Mitä luulette, palaako Ricky takaisin Enirolle?
Ricky takaisin Enirolle?
9
2088
Vastaukset
- Nummelan viikinki
Jos meiksi palaa niin sit tulee Rikiki! Jess
- _Bansku_
Milloinkas Viki tulee takaisin duuniin??????????
Kaverit jo kaipailee kovasti.
- Kyrsä-Jooseppi
Sitä SPEDEÄ nyt ei kukaan kaipaa, enemmin vaikka RIKI SORSA....Mikä vitun kysymys tuo nyt muutenkaan niin kuin oli?..Häh??.
- Minsku__
Ricky ei ole puppeli. Jos kundi on komea, niin se ei tarkoita heti et se on puppeli. Taidat itse olla kateellinen? Vai onko sinunkin naisesi ollut ihastunut Rickyyn ja oot siitä mustasukkainen?
Mä olen aina tykännyt Rickystä, olisipa enemmän sellaisia miehiä olemassa! - äölkjh
Pullanderin hihat taitaa palaa jossakin päin Suomea...
Meinaakohan Pullander yrittää vielä takaisin Enriolle duuniin?
- Ossi-Jokela
Onko tämä Ricky joku legenda jo eläessään? Taitaa olla melkoinen mies kun täällä ihan veikkaillaan hänen tulevaisuuttaan. Mistäs mahtais saada tuon miehen kiinni??? Sillä täällä eräs työnantaja tarvitsee hyviä tyyppejä ja Eniro-kokemus on plussaa!
- Matias wrtjwrb
Soita Rickyn sihteerille ja sovi tapaaminen Rickyn kanssa. Niin ainakin itse olen tehnyt. Siinä on vieraanvarainen ja kohtelias mies, tarjoaa aina ruoan tapaamisten yhteydessä! Voisivat ottaa toisetkin myyntihemmot oppia hänestä.
- Ricky.
En ole tulossa takaisin Enirolle, vaikka hyvä ja vauras työnantaja onkin, ja mukavat työkaverit ja mukava muukin henkilökunta. :)
Meitsi siirtyy keittiön puolelle. "Chef De Ricky". Kokki-duunit on alkanu kiinnostamaan. Luonnistuu paremmin meikäläiseltä kuin puhelinmyynti.
Tsemppiä vaan sinnekin! - Ricky.
Kun minusta itsestäni tällä keskustellaan, niin oli pakko tulla uteliaana katsomaan onko tullut uusia juttuja? Toi "puppelipoika"-viesti oli kyllä mauton, voisin tehdä samat kuin eräs nimeltä mainitsematon julkisuushakuinen henkilö ja tehdä tutkintapyynnön kunnianloukkauksesta mutta onneksi siihen viestiin tullut vastaus oli niin asiallinen, että en jaksa ajatella koko asiaa sen enempää. :)
Saa nähdä, että meneekö 1000 lukijan raja rikki lähiaikoina? Jos menee, niin tunnen saavuttaneeni jotain mahtavaa kun minusta on käynyt lukemassa tuhat ihmistä S24:ssa.
Hyvää kesää kaikille tutuille! :) ...ja kaikille muillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1121744- 1711658
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691558Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231348Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901245Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72985Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146983- 98947
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192858Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud213809