mulla on kaikki hyvin,lukion 1.vuosi menee hyvin,on paljon kavereita ympärillä,rakastava perhe,ei ongelmia tupakan,alkoholin eikä huumeiden kanssa.
multa puuttuu tällä hetkellä rakkaus.tokihan mä ystävistäni tykkään ja välitän läheisitä,mutta mä haluaisin rakastaa jotain henkilöä.
haluaisin kuiskata miten paljon välitän,käpertyä kaunaloon,itkeä olkaa vasten kun elämä potkii päähän.mutta ei mulla oo ketään.
mä muistan kun pienempänä ihastuin poikiin,ja maailma oli vaaleenpunanen.kaikki oli hyvin,ja mä leijuin kun vain näinki tämän ihmisen.mutta nyt,ei ketään.kumpa mä vaan yhtäkkiä tapaisin jonku,ja se olis rakkautta ensisilmäyksellä.
rakastuneena mulla tulis enemmän inspiraatiota,ja voisin maalata upeita tauluja tai kirjottaa lauluja.mutta tällä hetkellä en keksi mitään mistä voisin laulaa,kirjoittaa,piirtää...
joskus mä olen niin yksinäinen,vaikka ympärillä pyörii monet kaverit.
ehkä on Se Oikea siellä jossain,jos oot,niin ala jo tulla mun luo...
mä haluan rakastaa.
8
686
Vastaukset
- Jätkä
koitetaan kestää.
- meitsi
niin oishan se taas kivaa pitkästä aikaa!!
- garfield
... on ihan sama juttu...
mäkin hakuisin rakastaa, ja jonkun joka rakastaa mua, siis perheen ja kavereitten lisäks!!!!
muta sellasta ihmistä tuntuu olevan niin kauheen vaikee löytää nykyään...
no mut koettakaa pärjätä kaikki, mäkin yritän!!!!!
=D - garfield
... on ihan sama juttu!
mäkin haluisin jonkun jota rakastaa ja jonkun joka rakastaa mua, siis perheen ja kavereitten lisäks!!!
mutta sellasta tuntuu olevan niin kauheen vaikee löytää nykyään....
mut koettakaa pärjätä kaikki, mäkin yritän...
kyllä se rakkaus vielä joskus löytyy.... =D - lukiolaispoika18wee
Mistäpäin olet? Mä oon stadista, käyn lukiota (2vuotta ens vuonna oon 3:lla). Mulla on sama ongelma kuin sulla eli multa puuttuu tyttöystävä ja olen puoliksi menettänyt jo tähän toiveenikin, mutta sinnittelen ja ajattelen, että jos se oikea astuisi huomenna mun eteen, tai sit ei koskaan...mutta sama fiilis mulla!:)
- jenni
valitettavasti oon tosi kaukana hesasta.
mutta mun mielestäni joku nytki saattaa rakastaa sua..kattele ympärilles...
- *deathchain*
Mulla on kanssa samoja ajatuksia, ja haluaisin jos joku rakastaisia, mailaa jos haluat...
[email protected]
Moikka!!!:) - Anonyymi
Juliaana Ylläs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875