Mihin perustuu teoria että piimä tai jugurtti ulkoisesti voideltuna auttaa hiivaan. Onko kyse ph arvoista? Mikä näissä valkoisesissa aineissa on bakteria tappavaa voimaa. Kertokaa ja valaiskaa
Piimä hiivaan
7
7966
Vastaukset
- ** Black Rose**
Jos sulla on hiiva niin en uskokkaan, että se auttaa yhtään mitenkään vaikka sivelisit litranpurkin ihoon jugurttia. Lääkäri mulle sano, että siihen auttaa vaan oikia lääke canesten yms.. Tai no mitäpä ne lääkärit tietää, kun määrävät buranaa ja vuodelepoa aina kun joku hätänä.:)
- bakteereja,
jotka taistelevat hiivan kanssa. Joku acidophilus bifidus case -bakteeri tjms. Voi sitä piimää syödäkin:) Ja on hyvä juoda paljon vettä, johon on lisätty teelusikallinen omenaviinietikkaa. Sokerin ja valkeaa vehnäjauhoja sisältävien tuotteiden välttäminen auttaa. Stressiä on hyvä välttää. Muista myös nukkua hyvin.
Mahtaakohan aiheuttaa hiivaa se, jos pesee hiuksensa suihkussa? Valuu kai se shampoo joka koloon. Liikaahan ei saisi pestä. - bakteereja
Piimässä ja esim. gefilus-tuotteissa on maitohappobakteereja, jotka ovat minimissä kun on hiiva. Itselläni ainakin antibioottikuuri aiheuttaa hiivan, koska antibiootit kehon luonnollista bakteerikantaa.
Jos joudun syömään antibiootteja, ostan samalla nykyisin aina lactophilus-jauhetta. - Ei auttanut.
...niin maitohappobakteereihin. Mutta minua eivät ole mitkään piimät, jogurtit ynnämuut auttaneet mitenkään, kun hiiva on riivannut jo toista vuotta. Eniten on tähän mennessä auttanut tuolta maitohappobakteerisaralta ihan sellaiset apteekista saatavat puikot joita työnnetään vaginaan. Mutta sitkeän hiivan vuoksi en näistäkään saanut mitään apua kahta viikkoa pidempään.
Käsikaupan lääkkeistä ei ole enää ollut mitään iloa ja siksi harkitsenkin kinuta itselleni estolääkityksen lääkäriltä. (Puhuin asiasta alempana, en muista millä nimimerkillä.)- ruoka-aineita
Sieniä, juustoja, hiivaa, vanhenneita hedelmiä, sokeria.
Juo runsaasti vettä, liiku, lepää. Vältä seksiä ja tiukkoja alushousuja. Jugurtti ja piimä auttavat syötynä ja emättimen sisälle levitettynä. Voit myös kiehauttaa vettä (jotta se on puhdasta), lisätä siihen hiukan etikkaa, antaa sen jäähtyä, liottaa tamponi siinä ja laittaa sen paikoilleen joksikin aikaa. Tarkoitus on alentaa ph-arvoa. - Ei auttanut.
ruoka-aineita kirjoitti:
Sieniä, juustoja, hiivaa, vanhenneita hedelmiä, sokeria.
Juo runsaasti vettä, liiku, lepää. Vältä seksiä ja tiukkoja alushousuja. Jugurtti ja piimä auttavat syötynä ja emättimen sisälle levitettynä. Voit myös kiehauttaa vettä (jotta se on puhdasta), lisätä siihen hiukan etikkaa, antaa sen jäähtyä, liottaa tamponi siinä ja laittaa sen paikoilleen joksikin aikaa. Tarkoitus on alentaa ph-arvoa.Jos tuo minulle oli tarkoitettu niin olen 1,5 v ajan välttänyt sokeria, vehnää, hedelmiä (on sitä hedelmäsokeria hieman raaemmissakin hedelmissä) jne.
Jogurtti ei ole auttanut vaikka olen tunkenut sitä joka reiän täyteen. Etikkaa kokeiltuani sain bakteeritulehduksen. Ainoa mikä minua on auttanut koko tänä aikana on ollut Betadine-voide, eli jodi.
Nyt alkaa olla mittari täynnä ja suunnittelen ympäripuhua jonkun tk-lääkärin estolääkitykseen (Diflucan tai jotain, yksi ainoa Diflucan toissasyksynä ei auttanut missään).
Ihmisten kannattaisi ymmärtää että satunnaiset hiivat voivat ehkä lähteäkin ruokavalioon perustuvilla vippaskonsteilla, mutta usean antibiottikuurin jälkeen tullut vaikea hiiva on sellainen saasta että se ei lähde itkemälläkään. Kun sitä kokeilee kaiken mahdollisen ja saa kuulla että kokeile sitä ja tätä, mitä on jo kokeillut, niin alkaa pikkuhiljaa vaan pänniä... :( - juu....
Ei auttanut. kirjoitti:
Jos tuo minulle oli tarkoitettu niin olen 1,5 v ajan välttänyt sokeria, vehnää, hedelmiä (on sitä hedelmäsokeria hieman raaemmissakin hedelmissä) jne.
Jogurtti ei ole auttanut vaikka olen tunkenut sitä joka reiän täyteen. Etikkaa kokeiltuani sain bakteeritulehduksen. Ainoa mikä minua on auttanut koko tänä aikana on ollut Betadine-voide, eli jodi.
Nyt alkaa olla mittari täynnä ja suunnittelen ympäripuhua jonkun tk-lääkärin estolääkitykseen (Diflucan tai jotain, yksi ainoa Diflucan toissasyksynä ei auttanut missään).
Ihmisten kannattaisi ymmärtää että satunnaiset hiivat voivat ehkä lähteäkin ruokavalioon perustuvilla vippaskonsteilla, mutta usean antibiottikuurin jälkeen tullut vaikea hiiva on sellainen saasta että se ei lähde itkemälläkään. Kun sitä kokeilee kaiken mahdollisen ja saa kuulla että kokeile sitä ja tätä, mitä on jo kokeillut, niin alkaa pikkuhiljaa vaan pänniä... :(Mene ihmeessä lääkärille ja vaadi estolääkitys kun hiiva noin pitkään on vaivannut. Hulluksihan tuossa tulee.
Eikä yksittäistapauksiinkaan jogurtin tai gefilus-tuotteiden syönti auta tuosta noin vain. Ne ja ruokavalio ovat vain tapa pitää hiiva loitolla, sellaista ennaltaehkäisyä. Mutta jos hiiva on tullut ja on päällä, niin kyllä siihen pitää lääkitys saaada.
Kun se on lääkitty, sen jälkeen kannattaa vältellä juuri näitä mitä täälläkin lueteltiin, hiivaista ruokaa, olutta, sokeria. Näitä hiiva rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685