et miten voidaan " ratsastaa" miehellä ?
miten otetaan oikein suihin ?
sit kertokaa please mulle eri asentoja kun nussitaan...
jos ootte niin kilttejä niin olisin tosi ilonen...
kertokaa please mulle !
7
4851
Vastaukset
- eikiltti
Ja paskat me sulle mitään kerrota!
- K-18
Kyllä sinä vielä opit kun kasvat isoksi.
- sua
tuu tänne, niin näytän sulle livenä....
- mä vaan
Elikkä... pyydät isääs käymään nelinkontin ja nouset sen selkään ja huudat hiihaa, polle matkaan... ja ootat 10 vuotta eli kun tulet täysi ikäiseksi niin sit voidaan keskustella seksi- asennoista
- hehh
Oottepa te ilkeitä kaikki. :(
Vaikka kyllä se niin on, että kokeilemalla oppii. Alotat vaan harjottelemisen huumorintajusen ihmisen kanssa... Pidä mieli rentona, niin hyvin menee.
- K-666
ensinnäki miehellä ratsastetaa ku meet sen selkää ja huuat "polle matkaan hop hop!" ja sit suihi otetaa tikkari! oikee kunnolla imet sitä ni tulee kunnon sokerimaut mukana! ja eri asentoja....seiso suorassa nii armeijassaki tehää!ja mä oon tosi kiltti ku kerroin nämä K-666 tiedot sulle!
- tietäjä!
suihin otto tarkottaa et nainen ottaa miehen peniksen suuhunsa ja imee sitä..
ok? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565051- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia502977Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat412321- 1461977
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319