Pelkureita ?

Oletteko nynnyjä, pelkureita vai ainoastaan saamattomia, kun ette osallistu keskusteluun rekisteröidyllä nimimerkillä ? Olette valmiita sanomaan vahvoja mielipiteitänne, mutta itsestänne ette uskalla pistää grammaakaan peliin. Täysin anonyyminä ( onko mies vai nainen ?) on niin pirun helppo heittää herjaa asiaan kuin asiaan.
Näin toimiessanne selvästikin laskette keskusteluiden tasoa. Ette viitsi jurikaan miettiä, mitä näppäimiä ja missä järjestyksessä sormenne milloinkin näpelöivät. Ehkäpä vain haluatte hämmentää ja sotkea ?

31

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animattiN

minä ainakin olen uskaltanut sanoa mielipiteeni nikilläni. Paskaa on satanut niskaan harva se päivä, mutta mitä sitten?

• Anskuliini

nenuun, minä kirjoitan aina tällä samalla nimimerkillä, olen kyllä kirjautunutkin ja vielä ihan kuvan kanssa, mutta en viitsi ihan niin avoimesti kirjoittaa.
      Sinunkin nikki on ihan yhtä tyhjän kanssa kun siinä ei oo kuvaa.
      Mulla on pari ihan feikki nikkiä rekisteröitynä, mutta en niilläkään koskaan kirjoita, muuta kuin jos haluan tuntemattomana jonkun kanssa meilailla.

• lukija59

pelkureita, mutta jos laittaisin nimimerkin vaikka, etelänreissaaja, niin mitä se minusta kertoisi kanssakirjoittelijoille? Ei mitään.
      Se on sama minkä nimim. en tunne sinua, vaikka kuinka tillittäisin nimimerkkiäsi.

Keskustelun taso voi olla -10, nikillisten keskusteluissa ja 15 nikittömien, jos niikseen tulee,.
      Jos täällä on mahdollisuus annettu toimia kahdella tai vaikka viidellä tavalla, niin jokainen tekee, kuten haluaa!

• nonikki

Systeemi sallii kirjoittaa rekattuna tai ilman. Kenenkään ei tarvitse tulla nimittelemään muita pelkureiksi jos he valitsevat jälkimmäisen. Tämä on avoin foorumi jossa pitää olla tärkeämpää mitä sanotaan eikä kuka (rekattu) sen sanoo.

• hienosti
        nonikki kirjoitti:

Systeemi sallii kirjoittaa rekattuna tai ilman. Kenenkään ei tarvitse tulla nimittelemään muita pelkureiksi jos he valitsevat jälkimmäisen. Tämä on avoin foorumi jossa pitää olla tärkeämpää mitä sanotaan eikä kuka (rekattu) sen sanoo.

sanottu.

• Pelaaja..

ahaa..ok.

• tänne pitäisi

osallistua rekatulla nimimerkillä rienattavaksi?
      Monen kohdalla on varmaan käynyt niin ja sen vuoksi
      kaikki huutelevat "puskasta".
      Mitä sillä on väliä täällä onko mies vai nainen,
      aviossa, eronnut tai muuten sinkku.
      Tämähän on keskustelupalsta.
      Tuosta tasosta sen verran, tuntuu että täällä on kaikki aiheet kiellettyjä - mitä siis jää jäljelle muuta kuin "päivää olen mies / nainen x ikäinen jne.
      En minä ainakaan enää halua että työpaikalla naureskellaan ja haetaan laajalla haulla, että mitä milloinkin on kirjoittanut, piste.
      Sekaannuksiakin saattaa tulla kun monet kirjoittelevat samalla nimimerkillä.

• osuit asian

ytimeen. Ei kannata kirjoitella, kun koko ajan tulee ilkeää kritiikkiä niskaan. Puskista on parempi huudella. js on tarvettaa.

• en koskaan

enää rekisteröidy enkä kirjoittele nimimerkillä tänne suomi24 ennekuin "uudet tuulet" puhaltavat
      täällä. Tarkoitan tällä erityisesti näitten
      palstojen ylläpitoa.

• kanssasi lyön

tassua.

• mukaan tassun
        kanssasi lyön kirjoitti:

tassua.

lyöntiin. Sitten meitä onkin jo kolme.
        Rekisteröitymisessä en näe todellakaan mitään järkeä, sillä täällä kaikki on vaan virtuaalihenkilöitä ainakin minulle, sillä en tunne ketään näistä nikkinsä rekanneista henkilökohtaisesti.

