Kuulin isovanhempani olleen siellä ja epäilyn, että siellä saattaisi olla perhe. Onko kenelläkään tietoa, miten saada yhteys sinne tai onko sillä alueella inkeri- yhdistystä tms? Miten edetä.
Atsinks, Krasnojarsk
3
593
Vastaukset
- Inkerinkulttuuri
Pietarin Inkerin liiton sivuilla on yhteystiedot Krasnojarskin suunnalla toimivaan tai toimineesen seuraan: Siperian suomalaisten seura 'Ingria', pj. Anikki SMIRNOVA puh. (3912) 342 886. Olen joskus jutellut Annikin kanssa ja hän osaa myös suomea. Puhelinnumeroiden toimivuudesta ei ole täyttä varmuutta. Ylipäätään pidemmällä Venäjällä toimiviin seuroihin on ollut hieman hankala saada kontaktia, vaikka kuulumiset kiinnostaisivat.
- Tiedoista
Pitääpä kokeilla, jos onnistuisi saada yhteys. :)
- Toksovalainen
inkerinliitto.Pastori Matti Vuolanne Porista käy siellä aikaa usein.Kerran olin hänen kanssa tulkina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764