O///O///O///O///O///O///O
Kissa syö kaiken
sen vähäisenkin
vihreän pihalta
Pyörii ja kierii
kuivassa nurmikossa
-Nyt en kyllä silitä sinua!
Se katsoo silmiin
niin kuin kissat katsoo
Suoraa - silmät hieman kiinni
Kultaiset silmät
Haastaa! -Paljostako lyödään vetoa?
Hitaasti sen nousee - auringon hellimä
Käsivarren paksuinen häntä pystyssä
Tuulen tehdessä pieniä
aaltoja hännänpäähän
-Onneksi et ole ihminen,
olisin puilla paljailla!
Silmät nautinnosta ja -
omahyväisyydestä sulkeutuu
-Vain tämän kerran, rontti!
-Eikö elämä olekkin ihanaa!
Raotat kultasia silmiäsi
ja hymyilet -
Sinäkin
O///O///O///O///O///O///O
KULTAISET SILMÄT
4
473
Vastaukset
- kissaimmeinen...
joo, miun kissoolla on yhell vihiriät silimät
yhell keltaaset kultapohjaset silimät ja yhellä
ruskeat vihiriäpohojaset silimät. kissan silimien
magiikkaa, on upea hiljaa tuijottaa.- *MURUKULTA*
Kissan silmät on maagiset..
Välillä ovat terävät katseessaan,
toisinaa sanovat; 'olet elämäni ihminen'! :)
Luonteita löytyy joka lähtöön
Kiehtova ja kaunis otus..anteeksi lemmikki! :o
Kehräävän hyvää pvää sinne sinulle ja kissoillesi! :D - Kalle "höpö höpö"...
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kissan silmät on maagiset..
Välillä ovat terävät katseessaan,
toisinaa sanovat; 'olet elämäni ihminen'! :)
Luonteita löytyy joka lähtöön
Kiehtova ja kaunis otus..anteeksi lemmikki! :o
Kehräävän hyvää pvää sinne sinulle ja kissoillesi! :DSiekö ootkii kissavani?..Meillä olj ennenvanahaan Jassu nimine poekakissa isäukon
kalakaver...Yhessä lähtivät kallaan...No kissa ee venneeseen tullu.Jäe vuan rannalle oottelemmaan...Sitten tulivat kumpikii rantatietä...Kissa perässä häntä pystyssä....
Kukahan tekis koerarunon?.....Relluko? - *MURUKULTA*
Kalle "höpö höpö"... kirjoitti:
Siekö ootkii kissavani?..Meillä olj ennenvanahaan Jassu nimine poekakissa isäukon
kalakaver...Yhessä lähtivät kallaan...No kissa ee venneeseen tullu.Jäe vuan rannalle oottelemmaan...Sitten tulivat kumpikii rantatietä...Kissa perässä häntä pystyssä....
Kukahan tekis koerarunon?.....Relluko?Iankaiken kissapiikana tunnettu...:D
Kyllä ne on välleen viisaampia,ku
moni immeinen ja tiespä Jassu mitä saa,
vaik'ei venneen kyytiin männykään! ;)
Uskopa, et ol lustia molemmil kalareissust!
Kyl 'koiruuksia' vois monikii kirjottaa, EC:ki, :)
ihanii nekkii on, suklaasilmät,,syvämmen vie männessään...
Vuaan niist sammakois mie en välitä.....:O
Nyt sit lupsakkoo iltoo, Kalle sulle ja
killille terveisii, tuolt miun miulta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
