Mistä kannattaa hakea inkeriläisiä sukulaisia? Tarkoitan lähinnä Venäjän puolella olevia ja ortodokseja. Onko siellä mitään englannin kielistä' kanavaa mistä kysellä tai jotain?
Laittakaapa
9
850
Vastaukset
- Toksovalainen
Kannatta kysyä.
- Etsivä
http://inkeri.ru/ink.htm Tässä on yksi.
- rippikirja
sivut saa auki. En itse meinaa saada????
- winrar
rippikirja kirjoitti:
sivut saa auki. En itse meinaa saada????
Lataa winrar pakkauksen purku ohjelma ja avaa ne sillä.
- levykkeelle??
winrar kirjoitti:
Lataa winrar pakkauksen purku ohjelma ja avaa ne sillä.
Meniköhän edes oikein, muttei siltikään aukene tai aukenee ja omituisia merkkejä vain tulee esiin. Neliöitä, kirjaimia yms. Harmillista.
- en tiedä
levykkeelle?? kirjoitti:
Meniköhän edes oikein, muttei siltikään aukene tai aukenee ja omituisia merkkejä vain tulee esiin. Neliöitä, kirjaimia yms. Harmillista.
Vaikea sanoa teitkö oikein. Mutta jos ei onnistu niin kerro osoite niin lähetän ne sinulle.
- osoite...
en tiedä kirjoitti:
Vaikea sanoa teitkö oikein. Mutta jos ei onnistu niin kerro osoite niin lähetän ne sinulle.
Taitaa atk-taidot olla hieman ruosteessa. :) Kiitos kaunis jo etukäteen!
[email protected] - en saa auki
osoite... kirjoitti:
Taitaa atk-taidot olla hieman ruosteessa. :) Kiitos kaunis jo etukäteen!
[email protected]rippikirjoja. Kunpa ne saataisiin sinne toiseeen muotoon, jotta pääsisi tutkimaan.
- Onnistuu
en saa auki kirjoitti:
rippikirjoja. Kunpa ne saataisiin sinne toiseeen muotoon, jotta pääsisi tutkimaan.
Ladatkaapa WinZip. Sen saa ladattua ilmaiseksi netistä. Tahin myös aikani saman asian kanssa, mutta nyt aukeaa ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875