Moi!Onko kellään tietoa/omakohtaisia kokemuksia missä klinikoilla tehdään naispareille hedelmöityshoitoja? Paljonko maksaa ja miten suhtaudutaan naispareihin yleensä?
Hedelmöityshoito
65
5184
Vastaukset
- LahHee
Ainakin Helsingin (ja Tampereen) Väestöliiton Lapsettomuusklinikoilla. Suhtautuminen normaalia. Lääkäri saa valita hoitaako naispareja ja ainakin Helsingissä useampi hoitaa. Käy Väestöliiton sivuilla niin saat hintatietoa.
- on ainakin
Tampereen Ava-klinikka hoitaa (ainakin v-01-02 hoiti,nykytilanteesta en tiedä).
Suhtautuminen oli ihan normaalia,henkilökunta oli mukavaa. - vastailevainen
ei tehdä enää missään klinikoilla, elikkä on ilmaista ja suhtautuminen vaihtelee. :)
- ohikulkenut heteromies
En olisi osannut paremmin tiivistää.
- Anonyymi
ohikulkenut heteromies kirjoitti:
En olisi osannut paremmin tiivistää.
Muistatteko ollenkaan?
Anonyymi-ap
2023-09-03 23:34:52
"Ohikulkenut heteromies" on Moktar.Gubta
- merik
itse olen/ollaan kumppanini kanssa hoidossa tampereen ava-klinikalla. eli siellä ainakin tehdään hoitoja. valitettava seikka on, että rahaa projektiin tarvitaan paljon. kaikki maksaa... ultrat (tutkintavaiheen), labrat, kokeet/testit ja tietenkin varsinaiset hoidot. itse olemme varautuneet tällä hetkellä 6000euron budjetilla. katsotaan sitten pitääkö maksaa enemmän vai jääkö rahaa vauvantarvike hankintoihin:)
henkilökunta ava:lla on todella mukavaa ja asiantuntevaa. meitä kohdellaan asiallisesti ja vilpittömästi. vaikka toisaalta, kyllä näillä hinnoilla on syytä saadakkin hymyjä ja palvelua;)- yhtään,
ajatellut kutsua ystävä Gay-miestä iltateelle? Se ei olisi ollenkaan hintavaa.
- ei tajua
yhtään, kirjoitti:
ajatellut kutsua ystävä Gay-miestä iltateelle? Se ei olisi ollenkaan hintavaa.
aivot narikassa?Luuletko että kukaan toiseen ja parisuhteessa elävä ja kumppaniaan kunnioittava haluaisi "puuhailla" miehen kanssa saadakseen lapsen..? Tai haluaisitko itse että kumppanisi menisi sänkyyn jonkun muun kanssa tämmöisestä syystä? Itse en haluaisi, en pystyisi - pelkkä ajatuskin on mahdoton.
Tätä ratkaisua on ennenkin joku neropatti ehdottanut - herää kysymys että eikös tässä olisi sitten yhtä lailla ratkaisu lapsettomuudesta kärsiville heteropariskunnille?Ihan yhtä älyvapaa idea! - ohikulkenut heteromies
ei tajua kirjoitti:
aivot narikassa?Luuletko että kukaan toiseen ja parisuhteessa elävä ja kumppaniaan kunnioittava haluaisi "puuhailla" miehen kanssa saadakseen lapsen..? Tai haluaisitko itse että kumppanisi menisi sänkyyn jonkun muun kanssa tämmöisestä syystä? Itse en haluaisi, en pystyisi - pelkkä ajatuskin on mahdoton.
Tätä ratkaisua on ennenkin joku neropatti ehdottanut - herää kysymys että eikös tässä olisi sitten yhtä lailla ratkaisu lapsettomuudesta kärsiville heteropariskunnille?Ihan yhtä älyvapaa idea!Meillä heteroilla siis.
Muita kuin aviomiehen tekemiä lapsia on noin joka kymmenes, mikä täsmää aika tarkasti siihen mikä on miehestä johtuvan lapsettomuuden yleisyys.
Eihän noita asioita tietenkään kylillä toitoteta.
Mutta aika huono mielikuvitus teillä on, mikäli vaihtoehtoina on maksaa itsensä kipeäksi klinikalla tai etsiä homomies joista joka kahdennellakymmenennellä on HIV. Tuttavapiiristä ainakin kolme on päätynyt etsimään homomiestä, olen hieman kauhistellut mutta ollut hiljaa. Jokainen ottaa omat riskinsä. - sulle
Meillä heteroilla siis.
Muita kuin aviomiehen tekemiä lapsia on noin joka kymmenes, mikä täsmää aika tarkasti siihen mikä on miehestä johtuvan lapsettomuuden yleisyys.
Mutta aika huono mielikuvitus teillä on, mikäli vaihtoehtoina on maksaa itsensä kipeäksi klinikalla tai etsiä homomies joista joka kahdennellakymmenennellä on HIV. Tuttavapiiristä ainakin kolme on päätynyt etsimään homomiestä, olen hieman kauhistellut mutta ollut hiljaa. Jokainen ottaa omat riskinsä.Siis tuttavapiiristäsi ainakin kolme hetero naistako etsii homomiestä lapsensa isäksi?Vai lesbonaisetko?
Ovatko kertoneet miksi? - ohikulkenut heteromies
sulle kirjoitti:
Siis tuttavapiiristäsi ainakin kolme hetero naistako etsii homomiestä lapsensa isäksi?Vai lesbonaisetko?
Ovatko kertoneet miksi?Lesboja tai lesbopareja ovat olleet.
En tiedä syitä, ehkä haluavat jonkun joka on yhtä vähän kiinnostunut aiheesta kuin hekin. :-) - LahHee
Meillä heteroilla siis.
Mutta aika huono mielikuvitus teillä on, mikäli vaihtoehtoina on maksaa itsensä kipeäksi klinikalla tai etsiä homomies joista joka kahdennellakymmenennellä on HIV. Tuttavapiiristä ainakin kolme on päätynyt etsimään homomiestä, olen hieman kauhistellut mutta ollut hiljaa. Jokainen ottaa omat riskinsä.Saisiko lähteitä mihin nämä sinun prosenttilukusi perustuvat?? Ja osaatko kertoa miksi sinua heteromiehenä kiinnostaa niin paljon lesbojen lastensaanti? Minulla on epäilykseni mutta pidän ne itselläni.
- ohikulkenut heteromies
LahHee kirjoitti:
Saisiko lähteitä mihin nämä sinun prosenttilukusi perustuvat?? Ja osaatko kertoa miksi sinua heteromiehenä kiinnostaa niin paljon lesbojen lastensaanti? Minulla on epäilykseni mutta pidän ne itselläni.
Nämä prosentit voi googlettaa helposti, lisäksi olen itse nähnyt aika kummallisia kuvioita.
Kiinnostuksen syitä on muutama.
Muutama tuttu lesbo on ottanut asian puheeksi, kun olen todennut että tämäpäs on hyvä idea niin ovat häipyneet nopeasti.
Lisäksi minua miellyttää lesbojen ylimaallinen typeryys silloin kun puhe on lisääntymisasioista.
Jos ole Dilbert-sarjakuvaa lukenut niin siellä on maa nimeltä Elbonia jonka kaikki asukkaat ovat idiootteja. :-) - merik
Meillä heteroilla siis.
Mutta aika huono mielikuvitus teillä on, mikäli vaihtoehtoina on maksaa itsensä kipeäksi klinikalla tai etsiä homomies joista joka kahdennellakymmenennellä on HIV. Tuttavapiiristä ainakin kolme on päätynyt etsimään homomiestä, olen hieman kauhistellut mutta ollut hiljaa. Jokainen ottaa omat riskinsä.ei oo todellista! kyllä hieroin pari kertaa silmiäni, voiko tollasia vastauksia antava ihminen kertoa jotain muiden typeryydestä...
mutta asiaan. haluamme ehdottomasti anonyymin luovuttajan, koska emme kaipaa emmekä halua perheeseemme "kolmatta" vanhempaa. lapsi itse saa 18vuotta täytettyään (uuden lain mukaan) ottaa selvää luovuttajasta, jos haluaa. aiomme rehellisesti kertoa, miksi hänellä on kaksi RAKASTAVAA äitiä. ei tulisi mieleenkään kaivaa kadulta ensimmäistä halukasta luovuttajaa, ei homo- eikä heteromiestä. ja kun meillä taloudellisesti on mahdollista käydä hyvällä ja asiantuntevalla klinikalla hoidoissa, niin tottakai teemme niin. valitettavasti kaikilla ei asia ole näin. on paljon paljon naispareja, jotka haluavat lapsia ja ovat varmasti "luotuja" siihen, mutta raha on esteenä, koska väestöliitosta harva saa apua. olenko minä sitten pimeä, vai onko mahdollisesti muitaki, jotka ovat ERIMIELTÄ arvoisan nimimerkin OHIKULKIJAN kanssa? eikä tämä todellakaan ole mitään lepakoiden miespropakandaa, koska en kuulu (ainakaan tätä ennen:) miesvihaajien joukkoon. - kade
Lesboja tai lesbopareja ovat olleet.
En tiedä syitä, ehkä haluavat jonkun joka on yhtä vähän kiinnostunut aiheesta kuin hekin. :-)Elätkö sä heteromies jossain lesboyhteisössä?
Ajattelin vaan kun sulla on noin julmetusti lesbo tuttavia!
Jopa kolmekkin lisääntymishaluista lesbo tuttavaa tällä kertaa.
Meinaan kun täällä moni ihmettelee missä kaikki lesbot on,kun milloin missäkin päin Suomee päivitellään kun ei osu yhtäkään kohdalle.
