Raskaana olevan morsiammen polttarit?

Kaaso

Mitä olette tehneet raskaana olevien morsiammien polttareissa? Alunperin oli tarkoitus viedä morsian hyppäämään tandemhyppy laskuvarjolla (morsian on melkoinen hurjapää), ja viettää sen jälkeen hemmotteluiltaa. Yllätysraskaus karsii hypyn suunnitelmista. Morsian on polttareiden aikaan 5kk:lla raskaana. Hemmotteluilta hyvine ruokineen, saunoineen ja hoitoineen pitää edelleen,mutta mitä mukavaa päivälle voisi keksiä, ottaen huomioon entisen suunnitelman, joka on kuulunut morsiammen haaveisiin. Kuumailmapallolentoa hän on jo kokeillut. Nyt on hyvät neuvot tarpeen!!

4

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moona07

      oisko joku helikopterilento sitte vaikka...

      • xxxxxx

        niin eli oletteko ajatelleet sellasta
        naisille tarkoittetua seksiväline esittelyä,
        se on ihan kiva juttu ainaki....


    • wife-to-be

      Ehkä joku, mikä liittyisi raskauteen...ei mikään vakava, vaan semmoinen "vaimo-äiti"-koulu...pilke silmäkulmassa

    • kurssille!

      Itse muistellen, ei olisi ollut napatanssiharjotuksista haittaakaan synnytyksessä (se lanteiden keikuttelu auttaa supistusten tullessa)...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2644
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1952
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1423
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1295
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 19
      1031
    Aihe