olisko kenelläkään tietoa mitkä paukut toimivat kyseisessä aseessa virheettömästi??? itse olen kokeillut aika useaa merkkiä ja todennut, että lapualaiset toimivat hyvin... mutta kertokaa kokemuksistanne!!!
cz 122 sport
7
3147
Vastaukset
Sellier & Bellotin peruspaukut ainakin pelaa mulla hyvin.
- Liukkaat parketit.
pelata, mutta osta tarkat Federal Targetit.
- cz 122
ei siinä pelaa mikään hyvin. tai kyllä ne kaikki poksahtaa kun ampuu mutta mihinkään ei osu ja lisäksi välillä lähtee kaks tai kolme peräkkäin niin sanotusti sarjatulena. laukasu on niin venyvä ettei ampuminen ole nautintoa ollenkaan.
- kokeile
kokeile cci paukkuja ne toimis mulla ainakin kyseisessä aseessa ei tullut lataus virheitä eikä muitakaan ongelmia toimis hyvin! ja lapuan scoremax toimis myös
- kovalaisen markku
Miljoonia laukauksia ko. aseella ampuneena voin sanoa että aivan paska ase on.
- hyvin toimii
ainakin mulla. en tosin oo ampunu kun muutaman sata laukausta... mites tohon sais jonkun kivan tähtäin (lelu) härpäkän kiinni...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1092379- 842091
- 561657
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai551590- 1551550
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461446Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1481384- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251144