Suunnitelmissa on mennä naimisiin virka-aikana maistraatissa loppukesästä. Mutta miten viettää "häät" eli loppuilta maistraatin jälkeen?
Yhtään vierasta ei "häihin" kutsuta. Olen viimeisilläni raskaana, joten ulkomaanmatkat ja extreme-elämykset ovat poissuljettuja vaihtoehtoja. Kivat ideat ovat nyt todella tarpeen!
häät ilman vieraita
2
903
Vastaukset
- vaatteita
pariksi viikkoa, ottakaa oma auto alle ja lähtekää vaan ajeleen ympäri Suomea, valitkaa vaikka pari mielenkiintoista kohdetta, joissa haluatte käydä, mutta älkää pitäkö mitään kiirettä matkalla, jos tulee eteen joku kiva nähtävyys tai muuta, niin eikun katsomaan.
- Kiira123
Menkää vaikka dayspaan tai vuokratkaa saunallinen sviitti hotellista. Tilatkaa huonepalvelusta ruokaa ja kirjoittakaa vaikka tarinaa tulevalle vaavalle äitin ja iskän hääpäivästä. Missä paikkakunnalla teidät vihitään? Helsingissä on esim. yksi uusi hotelli jossa voi huoneeseen lainata maalaustelineen tai kitaran tms. Huone palvelusta voi tilata vaahtokarkkeja ja popcornia. Kenties tällainen olisi mukaa rentoutumista hääpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797