ottako kantaa. Ja voi olla myös, että keskustelun aloittaja on kirjoittanut vain läppää.

    • NINNNU!!!

      mitä vitun iloo värjää hamsuu??!!!vittu seo pieni viaton eläin eikä mikää testi rotta!!! sit viel toi mäntti laittaa hamsterin jää kaappiin!??OIKEEST vittu HANKI ELÄMÄ,JOS ET TYKKÄÄ SUN HAMSUSTAS SELLASEN KU SEO NIIN TAPA ITTES!!!! IHAN SAMA JOS SUN ÄITIS PAKKOTTAIS VÄRJÄÄ SUN HIUKSET VIHREIKS JA SÄ ET HALUU!!?? MEE HOITOO OO NIIN KILTTI

    • ????????????????????

      SIIS MITÄ??????? ONKS JOKKUT VÄHÄ TKSINKERTASII!!! VÄRJÄTÄ NY HAMSTERI????????°!!??!!??????????? JOS VÄRILLISEN HAMSTERIN HALUUT NII OSTA JOKU TÄPLIKÄS ELÄINKAUPASTA, MUT ÄLÄ VÄRJÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! VOI LUOJA!

    • >: (

      jos haluat värjätä hamsun,niin osta mielummin vaikka piirtokoira sen voi sitte tuhria täyteen jotain tatuointeja.

    • shalallalla

      aloitusviesti on lähtetetty vuonna 07... tuolle edelliselle.

    • Inkulixoxo

      Kaikkea sitä... SE ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ ELÄ TEE NIIN!!! mikä sulla on ongelmana? mulla ei kävis mielessä maalata omalle hamsuilleni jotain kuvia !! ja eihän se näytä edes luonnolliselta!

    • papu !

      nyt tais mennä jo ihan liian pitkälle joku hamsterin värjääminen tyhmäähän tommonen on ja eläin siitä kärsii ja rumalta se näyttää LOL :( voi hamsua)

    • OLETTE SAIRAITA!!!

      OIKEESTI!


      ETTE VOI OLLA NOIN ''PIIIP'' SAIRAITA!MENKÄÄ HOITOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • tuntematon111111

        moi kasperi


    • ilo-n-a

      MITÄ!!!!! Ei hamsuja värjätä. Meillä on ollut hamsu( kuoli vanhuuteen) ja ei tullut mieleenkään värjätä sitä! Kiinnostaa eniten miksi haluaisit että hamsusi olisi eri värinen?? Eikö se riitä että sinulla on jotain niin ihanaa kun hamsteri? Miksi ihmeessä sen pitäisi olla erivärinen kun se on nyt? Jos olet tosissasi, toivottavasti tajuat kuinka hamsterisi kärsii jos tosiaan olet niin hullu ja värjäät sen! Toivottavasti et enää ajattelekaan hamsterin värjäystä.

    • ?

      Miks ihmees haluat värjätä hamsterias?? ;o

    • tuntematon111111

      moi

    • Oikeesti nyt hei!

      Huomaa, että tää on iha läppä juttu niin miks jatkaa ja ottaa tosissaan? Älkää välittäkö tästä jutusta. Ja jos joku nyt oikeeeeesti (jota en kyllä usko) haluaa värjätä hamsun niin värjääppä vaikka omat hiuksesi ja hanki itsellesi tatuointeja. :)) ÄLKÄÄ JATKAKO TÄTÄ LÄPPÄ JUTTUU! TÄÄ ON JO VANHA! Lopetetaas tää juttu jo tähä ja ollaa niiku mitää ei olis ikinä kirjoitettu. (repesin sille jutulle mis annettii mausulle kaljaa ja hamsterille booli-vinkki ei vitsi XD)

    • Vanha?

