Syön Berex B-vitamiinivalmistetta, jossa B6-vitamiinia on 15mg/vrk annos. Lisäksi syön kalkkitabletteja, joista myös löytyy B6-vitaa (2,2mg/vrk annos). Saanko liika-annostuksen?
Liikaa B6-vitamiinia!?
6
1901
Vastaukset
- koska
B-vitamiini on vesiliukoinen..
eikä vesiliukoisista vitamiineista oikein voi saada
koska elimistö pyrkii poistamaan ylimäärän.. - nnnniiinaaa
Itse asiassa juuri B6-vitamiinia VOI SAADA LIIKAA, vaikka onkin kyseessä vesiliukoinen vitamiini.
Suuret annokset B6-vitamiina pitkäaikaisessa käytössä voivat aiheuttaa erilaisia neurologisia ongelmia, kuten tuntohäiriöitä, puutumista, kömpelyyttä, muistin heikkenemistä, vaikeuksia hienomotoriikassa...
Tällöin kyllä on yleensä kyse isommista annoksista (kymmeniä, jopa satoja milligrammoja päivittäin).
Sinulla annos jää kuitenkin alle 20mg, joten ei pitäisi olla huolta. Ehkä kuitenkin aina ajoittain voisi pitää vaikka viikon tauon tuon Berexin syömisessä...? Jos ei muuten, niin oman mielenrauhan vuoksi :)- telinevoimistelija poika
kannattaa ostaa twinlabin b 50 vitamiinia luontaiskaupasta siitä saat kaikki b vitat oikeassa suhteessa muista myös 1 monivitamiini tabu päivässä
- kaunis bodari poika
itse käytän twinlabin b-50 valmistetta joten saan kaikkia b-vitamiineja noin 100mg vrk ja hyvin on mennyt että voit vaikka ottaa pari pilsuu lisää niin ei se miestä kaada.ja muista monivitamiini tabletti b lisäksi
- m,kldflvm 55r5 rd dfrgref
minä syön myös noin 100mg vrk b-vitamiineja ja olen tehnyt niin 25 vuotta.kaikki toimii
- Anonyymi
B6 vitamiini osa PYRIDOKSAALIFOSFAATTI muuntuu elimistössä HERMOMYRKYKSI
Tieto löytyy vikipediasta hieman hakemalla
Lääkäri määräsi minulle b6 vit 200mg,/vrk
Söin 4 vuotta elikkä 700n. Vuoden annoksen
MENETIN KÄVELYKYVYN
Hermomyrkky tuhoaa ääreishermostoa joka ohjaa rajoja,suoliston ym.
Ihmisen kulutus max 1mg ja eritys virtsaan max 1mg /vrk
Loppu 198mg varastoituu lihaksiin ym.paikkoihin
Tosi vaikea etsiä vikistä
Lääkärit ei myönnä b6 vaarallisuutta koska hyvä bisnes lääketehtaille ja lääkäreille
Itselle väitettiin diagnoosi IBM vaikka todellisuudessa MEGAVITAMINE B6 SYNDROME löytyy vain englanniksi !!?? Miksiköhän
Terveisin Jarkko lohjalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499901Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126685Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736005Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405881Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633006Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?392306- 611305
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191116Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48965