HOAS vuokraa yksiöitä vain lopputyötä tekeville opiskelijoille. Onko 1h tpk yksiö vai kaksio? Eli onko 1h tpk perheasunto vai lopputyötä tekevälle opiskelijalle tarkoitettu asunto?
Yksiö vai kaksio? (HOAS)
9
5556
Vastaukset
- mielestäni
Jos kämpässä kerran on vain yksi huone, niin se on silloin yksiö. Ei 1h tpk -asunnossa kyllä perhe mahdu majailemaan..
- ...
Tpk tarkoittaa tupakeittiötä, eli olohuone ja keittiö on samassa tilassa. 1h tpk tarkoittaa siis asuntoa, jossa on tupakeittiö ja yksi huone (makuuhuone).
- ihmettelijä...
Eli minun ja poikaystäväni tulisi pariskuntana/avoparina hakea hoasilta perheasuntoa (lapsia meillä ei kuitenkaan ole!). Yksiötä emme voi saada, sillä ne on varattuja lopputyötä tekeville, ja jos kerran 1h tpk lasketaan yksiöksi niin meidän on pakko asua isossa kaksiossa (2h k) jossa on iso vuokra, vaikka meille hyvinkin riittäisi pienempi ja halvempi 1h tpk. Onko näin?
Olen huono selittämään mutta toivottavasti joku ymmärtää :D:D- jos...
...kysyisit asiaa suoraan sieltä HOASsta?
- se on...
Kyllä 1h tpk on kaksio! Siis siinä on vain keittiö ja olohuone samaa tilaa ja niiden lisäksi on yksi huone, joka toimii makarina. Soita sinne hoasiin, niin asia selviää!
- näin....
se on... kirjoitti:
Kyllä 1h tpk on kaksio! Siis siinä on vain keittiö ja olohuone samaa tilaa ja niiden lisäksi on yksi huone, joka toimii makarina. Soita sinne hoasiin, niin asia selviää!
Yksiöhän se on eli 1h on olohuone, jonka yhteydessä keittiö, ei erillistä makuuhuonetta.
- ....
"...jos kerran 1h tpk lasketaan yksiöksi niin meidän on pakko asua isossa kaksiossa (2h k) jossa on iso vuokra, vaikka meille hyvinkin riittäisi pienempi ja halvempi 1h tpk. Onko näin?"
Ei ole, kyllä ne vuokraavat isompia yksiöitä perheasunnoiksi.
- huonejutut
Saimme juuri asunnon HOASilta, jossa "2h k OLOHUONE". Siis mitä? :D Olohuone oli mainittu erikseen!!!!!!!!! xD Eikö tuon pitäisi silloin olla 3h k? Kysyin asiaa ja kuulemma ei...
- ....
Ehkä kämppä on toiminut aikaisemmin ns. kaverikämppänä tai 2-hengen soluna, itse asustelin joskus sellaisessa ja vuokrasopimuksessa luki: "2h k oleskeluhuone". Tuolla huonemäärällä tarkoitetaan silloin lukollisten "soluhuoneiden" määrää ja yhteiset tilat on mainittu erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816