Lady mikä lady

Pokool

Kesäkuussa 60v Paula Koivuniemi
Veti eilen Kokkolassa hienon keikan,ääni mitä karismaattisen,samoin lantion keinutus,siinä moni nuori naisartisti kalpenee
Paula on Lady

12

343

Vastaukset

• kuunnella tuollaista kähinää. Näkeehän sen, että lady on ollut useissa kauneusleikkauksissa ja pakkelilla hoituu loput! Sorry vaan! Ei voisi vähempää kiinnostaa!

• Ihme jos ei lääkäri o kieltänyt laulamasta, kohta ei tuu ääntä yhtään..sama juttu K.Tapiolla.

• paksujalkainen ja itserakas latty

• paksujalkainen pattipolvi vanha akka paula koivuniemi

• Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Tietäisittepä mitä tapahtui vuoden 1995 Rantarockissa. Paula-tätikin se siellä pyöri...legendaarista ja uskomatonta menoa !!!

• Minä vuonna?

• Paula on superkarmea. Kähisevä wanna-be laulaja ja vanhus joka ei ymmärrä poistua parrasvaloista. Häivy! Häivy! Mitä pikemmin sen paremmin.

• Aikuinen nainen mä oon.

• Kaukana ladystä, ei arvosta iäkkäitä konserttivieraita pätkääkään ja ikinä en tule hänen keikoillaan enkä konserteissaan käymään. Kerta riitti vaikka itse en tuohon iäkkäiden kategoriaan kuulukaan.

• Tuo mikään lady ole!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1988