Mistä kannattaa hakea inkeriläisiä sukulaisia? Tarkoitan lähinnä Venäjän puolella olevia ja ortodokseja. Onko siellä mitään englannin kielistä' kanavaa mistä kysellä tai jotain?
Laittakaapa
9
812
Vastaukset
- Toksovalainen
Kannatta kysyä.
- Etsivä
http://inkeri.ru/ink.htm Tässä on yksi.
- rippikirja
sivut saa auki. En itse meinaa saada????
- winrar
rippikirja kirjoitti:
sivut saa auki. En itse meinaa saada????
Lataa winrar pakkauksen purku ohjelma ja avaa ne sillä.
- levykkeelle??
winrar kirjoitti:
Lataa winrar pakkauksen purku ohjelma ja avaa ne sillä.
Meniköhän edes oikein, muttei siltikään aukene tai aukenee ja omituisia merkkejä vain tulee esiin. Neliöitä, kirjaimia yms. Harmillista.
- en tiedä
levykkeelle?? kirjoitti:
Meniköhän edes oikein, muttei siltikään aukene tai aukenee ja omituisia merkkejä vain tulee esiin. Neliöitä, kirjaimia yms. Harmillista.
Vaikea sanoa teitkö oikein. Mutta jos ei onnistu niin kerro osoite niin lähetän ne sinulle.
- osoite...
en tiedä kirjoitti:
Vaikea sanoa teitkö oikein. Mutta jos ei onnistu niin kerro osoite niin lähetän ne sinulle.
Taitaa atk-taidot olla hieman ruosteessa. :) Kiitos kaunis jo etukäteen!
[email protected] - en saa auki
osoite... kirjoitti:
Taitaa atk-taidot olla hieman ruosteessa. :) Kiitos kaunis jo etukäteen!
[email protected]rippikirjoja. Kunpa ne saataisiin sinne toiseeen muotoon, jotta pääsisi tutkimaan.
- Onnistuu
en saa auki kirjoitti:
rippikirjoja. Kunpa ne saataisiin sinne toiseeen muotoon, jotta pääsisi tutkimaan.
Ladatkaapa WinZip. Sen saa ladattua ilmaiseksi netistä. Tahin myös aikani saman asian kanssa, mutta nyt aukeaa ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764