mikä piekkari kannattaisi ostaa. oon ajatellu toz 78-04L pakettia(ase,kiikari,vaimennin 300E), eihän se hieno oo mutta kuulemma tarkka ja varmatoiminen. onko muilla kokemuksia muista pienoiskivääreistä esim.CZ, marlin...
mikä pienoiskivääri
16
2379
Vastaukset
- juuso
osta käytetty Ansu. niitä alkaa olee toho kolmen huntin pintaan. Hyhä peli.
- aion hankkia
marlin 925r kato hantaurus.fi... 350, vaimenni kiikari ja Aselukkokin :P tulloo mukkaan..
- Pepe-
Tätä itsekin suosittelen. Mun paketti maksoi 369 joka sisälsi hyvän kiikarin, äänenvaimentimen ja vaijerilukon. mukana tulee 7 patruunan lipas, mutta muistaakseni saatavana myös 10 patruunan lipas.?
- Pepe-
Mulla onkin tuo pelkkä 925, mutta ei kai noissa taida olla eroja..?
- Pepe-
Pepe- kirjoitti:
Mulla onkin tuo pelkkä 925, mutta ei kai noissa taida olla eroja..?
Mulla tuli mukana parempi kiikari=)
- seimuli
Pepe- kirjoitti:
Mulla tuli mukana parempi kiikari=)
Ne 10 lippaat maksaa..? ja mistä saa...
laitan ase lupa hakemukset(ostolupa) heti tännään postiin.. - Pepe-
seimuli kirjoitti:
Ne 10 lippaat maksaa..? ja mistä saa...
laitan ase lupa hakemukset(ostolupa) heti tännään postiin..Taisin olla väärässä, ei ole 10 patruunan lippaita. itse tilasin maaliskuun alussa(7patinlippaan) eikä ole vieläkään tullu. ei ollu maahantuojalla. tilasivat siis usa:sta.hintaa 15-30€?
- seimuli
Pepe- kirjoitti:
Taisin olla väärässä, ei ole 10 patruunan lippaita. itse tilasin maaliskuun alussa(7patinlippaan) eikä ole vieläkään tullu. ei ollu maahantuojalla. tilasivat siis usa:sta.hintaa 15-30€?
kiitos tiioista...
- ostamassa
kahden vaiheilla. toz 78-04L tai marlin925
- Handypa handy
Ala vuan siästämään lissee ja osta Anschutz. On ylivoemane peli. Kyllähä tietennii käätettykki, mutta tarkkana pittää olla ja suaha koeampuu. Pienoskivvääri on ikune peli ku persesilimä ku sen oekeen hoetaa. Ulkonäkö kertoo jo jottae, mutta viärin putsoomalla ja liialla öljylotraamisella voep pilata koko assee.
. - kaeken nähnyt
pepe- kirjoitti:
.http://www.marlinfirearms.com/Firearms/BoltAction22/925.aspx
Jos ammuntoo halluut harjotella niin elä vuan sihtoo kiikarin läpi. Ammu ensinnä 50000 laakausta iliman kiikaria rautatähtäänten kansa ja mieti sen jäläkeen hankitko kiikarin. Kikarasseella et opi millonkaan ampumaan kunnolla.
- Handyä naarattaa ni pirusti
kaeken nähnyt kirjoitti:
Jos ammuntoo halluut harjotella niin elä vuan sihtoo kiikarin läpi. Ammu ensinnä 50000 laakausta iliman kiikaria rautatähtäänten kansa ja mieti sen jäläkeen hankitko kiikarin. Kikarasseella et opi millonkaan ampumaan kunnolla.
Kuuleha nytten. Kyllä se on vuan niin että kiikarasseella harjottelemallaha sitä oppii ampumaa kiikarasseella. Täätisenkö tavalla opit ampummaa kiikarasseella ilima kiikaria. Ne raatatähtäemet onnii atavaistine ilimiö niiku häntäluus.
- vieläe enemmän nähnyt
Handyä naarattaa ni pirusti kirjoitti:
Kuuleha nytten. Kyllä se on vuan niin että kiikarasseella harjottelemallaha sitä oppii ampumaa kiikarasseella. Täätisenkö tavalla opit ampummaa kiikarasseella ilima kiikaria. Ne raatatähtäemet onnii atavaistine ilimiö niiku häntäluus.
Vuan minkä tähen pittää olla kiikar? Sitähän tarvihtoo vuan huonosilimäset ja huonokuuloset. Tosmies ampuu iliman kiikariakiin vaekka miten pitkälle. Eihän kiikarasetta tarvihe opetella ampumaan, riittee kun laettaa vuan ristikon sinne päen.
http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/050615114922s.jpg
Siinäi pilattu montae asetta kiikarin kanssa, ammu nyt tuommosilla. - LaMag
vieläe enemmän nähnyt kirjoitti:
Vuan minkä tähen pittää olla kiikar? Sitähän tarvihtoo vuan huonosilimäset ja huonokuuloset. Tosmies ampuu iliman kiikariakiin vaekka miten pitkälle. Eihän kiikarasetta tarvihe opetella ampumaan, riittee kun laettaa vuan ristikon sinne päen.
http://www.sz-wholesale.com/uploadFiles/050615114922s.jpg
Siinäi pilattu montae asetta kiikarin kanssa, ammu nyt tuommosilla.Sopiva Nightforce kiväärin päälle niin voi katsella osumat helposti 300:n metrin päästä eikä tarvitse turhaan kuluttaa niveliä kävelemällä taululle.
Metsästäessä on tietysti kiva katsoa kun lintu iskee silmää...:-) - Kurz Guz
LaMag kirjoitti:
Sopiva Nightforce kiväärin päälle niin voi katsella osumat helposti 300:n metrin päästä eikä tarvitse turhaan kuluttaa niveliä kävelemällä taululle.
Metsästäessä on tietysti kiva katsoa kun lintu iskee silmää...:-)Viepkö se kiikar taalunnii sinne 300 metri piähän? Pittäähä se taalu sieltä poes hakkeekkii. Samalla näkköö osumat. Mite sillä silimällä ennee kahtoo jos siihe iskee lintu. On ilikeetä ku naamataalussa silimä kohalla närhevärkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849