Tämä on keskustelupalsta eikä mikään treffipalsta, joten ei mitään väliä sillä mitä nikkiä käyttää. Eller hur?

• Pirre*

tällä ja rakatulla, tuli mitä tuli, vaikka lunta tupaan. :/

• oikeasti

Mitä tämä keskustelu tuo, kun joka toisessa viestissä haukutaan joku muu? Kerro minulle.

• jos kysyn,
        oikeasti kirjoitti:

Mitä tämä keskustelu tuo, kun joka toisessa viestissä haukutaan joku muu? Kerro minulle.

missä haukutaan? Minun kakkuloissani täytyy olla suodattimet, kun en itse sitä näe.

• Pirre*
        oikeasti kirjoitti:

, vuorovaikutustakin, ystäviä?, viihdettä - en tosissaan ymmärrä mitä tarkoitat näillä haukkumisilla.

• mitään,

eiköhän suomalaisista useimmat ole käyneet Lapissa? Nimim. lapinkävijä antaa minulle mielikuvan, että olet käynyt Lapissa, joko usein tai vain kerran muutama vuosikymmen sitten. Jos rekisteröisin itselleni nikin esim. etelänkävijä, ihan samalla tavalla mielikuvat olisivat, mitä kenenkin päähän pälkähtää eli ei kertoisi lukijalle yhtään mitään.

Osallistun vain satunnaisesti keskusteluihin, en siis joka vuorokausi, enkä jaksa siis seurata, onko viestiini vastattu, joskus parin päivän kuluttua. Vastaan, otan kantaa silloin kun istun koneella, teen kaikkea muuta ja silloin katselen, onko kysäisty jotain tai haluttu tarkennusta.

t. en halua muuta kuin jutella silloin kun en saa aikaani muuten kulumaan

• käyn täällä

vaan silloin kun ei oikeen ole parempaakaan hommaa just.
        Mäkin olen Lapista tullut, oikeesti syntynyt Inarissa, mutta ei musta mitään lapinkävijää ole tullut. Onneksi, sillä etelässä ole aina asunut sen syntymäni jälkeen. Tottakai se lappi on eksoottista, en sitä mitenkään halua tässä mollata, mutta meri ja saaristo on enemmä mun aluetta.
        P.s. en ole tuo aloittaja.

• Sinimarjanen

Kirjoitan nimmarilla. Eihän tuo mielipide tai vastaus siitä mihinkään muutu.
      Asialliset mielipiteet ovat toki oikeutettuja, vaikka kaikista asioista ei ehkä
      aina samalla tavalla ajatellakkaan.

• Palstan nimi on 50 . Ikäni mukainen palsta on pian 70 .Sanon tämän suoraan;
      en pidä palstan 'hengestä ja kirjaimesta'.

"Vahvoja mielipiteitä voi laukoa" rekatulla tai ilman.
      Iästä huolimatta joillakin, itsellä ainakin on iso kynnys ylittää rekatun nikin käyttö.

Lähden siitä, että kirjoitukset olisivat linjassa nikistä riippumatta.
      Tämäkin vielä: Kirjoitustavasta, tilan käytöstä ja muista jutuista uskon, että kirjoittaja tiedetään.

Tänäänkin kirjoitin Terveyspalstan Neurologiset sairaudet Autismipalstalle
      ikäassi nikillä.
      Mielestäni syntymässä saatu nimikin on metafysiisellä mittapuulla mitattuna 'puskanikki'.

• jartsev

Kirjoitan kaiken tällä nimimerkillä vaikka kyllä vakio nickin alle syntyy persoona kun on jonkun aikaa kirjoitellut. Se persoona on minusta kirjoittajan oma vaikka omaa nimeä ei käytetä, asuin paikkaa ei mainita tai muutakaan tunnistetta ei tuoda esille. Vaihtuvien nimimerkkien alle ei persoonaa synny, ainakaan niin helposti. Jokainen näkee brovoilujen ja muun häirinnän kumpaisessako tunnisteryhmässä sitä esitetään yleensä eniten ja varmaan arvaa syynkin siihen. Kirjoittaa voi minun mielestäni kuinka vain.

• Laivat

joskus nynny ja saamatonkin. Nikillä enimmäkseen kirjoittelen, joskus laitan sivupersoonan peliin. Ja joskus ihan tunnistamattomana yritän esiintyä. Tuolla Suhteet ja tunteet -palstalla käytän harvoin omaa nikkiä. On rennompaa kertoa omista hölmöilyistä puskasta käsin. Monesti käy niin, että alan kirjoittaa puskasta ja mieleen tulee jossakin vaiheessa, että olishan tämän voinut nikilläkin laittaa. Mutta eipä sitä jaksa ruveta tekstiään uudelleen kirjoittamaan.

Nikillä kirjoittaminen on kyllä mieluisinta.On hauska seurata, kuinka moni on lukenut juuri minun tekstini, kuinka moni on kurkannut sivulleni ja ketkä ovat jättäneet hajumerkkejä. Ja uusi sataluku on aina saavutus sinänsä:D

• CannedHeat

Kumpi on nimimerkkini Baile... vai Canned

• Angel of The Morning

Minä olen aina omalla nimimerkillä mutta rekisteröidyillä saattaa olla useampi minä (jätän diagnoosin pois).

• pistää ihan oikeen nimesi

ja osoitteesi ja kaikki muutkin tiedot esiin, niin me muut sitten voitaisiin harkita sitä samaa.
      Ensin tehtäisiin tietysti tarkistus, että olet laittanut oikean nimesi ja todistanut, ettet ole pelkuri.

Tuo "lapinkävijä" nimimerkki,jotenkin hämmentää ja sotkee ja laskee keskustelun tasoa!
      Miuta alko nyt ihan älyttömästi vaivaamaan oletko mies vai nainen?

Hah, hah, eipäs alkanutkaan.
      (Ei saa näpelöijä mitä sattuu)

• nikittä

Kun käyttää rekattua nikkiään, joutuu aina vastaamaan teksteistään. Nikittä saan väittää mitä haluan, eikä tarvitse vastata tai täsmentää. Vaikka samaan keskusteluun osallistun kymmeniä kertoja, kukaan ei pääse koskaan kiinni sanomisiini, kun niistä ei synny kokonaiskuvaa. Harmillista keskustelua ja keskustelijoita voin sabotoida rauhassa. Nikitön viestihän ei useinkaan vie keskustelua mihinkään suuntaan, vaan päinvastoin hajottaa sitä.

• Pussipuskapiru

huvinsa kullakin...

• Pussipuskapiru

mielestäni oon vastannu aina omalla nikilläni, en yleensäkään viitis edes kirjoittaa ilman nikkiäni, mutta eipä tuo mua vaivaa vaikka ilman nikkiäkin kirjoitetaan, jotkut vaihtavat nikkiä niin usein että on aivan sama onko rekattu vai ei.

Mää pidän tän nikin kaikista haukkumisista huolimatta...se mikä ei tapa - se vahvistaa:))

• Jermuxi tms.

Ja jos oikein rajaa tarkkaan vetäistään, niin säkin olet sitten pelkuri, koska sun oikea nimi, puh. numero ja sotu ei ole kaikkien luettavissa. Niiiiiiiiiiiiiiiin! Anomuumio-palstahan tää on katos.

• N 55

En kuitenkaan halua hämmentää ja sotkea. Kerron vain mielipiteeni, anonyyminä. Samoin tapahtuu äänestyskopissa. Et kai sinäkään kirjoita nimeäsi äänestyslippuun?

• sama'

on kirjoittaa anonyyminä, kuin kuten eräät, ilmeisen lukemattomilla kirjatuilla niceillä.
        Ihan yksi lysti.

Ja muutenkin jatkuva paatos asian ympärillä tähtää vain yhteen ja ainoaan.

• Madelinax

joidenkin hinkua saada tietää ketä täällä kirjoittelee. Monelle tämä on vain ajanvietettä, eikä halua sen kummemmin tulla leimatuksi tietyn tyyppiseksi ihmiseksi.

Miksi täytyisi kertoa itsestään, minulla on tapana kirjoitella joskus, ja yleensä vain silloin, kun haluan kuulla muiden aikuisten mielipiteitä johonkin asiaan , olen yksinäinen tai vähän masentunut jostain asiasta ja haen täältä piristystä päivään. Pelkuriksi en itseäni sen vuoksi tunne.

Eikä täältä varmaan moni, ainakaan tosissaan, ole itselleen seuralaista hakemassa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe