No nysse sitte hajos.
Aamulla lähti käymään ja sammu samantie,vissiin viimesen kerran?
Vietävä TAAS kerran voorttille itsensä huijattavaksi saatana!
ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO ESCOA/FOCUSI = Rahanmeno taattu,ei ole kuin vikoja!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000157&posting=22000000024274382
Esco Hajos!
1
1155
Vastaukset
- lanky
Aina v-taa jos auto hajoo. Itse olen ajanut vm 94 escolla nyt 60 000km ja koko ajomäärä kohta 200 000 täynnä. Entinen omistaja oli pitänyt autoa kuin vierasta sikaa joten jouduin jonniin verran sijoittamaan peruskunnostukseen (=iskarit, ym.) mutta nyt pelaa kuin junan vessa. Eukolla on vm 2000 Focus ja se kulkee jos mahdollista vieläkin varmemmin. Edes paljon kiroiltua vetoakseliongelmaa ei ole ollut.
Suosittelen jokaiselle auton omistajalle nöyrää ja kallista "huollan sen nyt kerralla kuntoon" - asennetta ja sen jälkeen sen kun ajelee ja vaihtaa öljyt niin kyllä hymyilyttää. Filosofia perustuu "paskan määrä on vakio" ajatteluun. Jos maksan huollosta tarpeeksi ei tarvii korjailla tai jäädä tien poskeen. Huolto kannattaa antaa ammattilaisen tehtäväksi koska poropeukalot usein pilaavat enemmän kuin korjaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822