Hotel hesperia Isla Margarita

herkkä vatsainen

Onko kokemuksia hedelmistä ja vihanneksista kyseisessä hotellissa? Mexicossa oli parempi olla syömättä niitä jollei ostanut suoraan kaupasta ja uittanut niitä microdin vedessä 20min. Kiitokset vinkeistä. Rakastan papaijaa.

5

2760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisatäti

      Todella ihanat hedelmät ja vihannekset joka päivä esillä seisovassa pöydässä. Minun suosikkini olivat appelsiinit ja ananas. Söin kahden viikon aikana kaikkea, mitä halusin, enkä pelon takia välttänyt mitään tarjolla olevaa. Sen sijaan keskityin pääasiassa juuri vihannes- ja hedelmäpuoleen monene päivänä, kun sellainen valinta tuntui raikastavalta kovan helteen vuoksi. Tosin muutamana iltana herkuttelin ottamalla ja kokeilemalla erilaisia kala- ja äyriäsiruokia. Sushi oli myös Hesperiassa oikein suositeltava herkku. Vihjeenä voisin sanoa, että kannattaa pyytää ravintolan henkilökunnalta antamaan lainaksi kylmälaukun. Sen voi täyttää vaikka lounaan yhteydessä ja viedä huoneeseen, niin voi iltaisin itse käyttää jääpaloja omien drinkkejen ja juomien kylmentämiseen. (Vaikka siis tietysti hotellin baareista saa joumia ilmaiseksi niin paljon kun jaksaa juoda, niin on silti joskus kiva oleilla omassa huoneessa ja vaikka katsoa telkkaria ja syödä chipsejä ja juoda omaa whisky on the rocksia) Terv. Liisatäti

    • katso mitä syöt

      Emme olleet Hesperiassa, vaan Portofinossa.Siellä ainakin sai tarkkaan katsoa mitä söi. Ravitsemusalan ammattilaisena katselinkin touhua varmaan toisin silmin kuin muut.
      Aamiaisen tähteitä oli "hyödynnetty" lounaalla monesti aika ronskilla kädellä. Kuinkahan on lämpötilat yms. kohdallaan säilytyksissä?
      Ruoka ei ollut koskaan EU-normit täyttävää lämpötilaltaan edes tarjoiluaikana.
      Katsokaa mitä suuhunne pistätte.
      Ihmeen vähän ihmiset sairastivat pahoja mahatauteja.

    • \m/

      ...lisää kys. hotellissa olleille, onko huoneissa minibaaria tai edes "tyhjää" hotellijääkaappia (kuuluuko sisältö all inclusive pakettiin ?), entä tuleeko huoneisiin pullotettua vettä päivittäin, vai tuleeko ollenkaan ?.

    • herkkävatsainen

      Kiitokset viesteistä. Tietty muualla maailmassa harva maa pystyy hygieniatasossa samaan kun me.
      Luonnollisesti sain myös Mexicossa normaalin turistiripulin joka kesti 2päivää ja sitten ohi.
      Tämä siis silloin kun asuin hyvätasoisessa hotellissa siellä. Kun oleskelin siellä itsenäisesti vuokraamalla asunnon jouduin turvautumaan microdin tippoihin. Sain muuten pullovedestä kambilobakteerin YÄKS... onnekseni sain siihen antibiootit hyvissä ajoin :)

    • Liisatäti

      Luulen, että ne, joille ei yleensä tule vaivoja ruokien takia, pärjäävät ihan hyvin ainakin Hesperiassa, mutta herkkävatsaisten tarvii varmaan olla varuillaan enemmän. Minä itse en ole kärsinyt sellaisita vaivoista juuri koskaan missään maassa, enkä aio alkaa varoa, ennen kuin/jos pöpö todella iskee. En suotta aio pelätä, että JOS VAIKKA SATUN saamaan vatsavaivoja. Totta on myös, että näyttävät laittelevan esim lounaalta jääneistä aineksista vaikka jotakin illalliseksi, mutta samaa näkee salaattipöydissä Helsingin lounasravintoloissa, edellisillallisten ylijäämistä valmistetaan kaikkea kivaa ja yllättävää lounassalaattipöytään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe