KULTAISET SILMÄT

O///O///O///O///O///O///O


Kissa syö kaiken
sen vähäisenkin
vihreän pihalta

Pyörii ja kierii
kuivassa nurmikossa

-Nyt en kyllä silitä sinua!
Se katsoo silmiin
niin kuin kissat katsoo
Suoraa - silmät hieman kiinni

Kultaiset silmät

Haastaa! -Paljostako lyödään vetoa?
Hitaasti sen nousee - auringon hellimä
Käsivarren paksuinen häntä pystyssä
Tuulen tehdessä pieniä
aaltoja hännänpäähän

-Onneksi et ole ihminen,
olisin puilla paljailla!

Silmät nautinnosta ja -
omahyväisyydestä sulkeutuu
-Vain tämän kerran, rontti!

-Eikö elämä olekkin ihanaa!

Raotat kultasia silmiäsi
ja hymyilet -


Sinäkin


O///O///O///O///O///O///O

4

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissaimmeinen...

      joo, miun kissoolla on yhell vihiriät silimät
      yhell keltaaset kultapohjaset silimät ja yhellä
      ruskeat vihiriäpohojaset silimät. kissan silimien
      magiikkaa, on upea hiljaa tuijottaa.

      • *MURUKULTA*

        Kissan silmät on maagiset..
        Välillä ovat terävät katseessaan,
        toisinaa sanovat; 'olet elämäni ihminen'! :)
        Luonteita löytyy joka lähtöön
        Kiehtova ja kaunis otus..anteeksi lemmikki! :o

        Kehräävän hyvää pvää sinne sinulle ja kissoillesi! :D


      • Kalle "höpö höpö"...
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Kissan silmät on maagiset..
        Välillä ovat terävät katseessaan,
        toisinaa sanovat; 'olet elämäni ihminen'! :)
        Luonteita löytyy joka lähtöön
        Kiehtova ja kaunis otus..anteeksi lemmikki! :o

        Kehräävän hyvää pvää sinne sinulle ja kissoillesi! :D

        Siekö ootkii kissavani?..Meillä olj ennenvanahaan Jassu nimine poekakissa isäukon
        kalakaver...Yhessä lähtivät kallaan...No kissa ee venneeseen tullu.Jäe vuan rannalle oottelemmaan...Sitten tulivat kumpikii rantatietä...Kissa perässä häntä pystyssä....

        Kukahan tekis koerarunon?.....Relluko?


      • *MURUKULTA*
        Kalle "höpö höpö"... kirjoitti:

        Siekö ootkii kissavani?..Meillä olj ennenvanahaan Jassu nimine poekakissa isäukon
        kalakaver...Yhessä lähtivät kallaan...No kissa ee venneeseen tullu.Jäe vuan rannalle oottelemmaan...Sitten tulivat kumpikii rantatietä...Kissa perässä häntä pystyssä....

        Kukahan tekis koerarunon?.....Relluko?

        Iankaiken kissapiikana tunnettu...:D
        Kyllä ne on välleen viisaampia,ku
        moni immeinen ja tiespä Jassu mitä saa,
        vaik'ei venneen kyytiin männykään! ;)
        Uskopa, et ol lustia molemmil kalareissust!

        Kyl 'koiruuksia' vois monikii kirjottaa, EC:ki, :)
        ihanii nekkii on, suklaasilmät,,syvämmen vie männessään...

        Vuaan niist sammakois mie en välitä.....:O

        Nyt sit lupsakkoo iltoo, Kalle sulle ja
        killille terveisii, tuolt miun miulta! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe