Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VUOKRAUS BUDAPESTISSÄ.

KIINNOSTAA...

Näillä sivuilla paljon ilmoitellaan huoneistojen vuokrauksisita siellä. Voisiko joku kertoa minulle mitä/kuka siinä asiassa on takana?

8

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteyttä

      suoraan vuokraajiin. Ainakin Pasi Pääkkönen ja Rantasaaret, jotka ovat ilmoitelleet, ovat kertoneet viestissään puhelinnumeron ja s-postin. Eiköhän se sieltä varmimmin selviä.

    • Pasi

      ja minä kerron sinulle! Haluatko tietää noin yleisesti, vaiko mitä???
      ;)Pasi Pääkkönen
      041-5265140

      • Family.

        Olemme kiinnostuneita tulemaan FI-ajoihin elokuussa nelihenkinen perhe.
        Matka on jo ok, mutta hotellia tai jotakin huoneistoa haemme.
        Voitko heittää hintahaarukkaa?


      • Pasi
        Family. kirjoitti:

        Olemme kiinnostuneita tulemaan FI-ajoihin elokuussa nelihenkinen perhe.
        Matka on jo ok, mutta hotellia tai jotakin huoneistoa haemme.
        Voitko heittää hintahaarukkaa?

        Moi!
        Minulla on molemmat asunnot valitettavasti varattu, mutta unkarin matkailutoimiston sivuilta www.unkarinmatkailu.fi löytyy varmasti hyviä vinkkejä. Budapestiin ollaa käsittääkseni avaamassa jotain halpahotellia keskustassa, siitä kerrottiin juuri noilla sivuilla maaliskuun paprika news sivuilla.
        Tarkkaan en muuten ole hotellien hintoja seurannut, kun ei ole ollut tarvista. Minun asunnoissa maksaa yö 48 e/2 hlö ja lisähenkilöt 12 e/ hlö/ yö, jos se yhtään auttaa kartoittamaan.
        ;)Pasi


      • Kutturilli
        Pasi kirjoitti:

        Moi!
        Minulla on molemmat asunnot valitettavasti varattu, mutta unkarin matkailutoimiston sivuilta www.unkarinmatkailu.fi löytyy varmasti hyviä vinkkejä. Budapestiin ollaa käsittääkseni avaamassa jotain halpahotellia keskustassa, siitä kerrottiin juuri noilla sivuilla maaliskuun paprika news sivuilla.
        Tarkkaan en muuten ole hotellien hintoja seurannut, kun ei ole ollut tarvista. Minun asunnoissa maksaa yö 48 e/2 hlö ja lisähenkilöt 12 e/ hlö/ yö, jos se yhtään auttaa kartoittamaan.
        ;)Pasi

        Tarkoitus olisi tutustua elämiseen Budapestissa ja tutustuminen ympäristöön, ehkä myös Bratislavaan. n.kuukauden ajan. Onko kenelläkään vinkkiä 4-henk. perheelle sopivasta kohtuuhintaisesta majoituksesta? Myös Budapestin idylliset lähikaupungit voisivat tulla myös kyseeseen. Liikkuminen on vain välineistä kiinni, jos on hyvät yhteydet.
        Budapestiä paremmin tunteville kysymys, missä päin kaupunkia kannattaisi katsella majoitusta, jos hakee siistiä ja ehkä vehreämpää puistomaista ympäristöä? Hintataso varmaankin edullisempi, jos ei kaivata ihan ydinkeskustaa?


      • Pasi
        Kutturilli kirjoitti:

        Tarkoitus olisi tutustua elämiseen Budapestissa ja tutustuminen ympäristöön, ehkä myös Bratislavaan. n.kuukauden ajan. Onko kenelläkään vinkkiä 4-henk. perheelle sopivasta kohtuuhintaisesta majoituksesta? Myös Budapestin idylliset lähikaupungit voisivat tulla myös kyseeseen. Liikkuminen on vain välineistä kiinni, jos on hyvät yhteydet.
        Budapestiä paremmin tunteville kysymys, missä päin kaupunkia kannattaisi katsella majoitusta, jos hakee siistiä ja ehkä vehreämpää puistomaista ympäristöä? Hintataso varmaankin edullisempi, jos ei kaivata ihan ydinkeskustaa?

        Hei!
        Heitittepä pahan kysymyksen. Itse liikun lähinnä keskustan alueella, jossa toki puita löytyy, mutta että puistomainen idylli. Budan puoli tietysti voisi olla. Olin 7 v. sitten siellä huoneistomajoituksessa ja siitä sain kipinän tähän omaan hommaan elöi kun vuokraan nyt kahta asuntoani keskustasta. Oli hienoa seutua siellä Budan puolella. Matalat rakennukset, pienet puutarhat, lähetystöaluetta jne, jotka tekivät lähtemättömän vaikutuksen. Voisitte katsoa www.unkarinmatkailu.fi jos sieltä löytyisi apua teille. Omat asuntoni ovat kyllä keskustassa keskellä kivitalojen ja vain muutama puu siellä sun täällä, tosin liikkuminen keskustassa on vaivatonta. Toivottavasti tästä oli yhtään apua.
        Ystävällisin terveisin
        Pasi Pääkkönen
        041-5265140


    • Antsi

      Olemme tavallinen suomalainen perhe joka vuokraa 70 m2 huoneistoaan silloin kun emme itse ole siellä. Viimeisen päälle, Margitsaaren saaren kupeessa, mahtavat näköalat. Hyvät liikenneyhteydet. Vain 50 euroa/yö. Katso lisää personal.inet.fi/koti/rantasari (ilman www).

    • lelia

      Vilaskaapas inter homen sivuille sieltä löytyy asuntoja joka lähtöön .Meillä on varattu elokuussa formuloiden aikaan talo 3hlö viikoksi balaton järveltä yht.280 euroa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe