Onko kukaan teistä ollut finnmatkojen Aharavisssa?
Olin pari vuotta sitten hotelli Lena Maressa ja huoneena oli ensimmäisen kerroksen huone. Huone oli kylmä, kostea ja haisi ihan maakellarille.
Huoneessa ei ollut edes omaa terassia. Henkilökunta oli töykeä ja silloinen opas ei välittänyt valituksista mitään. Reklamaation tein vielä jälkeenpäinkin, mutta opas valehteli ja vääristeli kaiken sanomani. Siihen loppui finnmatkoilla matkustelu!!
Hirveä hotellihuone korfulla!
11
2323
Vastaukset
- Miksikö??
nyt sitten heräsit vuosien takaa valittamaan!Et taitaisi olla hyvä asiakas millekään matkatoimistolle.etkä mukavaa matkaseuraa kellekään missään kohteessa.
- matkanjärjestäjässä
Taisit olla heti alkukesästä, mahdollisesti toukokuussa, reissussa? Tuo on ihan tuttua monesta muustakin hotellista Kreikassa.
Kun seinät ovat pelkkää betonia ja lämmitystä ei ole, niin talot ovat kylmiä pitkän aikaa alkukesällä, vaikka ilma olisi ulkona kuinka lämmin.
Monet kreikkalaiset pitävätkin koko talven kodeissaan kaappien ovet ja laatikot auki, koska kosteuden vuoksi vaatteetkin kaapeissa homehtuvat helposti. - on kokemus
Skiatokselta,olin toukokuulla siellä,pari vuotta sitten.Ensinnäkin vuodevaatteet oli niin kosteat ettei tullut mieleenkään ryömiä peiton alle,joten nukuin peiton päällä.Sänky oli ilmeisesti koko talven petattuna ja satuin olemaan ensimmäinen joka sai sen haltuunsa.
- hotelleja
halvimmat. Olen ollut muutaman kerran. Finnmatkoilla on kyllä kalliimmat hotellit parempia, mutta minun mielestäni ei kannattaisi ottaa ollenkaan myyntiin näitä huonoja hotelleja, siitä menee vain maine. Oppaat ovat tosi hyviä ja huolehtivia. Ensikertalaiset tai muuten arat ja kokemattomatkin matkailijat kyllä pärjäävät Finnmatkoilla.
- KreikanGreeta
Olen matkustanut Kreikassa jo vuosia maalis-toukokuussa. Ja matkalaukkuun pakkaan selviytymis välineet: Villasukat,pipon, tuulipuvun, makuupussin, matkaföönin. Näillä pärjää mainiosti surkeassakin hotlassa, ei tarvi mönkiä homeisten lakanoiden väliin vaan omaan untuvapussiin joka on kevyt ja lämmin. matkaföönillä voi kuivattaa kostuneet vaatteet. Untuvapussit menee tosi pieneen tilaan matkalsikussa ja säästää monelta harmilta!
- megan
Kiitti hyvästä vinkistä. Olen itse kiertänyt ateenat ja useammat saaret huhti-toukokuussa ja en ole tämmöiseen huoneeseen törmännyt.
- megan
Juttelin sillon yhden toisen matkustajan kans samasta hotellista ja hänellä ei ollut huone kostea tai kylmä koska se oli aurinkoisella paikallla. Tämä "kosteus" ongelma oli vaan tässä yhdessä huoneessa jossa ei ollut parveketta ja sen seinää vasten oli maata. Äkkilähtöläisille kait tämmönen tarjotaan vaan, eli muut huoneet siellä kuulosti olevan hyvässä kunnossa. Pyysin yhtä ulkopuolista käymään huoneessa ja se sanoi, että ei olis asunut huoneessa päivääkään. Viimeisiksi loma päiviksi saatiin uusi hotelli, vaikka valitin asiasta heti alussa. Suosin itse aurinkomatkoja!
- ei kiitos Finnmatkatkoja ikinä
Olen pari kertaa ollut Finnmatkojen matkalla ja siihen loppuikin sen matkatston käyttö, monestakin syystä.
- Äkkilähdöt riski
ei kiitos Finnmatkatkoja ikinä kirjoitti:
Olen pari kertaa ollut Finnmatkojen matkalla ja siihen loppuikin sen matkatston käyttö, monestakin syystä.
Finnmatkat on ihan ok matkanjärjestäjä. En yleensä koskaan varaa äkkilähtöjä, koska työnikin puolesta on reissut kyettävä ajoittamaan täsmällisesti. Olemme matkailleet sekä Aurinkomatkojen, että Finnamatkojen reissuilla ja hyvin toimii molemmat. Ehkä suosikkikohteessamme talvimatkoilla Teneriffan Puerto de la Cruzissa Aurinkomatkoilla on paremmat hotellit, samoin Las Palmasissa. Kesämatkoja ei nykyään kovinkaan harrasteta.
Oma kokemukseni Finnmatkojen Kreetan matkalta varhain keväällä ensimmäisten suomalaisturistien mukana muutama vuosi sitten oli oikein positiivinen. Ei tietoakaan kellarin tuoksusta siinä ihanan talon upeassa yläkerrassa, missä vietettiin unohtumaton pariviikkoinen. Paikka oli Platanias, mutta hotelli ei enää näytä olevan Finnmatkojen valikoimassa. Valitettavasti. - megan5
ei kiitos Finnmatkatkoja ikinä kirjoitti:
fritidsresor oli aikoinaan hyvä, mutta kun se yhdisty finnmatkojen kans niin meidän kohdalle rupes tuleen äkkilähdöissä huonoja huoneita.
- typs_
Mentiin viime vuonna ensimmäisellä lentokoneella Korfun ahraviin, just lena mare hotelliin eikä ollut yhtään huono hotelli :O
Mutta hotelli remontoitiin viime keväänä just ennen lomailijoiden tuloa , eli se on parempi nyt . Tietty asia joka vaikutti meidän huoneeseen oli se että se oli koko päivän auringossa ja oli toisessa kerroksessa , eli ei ollut yhtään kosteaa . suosittelen kyllä hotellia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916