Hoitajien palkankorotus

Olen kuullut ihan vain ohimennen että Imatran kaupunki aikoo nostaa sairaanhoitajien palkkoja, hyvä! Mutta entäs perus- ja lähihoitajat? Kuuluvatko he tähän saman noston piiriin?
Mun mielestä ei siitä ole ollut puhetta missään. Olen itse ph ja Imatran kaupunki palkkasi minut hoitajan nimikkeellä - palkka oli todella pieni työhön nähden, joten sanoin itseni irti ja siirryin naapurikaupungin palvelukseen. Eli viestiä sinne päättäjille, että tarkastakaapa niitä palkkoja KAIKILTA hoitoalan henkilöstöiltä.

7

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LPRannasta

      Imatralla voitais näissä asioissa ottaa mallia Lappeenrannasta, eikä aiheutettais kränää, kun toisten palkkoja nostetaan ja toisten ei.
      Mitä sanoo TEHY?? Eikö sen asia olisi ajaa kaikkien hoitajien asiaa, mutta taitaa olla samoin, kuin OAJ:llä, että heitetään palkoista päättäminen paikallistasolle. Ay toimihenkilöt kyllä pitävät huolen omista palkoistaan ja paikoistaan.

      • Superit

        Hoitajien liitot eivät sano mitään Imatralla. Liiton luottamusmiehet pitävät vain huolta omista ja sukulaistensa palkoista ja muut ovat vain jäsenmaksun maksajia. Ei ole kovin ylentävää, jos ay- luottamushenkilö on päättäjänä kaupungin luottamuselimissä eli istuu kahdella "pallilla".


      • sivusta seurannut
        Superit kirjoitti:

        Hoitajien liitot eivät sano mitään Imatralla. Liiton luottamusmiehet pitävät vain huolta omista ja sukulaistensa palkoista ja muut ovat vain jäsenmaksun maksajia. Ei ole kovin ylentävää, jos ay- luottamushenkilö on päättäjänä kaupungin luottamuselimissä eli istuu kahdella "pallilla".

        Eipä taida olla yhtään pääluotsikkaa kaupungin "luottamuselimissä"


    • naapuriin

      Nyt olisi korkea aika hoitajien nousta kapinaan. Mikäli useampi hoitaja päättää irtisanoutua ja mennä muualle työhön, niin eiköhän työntekijän arvostus ala nousta. Muutenhan Imatralla ei työntekijöitä arvosteta, mutta jos edes maksettaisiin palkkaa! Hoitajilla on ollut jo pitkään hyväntahtoisuutta ja joustoa työvuorojen, vapaapäivien yms. vaihdoissa ja mikäli hoitajat eivät enää näihin suostu, niin jotain työnantajan toimenpiteitä on pakko tehdä ja helpoin niistä olisi maksaa työntekijöille kunnon palkkaa. Moni hoitaja tinkii omasta ja perheensä elämänlaadusta vain työn vuoksi tekemällä ylipitkiä työvuoroja ja vaihtamalla työvuoroja saamatta siitä mitään kunnon korvausta.

      • Rapatin ko

        akat norsunluutorneissaan vaan istuvat hyvällä palkalla ja levittelevät perseitä,kohta ovat kun hirvillä,oma etu ja "kokoukset"ja lounaat ja hotellielämä,koulutuskänni,siinä etuja joita nauttiessa ei paljon rivimiehen tai naisen huolet tai palkka huoleta.Ei tarvi perseitä pestä,olla eritteiden kanssa,ku omiaan.


      • vibi
        Rapatin ko kirjoitti:

        akat norsunluutorneissaan vaan istuvat hyvällä palkalla ja levittelevät perseitä,kohta ovat kun hirvillä,oma etu ja "kokoukset"ja lounaat ja hotellielämä,koulutuskänni,siinä etuja joita nauttiessa ei paljon rivimiehen tai naisen huolet tai palkka huoleta.Ei tarvi perseitä pestä,olla eritteiden kanssa,ku omiaan.

        näinhän se on tosiaan!!! Ja jos jostain uskallat kysyä/sanoa, nii vastaus on" Jos ei miellytä, niin aina voi hakeutua muihin työyksiköihin"....


      • HoitsuM75
        vibi kirjoitti:

        näinhän se on tosiaan!!! Ja jos jostain uskallat kysyä/sanoa, nii vastaus on" Jos ei miellytä, niin aina voi hakeutua muihin työyksiköihin"....

        Olen yksityisellä töissä. En imatralla. Toimin mielenterveyspotilaiden kanssa. Ilmeisesti teen hommat sen verran hyvin, että pomo sanoi nostavansa palkkaa 300 eurolla!! EI jaksa odotella mitään lakialoitteita, Eihän mikään laki säädä paljonko sitä palkkaa saa maksaa. Kiitän ja otan vastaan. Eikä ole mikään PIHI POMO!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe