TAIDEKAUPASTA

Liikaa maksanut

Hämeenlinnassa oli viikonvaiteessa paljon Taidetarjontaa.Taidemeklarit myivätHämeen suojassa tauluvarastoaan loppuun tunnetuin menetelmin.
Käväisimme myös tutustumassa uuteen suurkirppikseen.
Kuinka ollakkaan seinillä roikkui liuta kotimaisia taideteoksia.Samojen tekijöiden töitä on myyty vuosien mittaan etenkin Tampereella tunnetussa taidetalossa.Nyt kannattaakin hakea tunnettujen tekijöiden töitä puolta halvemmallakirpputorilta kuin taideliikkeistä.

7

5535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höynäytetty

      Joo,joo ostin Aku Ankka vedoksen, mutta olikin kalenterikuva.Maksoin alennettuna 50€ taideliikkeen alennusmyynnissä. Kirppiksillä samaa kuvaa on myyty kuulemma koko ajan 25-35€ kpl.

      • Perustuuko toiminta taideta...

        Perustuuko kyseisen taidetalon toiminta rahanpesuun vai mihin. Koska he pitävät vuodessa yli 3 loppuunmyyntiä ja myyvät ihmeellisiin hintoihin esim tauluja.
        Muutenkin toiminta kyseisessä firmassa taitaa liikkua hämärän mailla.
        Olen minäkin ostanut näitä Aku Ankka vedoksia ja minua todella paljon harmittanut tämä kusetus. Eikö enää millään ole mitään rajoja.


      • Karikohanko
        Perustuuko toiminta taideta... kirjoitti:

        Perustuuko kyseisen taidetalon toiminta rahanpesuun vai mihin. Koska he pitävät vuodessa yli 3 loppuunmyyntiä ja myyvät ihmeellisiin hintoihin esim tauluja.
        Muutenkin toiminta kyseisessä firmassa taitaa liikkua hämärän mailla.
        Olen minäkin ostanut näitä Aku Ankka vedoksia ja minua todella paljon harmittanut tämä kusetus. Eikö enää millään ole mitään rajoja.

        Jos firman nimi on Härmän Taidemeklarit, ovat yrittäjät sentään sen verran rehellisiä että kertovat sen jo firman nimessä..

        Ihmetyttää kyllä kyseisten firmojen käsittämätön ylihinnoittelu, josta sitten annetaan 70 % alennus.. Ja sitten jos joku maksaa pyydetyn hinnan, taputetaan karvaisia käsiä yhteen.

        Suosikaa gallerioita - siis oikeita. Ja taiteilijoiden omia sivuja.

        Nimimerkistä: Kari ei mennyt läpi niin kokeillaan tätä


      • hassutettu

        Hah, oliko hauska vastata omaan viestiin?
        Kirjoitustyyli (virheet) samat, ja aikaleima sama. Saitko tyydytyksen?


      • Anonyymi
        hassutettu kirjoitti:

        Hah, oliko hauska vastata omaan viestiin?
        Kirjoitustyyli (virheet) samat, ja aikaleima sama. Saitko tyydytyksen?

        Oletko sinä se itsetyydettytteliä vai onko se meklari jari!


    • THE ARTIST

      TAITEILIJOIDEN PARHAIMPIA TÖITÄ TUSKIN MYYDÄÄN KIRPPIKSELLÄ - JA TUSKI KOVIN USEIN EDES HYVIEN TAITEILIJOIDEN TÖITÄ YLIPÄÄNSÄKÄÄN..

      MUTTA OSTA VAAN JOS LÖYDÄT KIVAN..

      • Tampereen sylttytehdas

        Tunnettujen taiteilijoiden töitä,ja kirpputorilla laskelmoidusti esim Hämeenlinnassa.
        Työt eivät ole laadullisesti tekijöidensä huononpia, vaan Taidekauppias ryöstöviljelee koko taide alaa,sekä taiteilijoita.
        Tietysti kannatta ostaa taiteilijoiden töitä kun saa halvalla, mutta miksi pilata taiteilijoiden leipäpuu,koska moni heistä on vielä nuori ja ura vasta alkutaipaleella.
        Taiteilijat joiden töitä esim.Hämeenlinnan kirpputorilla myydään kasapäin pitäisi katsoa tarkemmin kenelle kauppiaalle myy tai vaitaa töitään.Saattaisi maalarinura jatkua pidenpään. Kyseisten taiteilijoiden töistä,joita nyt kirpputorilla kaupitellaan ei taidekauppiaiden kannata maksaa taiteilijoille euroakaan eikä ottaa edes myyntiin.
        Olisiko syytä taiteilijoiden ottaa selvää kuka häirikkö kauppias heitä alalla kusettaa ja ryöstöviljelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe