Mitä mieltä plastiikkakirurgiasta? Puolesta/vastaan?

egoo

Elikkäs mitä mieltä ootte kauneusleikkauksista ja muista plastiikkakiärurgisista toimenpiteistä?
Jos olet vastaan, niin miksi? mikä niissä on mielestäsi väärin?
Jos olet puolesta, niin mitä hyötyä kauneusleikkauksista mielestäsi on? oletko perehtynyt asiaan sen paremmin, jotta voit perustella mielipiteesi?
Muita kysymyksiä:
mitä haittaa plastiikkakirurgiasta on?
millaisille ihmisille leikkauksia sinun mielestäsi pitäisi/saisi tehdä?
onko kauneusleikkaus jokaisen oma asia?
mistä luulet johtuvan, että kauneusleikkaukset ovat yleistyneet jopa suomessa?
millaiset ihmiset yleensä käyvät kauneusleikkauksissa?

Muutkin mielipiteet asiasta tervetulleita :)

3

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sharetokuk

      MIelestäni plastiikkakirurgia on oikein hyvä juttu, jos esimerkiksi onnettomuuden takia kasvot ovat ruhjoutuneet pahasti tai on synnynnäisiä epämuodostumia. En ole asiaan niin kauheasti perehtynyt, mutta olen sitä mieltä että on todella turhamaista mennä kauneusleikkaukseen noin vain huvikseen. Kyllä se vika on korvien välissä jos pitää itseä niin rumana.

    • adsdadsa

      En ole perehtynyt asiaan mitenkään, mutta mielestäni sellaiset leikkaukset on turhia, minne vaan mennään sen takia, että olis itse kauniimpi. Miksei voi kelvata sellaisena kuin on, vaan pitää mennä leikkaukseen?

      Katsoin joku aika sitten jonkun ohjelman, jossa muistaakseni kiinalainen nainen oli käynyt kasvoleikkauksissa, ja näytti ihan eriltä kuin ennen. Sitten hänelle tehtiin myös mm. jalanpidennykset, ja hän joutui opetteleen uudestaan kävelemään. Ja hän vielä sanoi siinä jtn tyyliin ''Ei ole väliä kuinka paljon rahaa menee, tai kuinka paljon joutuu kärsimään, tärkeintä on olla kaunis.''

      Mutta vastaankaan en ole, koska niillä leikkauksilla voidaan korjata vammoja, kuten palovammoja. Ja voidaan poistaa myös kasvaimia.

    • Anonyymi

      Mun mielestä kauneusleikkaukset on ok, jos menee korjaamaan esim. iän tuomaa veltostumista kasvoissa tai muuta omaa persoonaa eheyttävää... Tai tietenkin jonkun onnettomuuden jälkeen.

      Mun mielestä ei oo ok, jos ihminen muokataan barbimaiseksi tai tunnistamattomaksi. Överipaksut huulet ei oo ok, mutta hienoinen tasoitus ja noste on ok, jos se alkaa häiritsemään itseään...

      Silloin ei myöskään ole ok, jos on niin huono itsetunto, ettei tykkää itsessään oikein mistään ja/tai koettaa sillä tavoin luoda menneisyytensä olemattomaksi. Mielestäni sinä kohtaa kannattaisi käydä vaikka terapiassa, koska kyse saattaa olla kehonkuvanhäiriöstä...

      Silti ihan loppujen lopuksi se on jokaisen oma asia, mutta itse halaun näyttää itseltäni, vähän freshimmältä minulta vaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe