Kannaattaako sieltä ostaa mitään? Oikeastaan voisin kysyä, mitä siellä on tarjolla? Mikä on hintataso? Esim. vaatteet, laukut ja kengät. Onko pelkästään "rihkamaa" myynnissä?
Olisin kiitollinen jos joku kokennut kävijä vastaisi.
Kiitos etukäteen.
Lähden Prahaan 20.4
8
1653
Vastaukset
- rihkamartti
Pelkästään rihkamaa on. Rihkamaan ne siellä pukeutuvat, rihkamaa syövät jne. Huokaus.
- UIUIUI.
ei muuta
- oli todella
Ystävällisiä vastauksia...Tuli oikein hyvä mieli.
- huihui
oli todella kirjoitti:
Ystävällisiä vastauksia...Tuli oikein hyvä mieli.
Oli kyllä fiksu kysymyskin. Mitä muuta vastaukseksi ansaitsit?
- iav
Minä en ainakaan sieltä pahemmin ostettavaa löytänyt. Yhdet kengät tarttui mukaan. Kenkien kanssa kannattaa olla tarkkana, halvoista kengistä suurin osa tekonahkaa. Nauti kaupungista, saattaahan sieltä jotain ostamisen arvoistakin löytyä. Hyvää matkaa!
- saa..
Jos sulla ei ole rahaa, et varmaan juuri löydäkään Prahassa ostettavaa. Muutenhan kaupunki on täynnä erilaisia butiikkeja, muoti ja designkauppoja jne. Halpojen ostosten perässä kannattaa suunnata vaikkapa Tuuriin.
- kyllä löytyy
Sanoisin, että "pintamuodin" hinnat ovat aika lähellä Suomen hintoja. Kengät ostin itsekin, ihan kelvolliset ja hyvin on käytetty. Samoin kevyen takin, joka oli tosi edullinen, toimii lähinnä ulkoiluvetimenä.
Ehkä parhaat tuliaiset ovat kristallituotteita ja sikäläisiä taide-esineitä. Tietysti jos alkoholia jaksaa kantaa ja uskaltaa ne tunkea ruumaan meneviin kamoihin, siltä sektorilta löytyy edullista tuotavaa. Voihan niitä tietysti ostaa terminaalista, jos aikaa riittää ja turvatarkastuksen jälkeen voi viedä koneeseen enemmän kuin "minigripissä" voi viedä läpi.
Praha ei ole shoppailijan paratiisi, ehkä enemmänkin historiasta, arkkitehtuurista ja kulttuurista kiinnostuneen mekka.
Oikein hyvää matkaa keväiseen Prahaan!
PS. varokaa taskuvarkaita erityisesti metroissa, myös ratikoissa ja aina ruuhkatilanteissa.- asiallisista vastauksista
Jollei minulla olisi rahaa, en lähtisi Prahaan. Pysyisin koti-Suomessa. Näin yksinkertaista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882