      Juu tiedän että on vanha, mutta jokuhan täällä vielä varmasti käy... Halusinpahan vaan sanoa, että toivon todellakin, että kaikki nuo värjäykset, tatuoinnit, jääkaappiin laitot oli läppää,,, jos joku teki tän vitsillä niin se henkilö oli todennäkoisesti sellainen joka kaipasi huomiota! Täällähän sitä saa kun laittaa tämmöisi tyhmiä juttuja tänne...Mutta jos joku kuitenkin ihan tosissaan aikoo värjätä niin ei voi sanoa muutakuin että olet todella tyhmä ja ajattelematon! Muuten kaikki jotka on haukkunu hulluksi ja eläinrääkkääjäksi jne niin kyllähän se totta on, mutta tänne sitä on ihan turha tulla laittaamaan varsinkin jos kaikki tämä oli vain jonkun huomion haluisen henkilön laittama vitsi. Olen samaa mieltä tuon edellisen viestin kirjoittajan kanssa siitä, että tää on läppää niin sitä ei kannata jatkaa ja ottaa tosissaan! Ei muuta.... Ja ne jotka raivos täällä, toivon, että olette muutavan vuoden aikana rauhoittuneet! (; Hyvää Uuttavuotta Kaikille 2012!

    • Sir. Vincent

      Kyllä tuli taas päivän viihdeannos täyteen kun lukaisin läpi tämän keskustelun

    • XD LoooL!

      Joo tää ON!! Vanha,mut voi jumaXDXD Aika noloo tulla tänne trollaamaa! Nolonolonolonolo! Tyhmää läppää ja kaikki ottaa tosissaa älkää ny uskoko ääliöit!XD

    • 3+4

      miks nostat näin vanhaa aihetta-.-

    • Ökkkkk. . .

      XDDDDDDD
      Olihan toi vitsixD!!???
      Ai ei. . .O_o
      Miks pitäs hamsteri maalata ku ne on luonnostaan niin söpöjä ja ihanan värisiä!!!!!Oot kyllä päästäs sekasin. . .

      • kflflfkfkkg

        Hamsterit kuten kaikki muutkin jyrsijät ovat tuholaisia jotka pitää surmata.


    • MailmaOnLiianTylsä

      Haluun vihreen hamsterin 8(

    • Huoh...

      Et voi saada vihreää hamteri, ja älä nostele aihetta enää!!!

      Mutta täytyy sanoa että koiria värjätään, ettei nyt niin hullu ajatus ole... Mutta tyhmää nyt hamteria maalata!

      • On se koirienkin värjäys todella tyhmää....


    • kfkfkkfkf

      Minä maalasin hamsterini spraymaalilla mustaksi ja laitoin uuniin 80 asteeseen kuivamaan

    • HamsuTypy

      Älä hanki mistään!!

    • ....

      Paska provo ja paska läppä.

    • Kemi-Kaali-Ali

      Tämä kyllä mielenkiintoinen aihe! Ollaan myös lasten kanssa värjäilty hamstereita ja meillä ne on enemminkin leluja, kuin lemmikkejä. Ollaan punamulta maalilla värjätty tai 1shot-maaleilla. Värjätyistä turkeista saa barbeille näyttäviä turkkeja ja nukkekotiin taljan takan viereen. Ollaan osa myyty ebayn kautta Aasiaan, jolloin ollaan saatu ostettua lisää erilaisen "pohjavärin" omaavia hamstreita. Voisin laittaa jotain kuvia joskus jos kiinnostaa? Ja tarvii muistaa, että tämä viesti ei sisällä oikeaa eläintenkidutusta tai väliinpitämättömyyttä, vaan aitoa rakkautta mustaan huumoriin!

    • Ihanpimeetä

      Hei haloo, hamsterin värjäys ja jääkaappiin? Ihan pimeetä!

    • Miitulainen1

      Joo...... ootte hullui... Eli toivon ihan tosissani et nää on läppiä!!!!!!!!!!!!! siis jokku aiko tatuida hamsterin... siis toivon ttttooooosssssiiiiaaaaannnnn että noi on vitsejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe