Kawa ZL 600 Eliminator

vuosimalli

Onko Kawan 600 Eliminatoreissa paljon eroa eri vuosimalleilla?
Eli kannattaako ostaa -95 Kawa ZL vai suosiolla katsella uudempia?

14

4143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArcticEli

      Niitä et kovin paljon uudempia löydä.
      Sitä pyörää kun on tehty vuosina 86-87 ja teholtan ne pyörät on 54 Kwh....
      toinen sarja on vuosilta 95-97 ja tehot 45 Kwh...
      Muutoin pyörät ovat toisiaan vastaavia...
      Pyörä on klassikko, joten....se uutuus ei ole
      se painavin asia tällaisen pyörän ostossa..

      • vuosimalli

        Lähinnä tarkoitin teknistä puolta. Onko -95 -mallissa mitään lastentauteja verrattuna -97 ja -98 -malleihin.


      • ArcticEli
        vuosimalli kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitin teknistä puolta. Onko -95 -mallissa mitään lastentauteja verrattuna -97 ja -98 -malleihin.

        Koko vehkeessä ei ole mitään lastentauteja
        ....yx niitä varmimpia pyöriä...toiminnoiltaan.
        Jos sillä osaa ajaa...se tempperamentti sillä pyörällä kyllä on ;))


      • rriiitti
        ArcticEli kirjoitti:

        Koko vehkeessä ei ole mitään lastentauteja
        ....yx niitä varmimpia pyöriä...toiminnoiltaan.
        Jos sillä osaa ajaa...se tempperamentti sillä pyörällä kyllä on ;))

        mä odotan semmosta pyörää. ei ole vielä saatta..na kilvissä tänään meni paperit tulliin ;)

        kiva kuullaa että en lyöny kättäni pa-skjaan.

        pistäkää kokemuksia .. mä ainki laitan KUN SITTE JOSKUS pääsen päristelee :(


      • ArcticEli
        rriiitti kirjoitti:

        mä odotan semmosta pyörää. ei ole vielä saatta..na kilvissä tänään meni paperit tulliin ;)

        kiva kuullaa että en lyöny kättäni pa-skjaan.

        pistäkää kokemuksia .. mä ainki laitan KUN SITTE JOSKUS pääsen päristelee :(

        Se on hyvä pyörä...
        Mutta ei tykkää siitä, että ajetaan esim paraatissa.Sen jälkeen voitolla varma, että tulpat on noessa...se on vauhdikas pyörä, niin custom kuin onkin...Mitä enemmän vauhtia, sen parempi.
        Mut varmatoiminen.


      • ja on kyllä keppi
        rriiitti kirjoitti:

        mä odotan semmosta pyörää. ei ole vielä saatta..na kilvissä tänään meni paperit tulliin ;)

        kiva kuullaa että en lyöny kättäni pa-skjaan.

        pistäkää kokemuksia .. mä ainki laitan KUN SITTE JOSKUS pääsen päristelee :(

        vehje ja pirun kiva ajaa... miten muuten saa pienet ruoste tahrat pois cromi osista? ku tää on v.1995


      • Anonyymi

        ei tosiaan ole ihastuin ulkonäköön ja yllätti kuitenkin kulkupuoli vaikka 600 on vähän naistenpyörä ei jalkoihin jää


      • Anonyymi
        vuosimalli kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitin teknistä puolta. Onko -95 -mallissa mitään lastentauteja verrattuna -97 ja -98 -malleihin.

        ei ole


      • Anonyymi
        ArcticEli kirjoitti:

        Koko vehkeessä ei ole mitään lastentauteja
        ....yx niitä varmimpia pyöriä...toiminnoiltaan.
        Jos sillä osaa ajaa...se tempperamentti sillä pyörällä kyllä on ;))

        soratiellä ei kannata kääntää kahvaa kieruun tarjoo herkästi persettä vasemmalle kardaniveto ehkä vaikuttaa asiaan mene ja tiedä


      • Anonyymi
        ArcticEli kirjoitti:

        Se on hyvä pyörä...
        Mutta ei tykkää siitä, että ajetaan esim paraatissa.Sen jälkeen voitolla varma, että tulpat on noessa...se on vauhdikas pyörä, niin custom kuin onkin...Mitä enemmän vauhtia, sen parempi.
        Mut varmatoiminen.

        ei tykkää seisottamisesta jos on viikon ajamatta se kiukuttelee pari päivää mut kun antaa hanaa se nauttii kuin kuskikin


      • Anonyymi
        ja on kyllä keppi kirjoitti:

        vehje ja pirun kiva ajaa... miten muuten saa pienet ruoste tahrat pois cromi osista? ku tää on v.1995

        kromivahalla cromeclans tai jollain muullakin vahalla


    • osia?

      Käykä minkään muun Kawan osat tähän pyörään heittämällä?
      Hakusessa olisi lähinnä tehoputki yms.

      • Anonyymi

        ei kannata heittää siihen mitään muita osia näitä on tehty rajoitettu määrä alkuperäisiä on harvassa ja mitään osaa et saa oikeen mistään


    • Anonyymi

      itellä on just -95 600 eliminator ajettu 15500 oon vitun tyytyväinen ihan kuin uutta pyörää ajais

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe