Venezuelaan äiti ja lapset

talvilomalle

Olen ollut alakouluikäisten lapsieni kanssa Thaimaassa moneen otteeseen, mutta nyt voisi ajatella muuta kohdetta, miten valmismatka Venezuelaan? sinne olisi paikkoja vielä ensi helmikuulle. Onko kokemuksia? Katsoin Finnmatkojan hotelli Portofinoa ja kuvat olivat aivan ihastuttavia. Uskaltaisiko varata matkan?

5

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viereiseltä

      palstalta. Siis tuolta venezuelan alta löytyy paljon tietoa juuri Margarita saaresta jonne finnmatkat tekevät matkoja. Sieltä löydät päätöksellesi kokomuksia ja kommentteja puolesta ja vastaan. Lasten kanssa matkustamisesta ko saarelle siis.

    • äiti ja lapset

      Olin itse alakoululaisteni kanssa Margaritalla joulua ja aiomme lähteä uudestaan. Viihdyimme hyvin ja tekemistä löytyi. Paljon jäi näkemättä. Koin Margaritan paljon aidompana paikkana Brasilian, Thaimaan ja tietenkin Kanarian jälkeen. Turistipalvelut eivät ole Thaimaan luokkaa mutta eipä ole ne lieveilmiötkään!
      Omasta kokemuksesta: suosittelen

    • keväällä käynyt

      Kyselit hotelli Portofinosta. Olimme siellä maaliskuussa ja jos katsot venezuela-otsikon alta, saat tietää hotellista enemmän! Me olimme tyytyväisiä hotellin palveluihin ja kaikkeen tarjontaan. Oli siistiä ja ihmiset ystävällisiä ja avuliaita. Ruoka monipuolista ja maukasta. Helppo liikkua niin kävellen kuin taksillakin paikasta toiseen. Mielestääme hyvä valinta kahden viikon lomalle.

    • 1 nimetön

      Tulin juuri Arubasta,olin tyttäreni kanssa siellä 10 päivän reissussa.Matkan varasin Tjäreborgin kautta.Suosittelen lämpimästi.Aivan ihana kohde.Turvallinen,ihanat rannat(hiekkaa ja matalaa pitkälle),ruoka mitä parasta,palvelu pelaa(Amerikkalaiset turistit vaativia),Divi all inclusive hotelli luksusta,vettä voi juoda hanasta,hyviä iltaohjelmia,jne jne.Käy katsomassa Tjäreborgin sivuilta.Lupaan et pety.Tällaista paratiisisaarta en olis uskonut että on olemassa.

      • Ihana matka

        Olimme mieheni kanssa hotelle Hesperia Playa el Aguassa bungalowissa ja siellä oli paljon lapsiperheitä. Iltaohjelmaa oli paljon ja iso puutarha jossa toimintaa myös lapsille jos jonkinlaista, viereinen hotelli Portofino näytti kylläkin aika kivalta myös, mutta pienemmältä. Suosittelen kaiken kaikkiaan Venezuelaa myös lapsiperheille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe