MItä vikoja on Aprilia SR 50 Ditech -04?

Apriliaa ostamassa

Olisin ostamassa Aprilia SR 50 Ditech -04 mitäs vikoja tai muuta tietämisen arvoista on kyseisestä pelistä?

13

4253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia :(

Velipojan Ditechissä vm. 2001 on ollut lähes jatkuvasti ongelmia oston jälkeen. Skootteri käyny merkkiliikkeessä jo pari kertaa korjauksessa käynnistysongelmien ja polttoaineensyötön vikojen takia. Tälläkin hetkellä vehje on korjaamolla odottamassa "vika-analyysiä". Lisäksi koneen lohko lähti halkeamaan takahaarukan juuresta ja moottori täytyi ottaa irti hitsausta varten.

Tuntuu todellakin olevan tuo Ditech korjaamon unelma, en voi itse suositella sitä kenellekään vaan kannattaa harkita yksinkertaisempaa kaasarimallia tai sitten jotain aivan muuta merkkiä. Merkkiliikkeessä korjaaminen nimittäin maksaa ja paljon!

• Joo.......

Mulla on ihan sama vika ! voitko postata ratkaisun jos on löytynyt ?

• KARI SR ditech

mun mielestä toi aprilia on toiminu hyvin ja kaverilla on uudempi versio samasta ruiskuversiosta mutta olen itse tehnyt kaikki huollot variaattoriin ja sylinterin vaihdot itselle ja kaverille tuntuu et korjaamot rahastaa kyllä mut mopoon ei tehdä kunnolla huoltoja ja laiteta vikoja kuntoon yksi parhaista skoottereista kun muistaa huoltaa niin on huoleton peli kummallaki on ajettu yli 20000km

• aprilia sr ditech 50 vm 04

ei mulla oo tossa pelissä sillai vikoja ollu reilu kymppi tonnnikin ajettu ja on siinä nyt pari rengasta ja kaasu vaijeri mennyt muttta ei suurempaa

• aprilia SR 50 DiTech

http://www.motot.net/wiki/Moposkoottereiden_hyvät_ja_huonot_puolet#SR_DiTech.282001-2004.29 http://www.motot.net/wiki/Aprilia_SR_50 Noissa linkeissä vois olla vähän tietoja.

• james root

ei lähe käyntiin

• Hamme-

Itellä Ditech -02 jolla ajettu omassa käytössä 9tkm ja yhteensä 15tkm eikä ole ollut mitään muuta vikaa kuin pitänyt kerran sytytystulppa vaihtaa, kai tuo on sitten ihan tyyppikohtaista paljonko niitä vikoja on mutta itse suosittelen ditechiä lämpimästi. Suorityskyvyltään parempaa mopoa ei ole vastaan tullut.

• XDDDDDD

Prätkähiiri

• repetin1

Onko kukaan ajanut yli 20000km ilman koneremppaa tai jotain muuta isompaa korjausta?

• ASD

Tulppia tullu vaiheltua muutamat, muuten pelannut todella hyvin. Ilman prikkaa ajeltu yli 5tkm :D

• kai monikin on

27000 km ilman remontteja. Kolmannet renkaat alla ja kolmas hihna. Toiset rullat.

• asd

lähes 30tkm mittarissa ja käy, mitä nyt pikku vikoja alkaa olemaan näin paljon ajetussa

• kertokaa1

Minulla Aprilia 2008 SR FActory.Ajettu 10000 km.Lämpömittari oikuttelee,Hälytysvalo syttyy ja service-teksti tulee näyttöön ajon aikana.Monesti tyhjänkäynti ajon jälkeen vaeltelee voimakkaasti ja kone sammuu.Lähtee kumminki käyntiin uudestaan.Mittaristo huurtuu auringonpaisteessa.Huoltomies epäili kosteutta.Onko muilla ollu samaa ongelmaa??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe