ihan kyselen muuten vaan että ostaisitteko mustan tipsupennun? meillä suunnitteilla sellaisia, kunhan hyvä isäehdokas löytyisi :) emä ainakin rek. ja terve söpöliini :) en malta odottaa että saisi hoivata vauvoja :))
musta
3
281
Vastaukset
- omistaja..
Itse olemme haaveilleet toisen tipsun ottamista ja koska tämä toinenkin on tumma,niin mustaa olemme ajatelleet.Mutta se on vasta harkinnan alla.
Melko varmasti pennut saat myytyä,ainakin omalla seudulla on melko kysytty rotu.
Olemme ajatelleet jatkaa oman poikamme geenejä eteenpäin,on niin kaunis ja isokokoinen,mutta saa nähdä jatkuuko suku jonkun eri rodun kanssa,koska erään neidon omistaja haluaisi kovasti meidän pojasta isän.Saapi nähdä miten käy. - tipsu-uros
mulla on musta uros, se on ollutkin isänä jo.mutta valitettavasti sillä on purentavirhe. mustat tipsut on kyllä sulosimpia tipsuja mun mielestä=)
- mustan uroksen omistaja
Millaisia pennuista tuli? onko koirasi purentavika haitannu millään tavalla? meinaan kun haluisin ehdottomasti mustan uroksen tälle meidän black&tan tytölle, vaikka meidän tyttö hyvistä palkituista vanhemmista, paperillinen jne, niin pentuja en välttämättä laittas rekkariin. laitatko spostia mulle [email protected] ni jutellaan lisää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!9111854Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla998996Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1074885Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364125- 1004094
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63906Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113699Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263529Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden13481Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei633354