Mitä mieltä olette wc väristä

pieni remontti

Ajattelin että wc voisin hiukan fiksata...mutta nyt pakko jättää vaaleenpunaiset kaakelit,vaaleenpunainen lavuaari ja vaaleenpunaiset kaapin ovet, niin ja vaaleenpunainen lattiamatto. Kaakelitkin on vain puoliksi seinää ja loppu on ylös päin vaaleen punaista tapettia. Tarvisi jollain värillä hiukan hävittää sitä vaaleenpunaista wc. Olisiko teillä jotain ideaa, mikä väri sopisi sen vaaleen punaisen kanssa??? Ideoita saa ihan heittää vaikka kuinka paljon. Niin ja miksi pakko jättää,,koska vuokra kämppä ja noita en saa poistaa, vuokra isäntä ei anna, muuten saan vaihtaa väriä jotenkin, tapetin saan vaihtaa ja ovet. Elikkä keksikää jotain otan ideoita vastaan mielelläni.

4

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenVantaa

      Vähän tummempi harmaa ehkä.

      Vaaleanpunaisen kanssa käy kyllä moni muukin väri, vaikka ihan valkoinen.

      Se tapetti, lattialle matto, WC-pytyn kannelle päällinen, pyyhkeet, suihkuverho. Ja jos mahtuu ja vielä jotain kaipaa, niin jotain koriste- tai säilytysesineitä.

      Lohdutukseksi voin sanoa, että silmä tottuu aika epämiellyttäviinkin väreihin.

    • Suski667

      Osaan melkein kuvitella mielessäni sinun kylmänväristykset wc:eetäsi kohtaan..
      en tiedä olisko tästä mitään apua mutta minä saattaisin tehdä sillätavoin että kävisin hampstraamassa sisustukseen tarkoitettua kuviollista kontaktimuvia ja leikkaisin niistä kaakelin kokoisia paloja ja peitäisin vaaleanpunaisen kaakelin niillä täysin..olen itse testannut saman pelkistettyyn valkeeaan veskiin johon laitoin marmorikuvioista kontaktimuovia ja siitä tuli tosi upee eikä kaakellin jäänny jälkiä pois oton yhteydessä...
      sit otat meesselin käteen ja ruuvaat varovasti kaapinovet saranoista irti..sit mittaat minkäkokoiset ne on ja kipität esim. kierrätyskeskukseen ja koppaat mukaas vaikka valkeet ovet jotka ja pistät ne vaaleanpunaisten tilalle siihenasti kunnes taas muutat..
      jos lupa on tapetoida niin eikun vaan kisko se vanhapaska seinältä alas. niin ja sen lattiamatton päälle voit heittää tavan maton tai sitten värisilmästä haet jonkun jämäpalan muovimattoa ja leikkaat sen sopivaksi vanhan päälle..

      ...toivottavasti tästä ois hivenen apua..

    • tässäkin..

      Voin kuvitella millainen kylppärisi on kun se on tuolla tavalla vuorattu vaaleanpunaisella.

      Ensimmäiseksi minulle tuli mieleen punaisen ja vaaleanpunaisen yhdistelmä. Jos saisit esim. kaapin ovet, vessanpytyn kannen tms. pientä vaihdettua punaiseksi, niin lopputulos ei ehkä olisi hillitty, mutta ainakin huippumoderni.:)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe