Mikä ja minkälainen olis oikea tulppa pv :seen?
Se ei lähe enää käyntiin ja nykysellä tulpalla se kastuu aina.
Minkälaisen uuden tulpan ostan siihen?
mikä olis oikee lämpöarvo?
Jelppiä kiitos! :)
Oikea tulppa PV :seen?
7
8094
Vastaukset
- mikä pytty siin on
mut mä käytän 8 ja mul o 60 läppis kiinni ja muuta paskaa. nyt en jaks men kattoo tallist minkä se pv:n tulppa sarja on mut se on joku pb 8es tai joku tommone vastaava.. vakio pvn tulpan lämpö juttu tais olla 6... mut kokeille hiota sitä túlppaa enne ku ostat uude.. (auttaa joskus)
- pv_mies
Mulla on kiinni 50cc läppis ja muuten vakio niin eiks siihen sit kuulu je lämpöjutultaa 6 tulppa?
Mopo-Sportilla myydään kahdenlaista tulppaa:
SYTYTYSTULPPA, BR6HS [NGK]
SYTYTYSTULPPA, BR6HSA [NGK]
SYTYTYSTULPPA, C6HSA [NGK]
JNE.
MIKÄ OLIS OIKEENLAINEN TOHON MUN PV :SEEN?!?!?- tarkkoi ollaan
ni noist ei mikään oo pv:seen sopiva tulppa nimestään.. pb6es on vakio... ainakin tuohon suuntaan.
- lisäys
tarkkoi ollaan kirjoitti:
ni noist ei mikään oo pv:seen sopiva tulppa nimestään.. pb6es on vakio... ainakin tuohon suuntaan.
itse käytin 7 tai 8 lämpöarvost tulppaa. ja hyvin toimis.
- pv_mies
lisäys kirjoitti:
itse käytin 7 tai 8 lämpöarvost tulppaa. ja hyvin toimis.
Ootko varma onko toi PB alkunen? Mopo-Sport :ista ei läytyny yhtään sen alkusta sytytys tulppaa.
Että jos viittisit korjata niin hyvä olis. - Teeeeeemu
pv_mies kirjoitti:
Ootko varma onko toi PB alkunen? Mopo-Sport :ista ei läytyny yhtään sen alkusta sytytys tulppaa.
Että jos viittisit korjata niin hyvä olis.siis voi jeesus. .täälä on vähä uusamiksia.. se on ihan sama onko sulla peeveessä 6 vai kasin tulppa toimii kuitenkin. PV:N vakio tulppa on BP6ES.
- pevetti
kyllähän se toimii mutta se onkin toinen asia että kuinka pitkään. kaverilla 80cc autisa ja uusi BP6ES tulppa kesti noin 15min.. BP8ES toimi parikyt kilsaa ja BP9ES on toiminu jo pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171