ihan kyselen muuten vaan että ostaisitteko mustan tipsupennun? meillä suunnitteilla sellaisia, kunhan hyvä isäehdokas löytyisi :) emä ainakin rek. ja terve söpöliini :) en malta odottaa että saisi hoivata vauvoja :))
musta
3
302
Vastaukset
- omistaja..
Itse olemme haaveilleet toisen tipsun ottamista ja koska tämä toinenkin on tumma,niin mustaa olemme ajatelleet.Mutta se on vasta harkinnan alla.
Melko varmasti pennut saat myytyä,ainakin omalla seudulla on melko kysytty rotu.
Olemme ajatelleet jatkaa oman poikamme geenejä eteenpäin,on niin kaunis ja isokokoinen,mutta saa nähdä jatkuuko suku jonkun eri rodun kanssa,koska erään neidon omistaja haluaisi kovasti meidän pojasta isän.Saapi nähdä miten käy. - tipsu-uros
mulla on musta uros, se on ollutkin isänä jo.mutta valitettavasti sillä on purentavirhe. mustat tipsut on kyllä sulosimpia tipsuja mun mielestä=)
- mustan uroksen omistaja
Millaisia pennuista tuli? onko koirasi purentavika haitannu millään tavalla? meinaan kun haluisin ehdottomasti mustan uroksen tälle meidän black&tan tytölle, vaikka meidän tyttö hyvistä palkituista vanhemmista, paperillinen jne, niin pentuja en välttämättä laittas rekkariin. laitatko spostia mulle [email protected] ni jutellaan lisää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi613238Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj883055SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1752985- 1292321
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361714Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3961626Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 951129