PeterPanMaailma palveluista Hesarin keskustelupalstalla:
"Meille jäi huono kokemus Peter Pan Maailmasta matkanjärjestäjänä. Oppaat olivat ammattitaidottomia ja palvelu huonoa. Emme majoittautuneet alkuperäisessä matkaohjelmassa oleviin kohteisiin. Majoituspaikat ja ruokailupaikat olivat huonompia, mitä matkanjärjestäjä antoi odottaa. Emme missään nimessä enää käytä Pater Pan Maailman palveluita, emmekä voi suositella sitä matkanjärjestäjänä kenellekään."
PeterPanMaailma on päässyt HS:iin
ajattelin just mennä
4
4101
Vastaukset
Jos minä jollain keskustelupalstalla kehun (kuten olen tehnytkin) omakohtaisia kokemuksiani neljältä PPM:n reissulta (Intia, Irlanti, Kroatia), niin siirrätkö nekin tänne?
- hehe, tosiaan
Siis HS:n nettisivulla olevalla keskustelupalstalla yksi henkilö sanoo että jäi huono maku...hotellit huonoja, ruoka huonoa, oppaat huonoja.
- Lorppa
Muuttoauto vei 8.07.2008 PeterPanMaailman tavaransa Fredan toimistolta pois. Oveen ei jätetty hyvän tavan mukaisesti ilmouitusta!
Ohikulkija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1025858
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304139- 613574
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323571- 813147
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095