vihdoin

oraalia

Olimme seurustelleet Marin kanssa yli 2 vuotta ja elämä oli mallillaan, vain yksi asia vaivasi. Minä pidän suunnattomasti suuseksistä, antamisesta ja saamisesta, mutta Mari ei suostunut edes kielellään lipaisemaan kyrpääni, ei vaikka olin luvannut kirjaimellisesti tehdä mitä vaan yhdestä kerrasta.

Mari itse kyllä nautti suuseksistä. Nautti niin paljon että oli antanut minun ajella itsensä posliiniksikin kun pyysin. Paljaan pillun nuoleminen on aivan fantastista ja Mari itsekin nautti karvattomana siitä entistä enemmän.

Syntymäpäiväni lähestyi ja Marin kysellessä mitä haluaisin lahjaksi vastasin että muuta en halua kun laueta suuhusi. Mutta vastaukseksi sain tutun tuhahduksen ja mutinaa.

Syntymäpäivä meni ilman suuseksiä ja viikonloppu koitti. Lauantaina oli tulossa vieraita ja menimme ajoissa nukkumaan jaksaaksemme juhlia seuraavana iltana.

Jossakin välissä yötä havahduin siihen että Mari oli puoliksi päälläni, tunsin hänen rintansa rinnallani ja hän kuiskasi korvaani "hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää rakas". Unenpöpperössä koitin herätä ymmärtääkseni tilannetta mutta hän kuiskasi "nauti" ja nousi sängystä. Koitin itsekin nousta mutta käteni oli sidottu sängyn päätyyn ja silmilläni oli side. Koitin rimpuilla irti ja kysyin mitä tämä tarkoittaa mutta Mari vastasi jalkopäästä ... "Hysss - Nauti".

Koitin rauhoittua ja mietin mitä ihmettä on tapahtumassa kun jalkojani levitettiin pehmein käsin, kädet hivelivät sisäreisiäni, tunsin kielen reidelläni matkalla ylöspäin. Olin onneni kukkuloilla sillä kaikki viittasi suuseksiin - rentouduin ja aloin nauttia.

Kieli saavutti jalkovälini ja alkoi nuolla kassejani ja seuraavassa hetkessä tunsin kivesteni uppoavan lämpimään suuhun, tunne oli mahtava ja voihkin ääneen. Sitten kieli vaelsi penikseni vartta ylöspäin tuskastuttavan hitaasti, pyörähti pari kertaa terskan pään ympärillä ja tunsin kuinka kyrpäni painui kosteaan suuhun. Pari sekunttia myöhemmin laukesin syvälle kurkkuun joka nieli koko lastini. En tuntenut että pisaraakaan olisi tihkunut suusta ulos.

Luulin että se oli siinä, toistin monta kertaa - kiitos rakas ja sain vastaukseksi "hyssss". Muutaman minuutin kuluttua jalkojani levitettiin jälleen, enemmän kun edellisellä kerralla, tunsin lämpimän suudelman sisäreidelläni ja kaluni alkoi heräillä vaikka normaalisti en toivu noin nopeasti. Tunsin sormien vaeltavan pakaroideni välissä ja yhtäkkiä sormi alkoi työntyä takapuoleeni. Hätkähdin mutta Mari kehoitti rentoutumaan ja nauttimaan, olinhan luvannut suostua mihin tahansa. Sormi vetäytyi reijästäni ja seuraavaksi suoleeni työntyi jonkinlainen anustappi joka sidottiin hihnoilla vyötärölleni ettei se liukuisi ulos. Ensisäikähdyksestä toivuttuani tunsin kyrpäni olevan kivikovana ja tapin vaimea värinä hieroi eturauhastani. Tunsin kädet kaluni varrella, kieli tunnusteli vartta ja terskaa varovasti, sitten rohkeammin ja lopulta kyrpäni alkoi uppoamaan suuhun.

Tämä kerta tuntui erilaiselta kun ensimmäinen ja ihmettelin kuinka Mari pystyi imemään niin monella tavalla. Kieli leikki kalullani ja välillä suu imi kovemmin ja välillä kevyemmin samalla kun kädet runkkasi kalun vartta. Kestin pidempään kun edellisellä kerralla mutta en montaa minuuttia. Laukesin syvälle suuhun ja tällä kertaa spermaa valui karvoitukselleni.

Kyrpäni oli edelleen suussa johon olin lauennut kun tunsin sängyn heilahtavan ja toinen kieli alkoi nuolla päälleni valunutta spermaa. Sitten tunsin kuinka minulta otettiin suihin kahden henkilön vuorotellessa. Toinen oli rohkeampi ja kokeneempi, toinen selvästi ujompi.

Laukesin vielä kerran minkä jälkeen tappi poistettiin anuksestani, sain kaksi spermalle maistuvaa suudelmaa, ja nukahdin.

Heräsin Marin kainalosta ja kun koitin kysyä mitä niin hän vaimensi kysymykseni, kuiskasi että se oli ensimmäinen kerta - muttei välttämättä viimeinen. Suutelin Maria suulle ja kömmin hänen jalkoväliin sillä oli hänen vuoronsa ...

0

10765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        361
        4214
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1789
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1546
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        64
        1539
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1360
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        59
        1331
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        52
        1329
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        202
        1318
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        8
        1208
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1205
      Aihe