Uusi sonyn digijärkkäri?

motoristiman

Onko kellään tietoa siitä, että Sony olisi tuomassa markkinoille uutta digijärkkäriä?

Sonyn tuotekehityspäällikkö olisi kuulema antanut vihjeitä, että Sony olisi valmistamassa puoliammattilaisrunkoa.

3

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus hamassa tulevaisuudessa

PMA:ssa on esitelty kahden A100:n yläpuolelle sijoittuvan järkkärin "puumallia", siis toimimattomia (ainakaan niitä ei saanut kukaan kokeilla) koemalleja, joista näkee ainoastaan kameran ulkomuodon - jos siis ei tule muutoksia ennen tuotannon alkua. Toinen on ns. edistyneen harrastajan malli (vrt. Dynax 7D) ja toinen ammattitasoa.

Siinäpä ne näistä tihkuneet tiedot melkeinpä olivatkin. Teknisistä spekseistä ei ole mitään varmaa tietoa, vaikka netistä kyllä löytyy vauhkoamista täyden koon / 1,25 -croppikertoimen kennosta harrastajamallissakin yms. toiveajattelua. Harrastajamalli tullee myyntiin syksyllä ja pröö -malli vasta ensi vuonna.

• julkistus huomenna

Nyt olisi tuoreempaa tietoa. Virallinen julkistus lienee huomenna, mutta aika yleisesti ns. edistyneen harrastajan mallin spekseiksi on arvailtu tällaisia:

- 12 megapikselin CMOS kenno, 1,5x crop
        - parempi AF ja parempi etsin
        - tarkennuksen apuvalo
        - käyttöliittymä uusiksi, kaksi säätöpyörää, mutta vai yksi toimintokiekko -> ISO yms. asetukset ovat saaneet omat nappulansa kiekon sijaan
        - sarjatuli noin 5 kuvaa/s

Mallinimi onkin Alfa 700 eli tässä Sony on (ilmeisesti aivan viime hetkellä, koska aika vahvasti mallinimeksi odotettiin A 300 ja pro-mallille A500) päätynytkin käyttämään Minoltan numerointisysteemiä, jossa

3xx -sarja = riisuttu hinnat alkaen malli
        5xx -sarja = perustason malli
        7xx -sarja = edistyneen harrastajan malli
        9xx -sarja = ammattimalli, jonka ominaisuuksiin kuuluu mm. sääsuojaus

mahd. välimallit 400, 600 ja 800 päälle

Naamakuva kamerasta löytyy täältä
        http://www.sony.cz/res/flash/flashfile/72/1182234938472.swf?xmlFile=/res/xml/xmlfile/76/1183546391776.xml&omniTrack=off&omniClassID=1182234938472&omniAccountID=sonyeurprod&omniPageName=odw : Category : Digital Photography&omniPageURL=http:$forwardslash$forwardslashwww.sony.cz:80$forwardslashview$forwardslashView.action$questionmarksection=cs_CZ_Products$ampersandproductcategory=/Digital Photography$ampersandsite=odw_cs_CZ$ampersandpage=ProductCategoryHome$ampersandcategory=Digital Photography$ampersandsite=odw_cs_CZ$ampersandcategory=Digital Photography

Animaatiota ei maksa vaivaa katsella, koska siinä on (vielä) esitettynä A100 eikä A700.

• Michael...

"Sonyn tuotekehityspäällikkö olisi kuulema antanut vihjeitä, että Sony olisi valmistamassa puoliammattilaisrunkoa."

Sony A300 on tulossa USA:n markkinoille tämän vuoden heinäkuussa kahden uuden objektiivin kanssa. Salaman kaukolaukaisujärjestelmän huhutaan olevan paras, mitä tähän mennessä on markkinoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      245
      2290
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1521
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1426
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1285
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      1004
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      891
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      58
      755
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      745
    Aihe