Meinaan vielä että ihan käy kateeksi! - Nimetön
merik kirjoitti:
ei oo todellista! kyllä hieroin pari kertaa silmiäni, voiko tollasia vastauksia antava ihminen kertoa jotain muiden typeryydestä...
mutta asiaan. haluamme ehdottomasti anonyymin luovuttajan, koska emme kaipaa emmekä halua perheeseemme "kolmatta" vanhempaa. lapsi itse saa 18vuotta täytettyään (uuden lain mukaan) ottaa selvää luovuttajasta, jos haluaa. aiomme rehellisesti kertoa, miksi hänellä on kaksi RAKASTAVAA äitiä. ei tulisi mieleenkään kaivaa kadulta ensimmäistä halukasta luovuttajaa, ei homo- eikä heteromiestä. ja kun meillä taloudellisesti on mahdollista käydä hyvällä ja asiantuntevalla klinikalla hoidoissa, niin tottakai teemme niin. valitettavasti kaikilla ei asia ole näin. on paljon paljon naispareja, jotka haluavat lapsia ja ovat varmasti "luotuja" siihen, mutta raha on esteenä, koska väestöliitosta harva saa apua. olenko minä sitten pimeä, vai onko mahdollisesti muitaki, jotka ovat ERIMIELTÄ arvoisan nimimerkin OHIKULKIJAN kanssa? eikä tämä todellakaan ole mitään lepakoiden miespropakandaa, koska en kuulu (ainakaan tätä ennen:) miesvihaajien joukkoon.että rahan säästämiseen sortuu ja kertakäyttö miestä pitää käyttää, niin kyllä sen pitää olla homo. He ovat siinä mielessä samanlaisia kun me lesbotkin, että kelpaa vain samaa sukupuolta oleva. Aatteellisuus sama.
Koska homot harrastavat itsetyydytystä, heillä on kehittyneet värkit, joka takaa onnistumisen het eka kerralla. Menee se vastenmielinen toimenpide äkkiä ohi. - bläääääh
Meillä heteroilla siis.
Mutta aika huono mielikuvitus teillä on, mikäli vaihtoehtoina on maksaa itsensä kipeäksi klinikalla tai etsiä homomies joista joka kahdennellakymmenennellä on HIV. Tuttavapiiristä ainakin kolme on päätynyt etsimään homomiestä, olen hieman kauhistellut mutta ollut hiljaa. Jokainen ottaa omat riskinsä.mekin ollaan hoidossa, Fertinovalla Helsingissä. Meillä on ystävä homomies, joka siemeniään luovuttaa, mutta haluamme siis myös, että mahdollinen lapsi kasvaessaan tietää kuka hänen isänsä on, mistä hänen juurensa tulevat. Vaikkakin hänellä on kaksi RAKASTAVAA vanhempaa kotona niin yksi lisää on jo vielä parempi.
Hei kuule, kyllä meille kaikille ennen hoitoa tehtiin testit kaikkien mahdollisten tautien varalta ja eipä meillä kenelläkään ollut HIViä tai hepatiitteja esim.
Ei olis tullut meillekään edes mieleen hoitaa hommaa ilmaiseksi ja jotenkin likaisesti, YÄK!! Seksiä miehen kanssa?! Ei sitten mistään syystä. Olen myös miettinyt samaa, että voisihan sitä tosiaankin ehdottaa heteropareille jos lapsettomuus johtuu miehestä, että siitä vaan sänkyyn jonkun toisen miehen kanssa niin saatte lapsen ehkä. HALOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! - LahHee
Nimetön kirjoitti:
että rahan säästämiseen sortuu ja kertakäyttö miestä pitää käyttää, niin kyllä sen pitää olla homo. He ovat siinä mielessä samanlaisia kun me lesbotkin, että kelpaa vain samaa sukupuolta oleva. Aatteellisuus sama.
Koska homot harrastavat itsetyydytystä, heillä on kehittyneet värkit, joka takaa onnistumisen het eka kerralla. Menee se vastenmielinen toimenpide äkkiä ohi.Runkkaus ei värkkejä paranna ja vastenmielinen toimenpide ohitetaan käyttämällä ruiskua. Ja ei, miehen ei tarvitse ruiskua käyttää, riittää että hän saa aikaiseksi itsekseen ruiskun täytettä.
- LahHee
Nämä prosentit voi googlettaa helposti, lisäksi olen itse nähnyt aika kummallisia kuvioita.
Kiinnostuksen syitä on muutama.
Muutama tuttu lesbo on ottanut asian puheeksi, kun olen todennut että tämäpäs on hyvä idea niin ovat häipyneet nopeasti.
Lisäksi minua miellyttää lesbojen ylimaallinen typeryys silloin kun puhe on lisääntymisasioista.
Jos ole Dilbert-sarjakuvaa lukenut niin siellä on maa nimeltä Elbonia jonka kaikki asukkaat ovat idiootteja. :-)Mitä jos herra hommaisi itselleeen ihan heteronaisen jonka saattaa raskaaksi perinteisin menetelmin? Kyllä me lesbot lapsia saadaan ihan ilman kaikenmaailman juntteja heteroäijiä( tai hiv-positiivisia homoja). Omassa tapauksessani isäksi tulee heteromies. Olisi voinut olla homokin, mutta tämä kyseinen herra jonka isäksi halusimme ja saimme, sattuu olemaan hetero.
- Nimetön
bläääääh kirjoitti:
mekin ollaan hoidossa, Fertinovalla Helsingissä. Meillä on ystävä homomies, joka siemeniään luovuttaa, mutta haluamme siis myös, että mahdollinen lapsi kasvaessaan tietää kuka hänen isänsä on, mistä hänen juurensa tulevat. Vaikkakin hänellä on kaksi RAKASTAVAA vanhempaa kotona niin yksi lisää on jo vielä parempi.
Hei kuule, kyllä meille kaikille ennen hoitoa tehtiin testit kaikkien mahdollisten tautien varalta ja eipä meillä kenelläkään ollut HIViä tai hepatiitteja esim.
Ei olis tullut meillekään edes mieleen hoitaa hommaa ilmaiseksi ja jotenkin likaisesti, YÄK!! Seksiä miehen kanssa?! Ei sitten mistään syystä. Olen myös miettinyt samaa, että voisihan sitä tosiaankin ehdottaa heteropareille jos lapsettomuus johtuu miehestä, että siitä vaan sänkyyn jonkun toisen miehen kanssa niin saatte lapsen ehkä. HALOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!kun miehen kanssa raskauden alkuunpano on vaan tekninen, varma,nopea,helppo ja halpa toimenpide.
Se ei ole uskottomuutta, eikä rakastelemista laisinkaan.
Tämä on vastaus tuolla ylempänä olevaan kirjoitukseen, jossa joku vertasi sitä rakkauden kohteen uskottomuuteen.
Silläkin rahalla, mikä menee konstailemiseen (=hoitoihin), ostaa runsaasti vaatteita tulevalle vauveliinille. - lesbo määrä
Meillä heteroilla siis.
Mutta aika huono mielikuvitus teillä on, mikäli vaihtoehtoina on maksaa itsensä kipeäksi klinikalla tai etsiä homomies joista joka kahdennellakymmenennellä on HIV. Tuttavapiiristä ainakin kolme on päätynyt etsimään homomiestä, olen hieman kauhistellut mutta ollut hiljaa. Jokainen ottaa omat riskinsä.senkus lisääntyy. On se kiva että sulla on missio, tästä hedelmöityshoidoista. Hitsi kun luoja olisi tehnyt susta miehen eikä wannabelesboa.
- eihän
Nimetön kirjoitti:
kun miehen kanssa raskauden alkuunpano on vaan tekninen, varma,nopea,helppo ja halpa toimenpide.
Se ei ole uskottomuutta, eikä rakastelemista laisinkaan.
Tämä on vastaus tuolla ylempänä olevaan kirjoitukseen, jossa joku vertasi sitä rakkauden kohteen uskottomuuteen.
Silläkin rahalla, mikä menee konstailemiseen (=hoitoihin), ostaa runsaasti vaatteita tulevalle vauveliinille.siihen raskauden alkuunpanoon tarvita kokonaista miestä vain spermaa ja injektioruisku.
- Ei voi
kade kirjoitti:
Elätkö sä heteromies jossain lesboyhteisössä?
Meinaan kun täällä moni ihmettelee missä kaikki lesbot on,kun milloin missäkin päin Suomee päivitellään kun ei osu yhtäkään kohdalle.
Meinaan vielä että ihan käy kateeksi!muuta kun olla kateellinen. Jos omassa tuttavapiirissäni olisi tuollainen lesbokuhina, niin olisin hyvin tyytyväinen.
- ohikulkenut heteromies
Ei voi kirjoitti:
muuta kun olla kateellinen. Jos omassa tuttavapiirissäni olisi tuollainen lesbokuhina, niin olisin hyvin tyytyväinen.
Eivät ne tietenkään kuhise tässä ympärillä.
Vuosien varrella kumminkin aika monta tullut vastaan. Ilmeisesti olen jotenkin turvallinen ja luotettava eikä minun kanssani tarvitse salailla.
Ja tietenkin aika moni on todennut ettei pidä minusta ollenkaan ja on lopettanut yhteydenpidon. Mutta sama se on heteronaistenkin kanssa.
Muutama on harmitellut sitä etten ole homo, en oikein ole ymmärtänyt miksi. - Nimetön
eihän kirjoitti:
siihen raskauden alkuunpanoon tarvita kokonaista miestä vain spermaa ja injektioruisku.
että huonosti syttyy raskaus alkuun sillä konstilla. Sperma ilmeisesti jäähtyy ja laimenee kun sitä kiposta kippoon ja ruiskuun siirrellään.Saa ravata yhtenään hoidoissa ennenkuin tärppää, jos tärppää ja joka kerta maksaa.
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
että huonosti syttyy raskaus alkuun sillä konstilla. Sperma ilmeisesti jäähtyy ja laimenee kun sitä kiposta kippoon ja ruiskuun siirrellään.Saa ravata yhtenään hoidoissa ennenkuin tärppää, jos tärppää ja joka kerta maksaa.
Jos oikein huono tuuri käy, niin sillä kippo-ruisku menetelmällä saa vielä kaiken kukkuraksi vajavaisen lapsen.
- homo
Eivät ne tietenkään kuhise tässä ympärillä.
Vuosien varrella kumminkin aika monta tullut vastaan. Ilmeisesti olen jotenkin turvallinen ja luotettava eikä minun kanssani tarvitse salailla.
Ja tietenkin aika moni on todennut ettei pidä minusta ollenkaan ja on lopettanut yhteydenpidon. Mutta sama se on heteronaistenkin kanssa.
Muutama on harmitellut sitä etten ole homo, en oikein ole ymmärtänyt miksi.niin me lesbot voisimme ehkä, sanon vielä toisenkin kerran ehkä, voivan kelpuuttaa sinut lastemme isäksi. Tosin joutuisit kyllä kulkemaan aika tiiviin sihdin läpi, sillä me lesbot emme kovin herkästi huoli ketä vaan siihen hommaan.
- Ohikulkenut heteromies
LahHee kirjoitti:
Mitä jos herra hommaisi itselleeen ihan heteronaisen jonka saattaa raskaaksi perinteisin menetelmin? Kyllä me lesbot lapsia saadaan ihan ilman kaikenmaailman juntteja heteroäijiä( tai hiv-positiivisia homoja). Omassa tapauksessani isäksi tulee heteromies. Olisi voinut olla homokin, mutta tämä kyseinen herra jonka isäksi halusimme ja saimme, sattuu olemaan hetero.
Vai sillä muki,pipetti, taas muki ja sitten vielä se pipetti?
- kukaan^^
ei tajua kirjoitti:
Tätä ratkaisua on ennenkin joku neropatti ehdottanut - herää kysymys että eikös tässä olisi sitten yhtä lailla ratkaisu lapsettomuudesta kärsiville heteropariskunnille?Ihan yhtä älyvapaa idea!gay mies muka myöskään petipuuhista teidän kanssa innostuisi? Muumimukia varmaan tarkoitettiin.
Muumimukin plussia:
Saa lapselle isän tai kaksi
halpaa
Miinuksia:
toimiikohan?
entä tautiriski?
kiusallista (tai on kai se klinikkakin) - LahHee
Ohikulkenut heteromies kirjoitti:
Vai sillä muki,pipetti, taas muki ja sitten vielä se pipetti?
Ei luonnonmenetelmällä eikä pipetillä vaan muki ja ruisku. Pipetti ei ole oikein toimiva (googlaa jos on epäselvää mikä pipetti on). Toki sinäkin voit yrittää lasta ruiskun avulla, mutta olen ollut ymmärtävinäni, että sinua kiinnostaa nimenomaan se yhdyntä (riippumatta siitä onko nainen lesbo vai hetero, tuttu vai rakastettu).
- LahHee
kukaan^^ kirjoitti:
gay mies muka myöskään petipuuhista teidän kanssa innostuisi? Muumimukia varmaan tarkoitettiin.
Muumimukin plussia:
Saa lapselle isän tai kaksi
halpaa
Miinuksia:
toimiikohan?
entä tautiriski?
kiusallista (tai on kai se klinikkakin)Muumimukin avulla raskaaksitulemisen mahdollisuus on sama kuin klinikalla tai perinteisin menetelmin. Tautiriskiä ei ole kun käydään testeissä ensin. Mukavampaa on kotona yrittää lasta (mieshän ei ole toimitusta katsomassa) kun lääkärissä vieraiden naisten keskellä.
- LahHee
Nimetön kirjoitti:
No ei jäähdy:)Mahdollisuudet tulla raskaaksi on samat kun klinikallakin.
- LahHee
LahHee kirjoitti:
Ei luonnonmenetelmällä eikä pipetillä vaan muki ja ruisku. Pipetti ei ole oikein toimiva (googlaa jos on epäselvää mikä pipetti on). Toki sinäkin voit yrittää lasta ruiskun avulla, mutta olen ollut ymmärtävinäni, että sinua kiinnostaa nimenomaan se yhdyntä (riippumatta siitä onko nainen lesbo vai hetero, tuttu vai rakastettu).
Hups, huomasin että kommentoin kahta viestiä samanaikaisesti. Siksi vähän kummallinen vastaus.
- ohikulkenut heteromies
homo kirjoitti:
niin me lesbot voisimme ehkä, sanon vielä toisenkin kerran ehkä, voivan kelpuuttaa sinut lastemme isäksi. Tosin joutuisit kyllä kulkemaan aika tiiviin sihdin läpi, sillä me lesbot emme kovin herkästi huoli ketä vaan siihen hommaan.
Tosi tiivis sihti teillä on.
Ei siinä siis mitään pahaa ole, ei ole minun ongelmani jos en kelpaa.
(nyt Gila nauraa partaansa jos sattuu tämän lukemaan, joskus kysyi kohteliaasti kuka olen ja minä vastasin kohteliaasti) *LOL* - mä olenkin
Tosi tiivis sihti teillä on.
Ei siinä siis mitään pahaa ole, ei ole minun ongelmani jos en kelpaa.
(nyt Gila nauraa partaansa jos sattuu tämän lukemaan, joskus kysyi kohteliaasti kuka olen ja minä vastasin kohteliaasti) *LOL*aina toivonut että Gilan mieskin saa jotain hupia näiltä palstoilta!! Ei varmaan helppoa, kun vaimo kertoo täällä rakastetuistaan. (Mutta muista, että ei se meidän muiden syy ole).
- saa toivoa!
mä olenkin kirjoitti:
aina toivonut että Gilan mieskin saa jotain hupia näiltä palstoilta!! Ei varmaan helppoa, kun vaimo kertoo täällä rakastetuistaan. (Mutta muista, että ei se meidän muiden syy ole).
Ei se saa olla oh.kulk.het-mies!
Hirvittävä ajatus,mun mielikuvat Gilasta romahtaa kun mielikuvittelenkin...
Mulla on ollut niin haikeeta kun Gila lopetti hommat:( - se oli
saa toivoa! kirjoitti:
Ei se saa olla oh.kulk.het-mies!
Hirvittävä ajatus,mun mielikuvat Gilasta romahtaa kun mielikuvittelenkin...
Mulla on ollut niin haikeeta kun Gila lopetti hommat:(vain erittäin typerä läppä, ja vaikka pitäisikin paikkansa niin ei Gila ole miehensä vartija. Itsekin kaipaan Gilaa kommentteineen. Tän uuden sefun kanssa saa ihmetellä, että kirjoitteleeko hän ehkä täällä toisia nikkejä käyttäen.
- ei mutta
se oli kirjoitti:
vain erittäin typerä läppä, ja vaikka pitäisikin paikkansa niin ei Gila ole miehensä vartija. Itsekin kaipaan Gilaa kommentteineen. Tän uuden sefun kanssa saa ihmetellä, että kirjoitteleeko hän ehkä täällä toisia nikkejä käyttäen.
käynyt joskus vilkaisemassa homopalstalla,niin siellä vaikuttais olevan mukava sefu.Käy välillä vähän ojentamassa poikia jotta jutut pysyis asiallisina:) ja keskustelee siinä missä muutkin.
Mukavata yllätystä olis jos sefu pistäs kommenttia. - gila
mä olenkin kirjoitti:
aina toivonut että Gilan mieskin saa jotain hupia näiltä palstoilta!! Ei varmaan helppoa, kun vaimo kertoo täällä rakastetuistaan. (Mutta muista, että ei se meidän muiden syy ole).
... tämä ohikulkenut heteromies. Se, että satun tietämään ohikulkeneen henkilöllisyyden, ei tee meistä tuttavia.
Oma mieheni on hyvin fiksu ja ymmärtäväinen mies, eikä kärsi ollenkaan minun kirjoituksistani - saati sitten elämästä rinnallani. Ja tämän enempää ei hänestä tällä lesbopalstalla! - ohikulkenut heteromies
gila kirjoitti:
... tämä ohikulkenut heteromies. Se, että satun tietämään ohikulkeneen henkilöllisyyden, ei tee meistä tuttavia.
Oma mieheni on hyvin fiksu ja ymmärtäväinen mies, eikä kärsi ollenkaan minun kirjoituksistani - saati sitten elämästä rinnallani. Ja tämän enempää ei hänestä tällä lesbopalstalla!En minä edes tiedä kuka Gila on ja miksi haluaisinkaan tietää.
Saanee kumminkin hyvät naurut näistä lepakkojen (eli yökköjen) yököttelyviesteistä kun tietää ainakin osan asioiden taustoista. - nauru maistuu
En minä edes tiedä kuka Gila on ja miksi haluaisinkaan tietää.
Saanee kumminkin hyvät naurut näistä lepakkojen (eli yökköjen) yököttelyviesteistä kun tietää ainakin osan asioiden taustoista.Mikä ihmeen ohikulkenut heteromies eikö nimimerkkisi olisi osuvampi jos se olisi ohilaukonut heteromies? Hahhaaaa......
- nolottaa
gila kirjoitti:
Oma mieheni on hyvin fiksu ja ymmärtäväinen mies, eikä kärsi ollenkaan minun kirjoituksistani - saati sitten elämästä rinnallani. Ja tämän enempää ei hänestä tällä lesbopalstalla!vaikken ollukkaan jutun alullepanija,mutta että joudut oikaisemaan tuollaista.Pyytänemme anteeksi että jos loukkaannuit!
Saimmepas(me lepakkoyökkääjät) yhdelle naurun aihetta(sori että tapahtui vahingossa sekin nauru sun kustannuksella). - muuta kun
En minä edes tiedä kuka Gila on ja miksi haluaisinkaan tietää.
Saanee kumminkin hyvät naurut näistä lepakkojen (eli yökköjen) yököttelyviesteistä kun tietää ainakin osan asioiden taustoista.ihmetellä ohikulkeneen heteromiehen pakkomiellettä lesboihin.
- Pointti Tuli
LahHee kirjoitti:
Mitä jos herra hommaisi itselleeen ihan heteronaisen jonka saattaa raskaaksi perinteisin menetelmin? Kyllä me lesbot lapsia saadaan ihan ilman kaikenmaailman juntteja heteroäijiä( tai hiv-positiivisia homoja). Omassa tapauksessani isäksi tulee heteromies. Olisi voinut olla homokin, mutta tämä kyseinen herra jonka isäksi halusimme ja saimme, sattuu olemaan hetero.
Että sinä et voi saada lasta ilman miestä. Se on totuus. Ja mieti sitä kun puhut junteista ja homoista.
Mikä tekee juuri sinusta ei-juntin? Puheista päätellen olet erittäin rasistinen, kuten niin monet seksuaalisesti poikkeavat.
Kuka se on juntti, hmmm :) - syystä
gila kirjoitti:
Oma mieheni on hyvin fiksu ja ymmärtäväinen mies, eikä kärsi ollenkaan minun kirjoituksistani - saati sitten elämästä rinnallani. Ja tämän enempää ei hänestä tällä lesbopalstalla!sinä sitten uskot ohikulkeneen juttuihin tai hänen esittämäänsä henkilöllisyyteen?
- ohi... jne
syystä kirjoitti:
sinä sitten uskot ohikulkeneen juttuihin tai hänen esittämäänsä henkilöllisyyteen?
Kysyi kuka olen, lähetin vastauksen virkapostista ja nimeni google-hakusanaksi.
Ei kai tämä niin kovin vakavaa ole, life is a bitch and then you die.
Ja tämän palstan voisi ristiä uudelleen Lesboniaksi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Elbonia
Elbonian pigs have intelligence and social standing comparable to the humans and are sometimes shown as having a role in the government. In an early Dilbert strip, Wally orders a mail-order bride from Elbonia, only to receive a pig dressed in women's clothing. - ............
Pointti Tuli kirjoitti:
Että sinä et voi saada lasta ilman miestä. Se on totuus. Ja mieti sitä kun puhut junteista ja homoista.
Mikä tekee juuri sinusta ei-juntin? Puheista päätellen olet erittäin rasistinen, kuten niin monet seksuaalisesti poikkeavat.
Kuka se on juntti, hmmm :)"olet erittäin rasistinen, kuten niin monet seksuaalisesti poikkeavat."
Ole hyvä ja esitä joitain tilastollisia tutkimuksia väitteesi tueksi. - gila
nolottaa kirjoitti:
vaikken ollukkaan jutun alullepanija,mutta että joudut oikaisemaan tuollaista.Pyytänemme anteeksi että jos loukkaannuit!
Saimmepas(me lepakkoyökkääjät) yhdelle naurun aihetta(sori että tapahtui vahingossa sekin nauru sun kustannuksella).En minä tuollaisesta loukkaannu. Halusin vaan varmistaa, ettei kukaan OIKEASTI ajattele, että minä ja ohikulkenut olisimme pariskunta...
Ihan hassu juttu :) - LahHee
Pointti Tuli kirjoitti:
Kuka se on juntti, hmmm :)Kuka on sanonut että lapsenteko onnistuu ilman miestä? Ei tietenkään onnistu. Tilanne ei vain ole lesbojen kannalta niin epätoivoinen, että tarvisi esim. ohikulkeneen kaltaisten JUNTTIEN apua. Älypää en ole enkä todellakaan rasisti. En vaan pidä typeristä suvaitsemattomista ihmisistä.( Ja joo, saavat toki mielipiteensä sanoa kuten minäkin)
- poikkeavuuden määrittelijä
Pointti Tuli kirjoitti:
Kuka se on juntti, hmmm :)seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvilla on poikkeuksellisen voimakas kammo, siis fobia, erilaisuutta kohtaan. mm heterokammo ja misandria ovat yleisiä samoin bi-seksuaalien pelko lesbojen keskuudessa.
- liiba laabaa
poikkeavuuden määrittelijä kirjoitti:
seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvilla on poikkeuksellisen voimakas kammo, siis fobia, erilaisuutta kohtaan. mm heterokammo ja misandria ovat yleisiä samoin bi-seksuaalien pelko lesbojen keskuudessa.
Mihin nämä olettamukset perustuu?
"seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvilla on poikkeuksellisen voimakas kammo, siis fobia, erilaisuutta kohtaan." Olenko minä sitten myös poikkeuksellinen lesbo kun en tosiaankaan allekirjoita moista väitettä? huhuijaa... - tutkijavainen
liiba laabaa kirjoitti:
Mihin nämä olettamukset perustuu?
"seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvilla on poikkeuksellisen voimakas kammo, siis fobia, erilaisuutta kohtaan." Olenko minä sitten myös poikkeuksellinen lesbo kun en tosiaankaan allekirjoita moista väitettä? huhuijaa...otetaan vaikka setan toiminta lähempään tarkasteluun. seta on hajoamispisteessä johtuen eri ryhmittymien, lähinnä lesbojen ja homomiesten, yhteensovittamattomista jatkuvista kiistoista. kumpikaan osapuoli ei voi sietää toisiaan. samoin lesbot suhtautuvat varauksella bi-naisiin, se on monta kertaa nähty ja luettu.
