Voisiko joku kertoa minulle kun en oikeen tiedä että mitä kotilot pääasiassa ja usein syövät? Tarvitsisin tälläistä tietoa jos joku voisi kertoa? T:Anniina
Kotiloitte ravinto
5
384
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
,maakotilot syövät: kurkkua,salaattia,kesäkurpitsaa,omenaa,banaania, näkkileipää joka turvotetaan vedessä, raakaa suolatonta, ei kovin rasvaista jauhelihaa. Raparperia,sipulia tai sitruunaa tai muuta kirpeää tai kovin voimakkaalta maistuvaa kasvia ei saa syöttää. Luonnosta kotiloille voi ottaa ainakin voikukkien lehtiä.
- vivi
tomaatti, hedelmät (sitsuunaa lukuun ottamatta), kasvikset, ja ehdottomasti seepiansuomu jota on oltava koko ajan tarjolla
- Cremeno
Kotiloiden pääruokaa ovat erilaiset lehdet. Omille kotiloilleni (joita on 8) lisäksi kostutettua ruisleipää, kultakalan pääruokaa, omenaa, banaania, kurkkua ja salaattia.
- koulurakastajaa
kotilot syö kameja
- akdfkjasdklafjsdlkfj
toukat on kivoja kamin mielestä. se syö niitä ja se tykkää sammakoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879