- nuo kiistat
tutkijavainen kirjoitti:
otetaan vaikka setan toiminta lähempään tarkasteluun. seta on hajoamispisteessä johtuen eri ryhmittymien, lähinnä lesbojen ja homomiesten, yhteensovittamattomista jatkuvista kiistoista. kumpikaan osapuoli ei voi sietää toisiaan. samoin lesbot suhtautuvat varauksella bi-naisiin, se on monta kertaa nähty ja luettu.
tai epäluulot vaikuttaa Setan toiminnassa? En ollenkaan epäile, etteikö vaikuttaisi, mutta miten noin konkreettisesti? Eikö ne aikuiset ihmiset osaa vetää yhtä köyttä?
- fiktiot sekaisin
tutkijavainen kirjoitti:
otetaan vaikka setan toiminta lähempään tarkasteluun. seta on hajoamispisteessä johtuen eri ryhmittymien, lähinnä lesbojen ja homomiesten, yhteensovittamattomista jatkuvista kiistoista. kumpikaan osapuoli ei voi sietää toisiaan. samoin lesbot suhtautuvat varauksella bi-naisiin, se on monta kertaa nähty ja luettu.
Vai niin! Todella uskottavaa tutkijavajavainen. Noi ei oo mitään faktoja eli arkikielellä sanottuna tosiasioita. Tarvitaan linkkejä missä nämä faktat osoitetaan oikeiksi. Älä viitti viisastella omilla mutututkimuksillasi. Käytännössä Setan toiminnan piiriin kuuluvat eri seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajat eli lesbot, homoseksuaalit, biseksuaalit, transvestiitit ja transsukupuoliset ihmiset. Johtuneekohan sun mainitsemat kiistat ihan normaalista toiminnasta kukas muu niitä kiistoja ratkoisi jos ei seta.
- tutkijaplanttunen
fiktiot sekaisin kirjoitti:
Vai niin! Todella uskottavaa tutkijavajavainen. Noi ei oo mitään faktoja eli arkikielellä sanottuna tosiasioita. Tarvitaan linkkejä missä nämä faktat osoitetaan oikeiksi. Älä viitti viisastella omilla mutututkimuksillasi. Käytännössä Setan toiminnan piiriin kuuluvat eri seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajat eli lesbot, homoseksuaalit, biseksuaalit, transvestiitit ja transsukupuoliset ihmiset. Johtuneekohan sun mainitsemat kiistat ihan normaalista toiminnasta kukas muu niitä kiistoja ratkoisi jos ei seta.
msc miettii vakavasti irrottautumista samoin monet maakuntien alajärjestöt.
- järjestöissä
tutkijaplanttunen kirjoitti:
msc miettii vakavasti irrottautumista samoin monet maakuntien alajärjestöt.
on omat skismansa. Seta ei ole mikään poikkeus. Mutta oman mutu-tuntumani pohjalta seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvat ovat kyllä keskimääräisesti suvaitsevaisempia ihmisiä kuin valtaväestö. Aina on tietysti poikkeuksia.
- Anonyymi
kade kirjoitti:
Elätkö sä heteromies jossain lesboyhteisössä?
Meinaan vielä että ihan käy kateeksi!Se on Moktar.Gubta ja elää s24 maahanmuuttopalstalla.
- Anonyymi
gila kirjoitti:
Oma mieheni on hyvin fiksu ja ymmärtäväinen mies, eikä kärsi ollenkaan minun kirjoituksistani - saati sitten elämästä rinnallani. Ja tämän enempää ei hänestä tällä lesbopalstalla!Kerro vaan lisää Moktarista!
- Anonyymi
muuta kun kirjoitti:
ihmetellä ohikulkeneen heteromiehen pakkomiellettä lesboihin.
Ja persuihin.
- Anonyymi
muuta kun kirjoitti:
Se on Moktar.Gubta maahanmuuttopalstalta. Tekeytyy mamuksi ja trollaa sikana.
- Anonyymi
gila kirjoitti:
En minä tuollaisesta loukkaannu. Halusin vaan varmistaa, ettei kukaan OIKEASTI ajattele, että minä ja ohikulkenut olisimme pariskunta...
Ihan hassu juttu :)Kerrropa nyt missä tuo ohikulkenut asuu?
- Anonyymi
gila kirjoitti:
Oma mieheni on hyvin fiksu ja ymmärtäväinen mies, eikä kärsi ollenkaan minun kirjoituksistani - saati sitten elämästä rinnallani. Ja tämän enempää ei hänestä tällä lesbopalstalla!NO kerropa se meille kaikille?
- Anonyymi
nauru maistuu kirjoitti:
Mikä ihmeen ohikulkenut heteromies eikö nimimerkkisi olisi osuvampi jos se olisi ohilaukonut heteromies? Hahhaaaa......
Trollilla on kymmeniä nikkejä...
- Anonyymi
muuta kun kirjoitti:
Moktar.Gubta osaa kertoa aiheesta enemmän kokemusasiantuntijana
- Anonyymi
Naisparit ovat ihan saman arvoisi kun muutkin parit , ei pitäisi olla mitään negatiivista suhtautumista .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737