derbi senda xr -04 teki totaalisen lakon eli ei käynnisty ollenkaan.
uusi tulppa on ja antaa kipinää (myös bensaa on).
kun polkee niin tulppa vain kastuu eikä yritäkään käyntiin.
onko vika jossakin virtapuolen laitteessa (missä)?
Derbi lakossa
14
6547
Vastaukset
- se antaa kipinää
niin syy tuskin on virtran puolella. oletko kokeillut ilman ilmanputsaria. olettaisin että vika on jossain säätöjen puolella. eli siitä vaan kaasari käteen ja ruuvaileen. en oikeen näist derbeist tiedä ku itelläni on pv.
- hanaaaaaaaaaa
Tämmösiä paskoja nää Derbit on. Mullakin on yks skeida tuolla tallissa.
- drdr
ette osaa ajaa derbillä.
onko mopossas puristuksia? jos ei oo nii männän rengas tod. näköisesti poikki. - hanaaaaaaaaaaaaa
Tota ylempää en sitten oikeasti kirjottanu.
Vituttaa kun täällä on niin lapsellisia ihmisiä jotka haluavat vittuilla mulle.
Tiedän, että teillä on mankit ja olen haukkunut niitä paskoiksi, koska ne oikeasti ovat.
On ymmärrettävää, että ette uskalla myöntää taippioitanne, mutta tämä on jo naurettavaa. hanaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Tota ylempää en sitten oikeasti kirjottanu.
Vituttaa kun täällä on niin lapsellisia ihmisiä jotka haluavat vittuilla mulle.
Tiedän, että teillä on mankit ja olen haukkunut niitä paskoiksi, koska ne oikeasti ovat.
On ymmärrettävää, että ette uskalla myöntää taippioitanne, mutta tämä on jo naurettavaa.Saatanan ipanat. Nyt on vaikeempaa mun nimimerkillä laittaa mitään juttuja.
Oletteko te jotenkin kateellisia? Itse en muuta syytä keksi tuolla naurettavalle mun nimimerkin "väärentämisestä"
Homojakin näköjään on liikkeellä?????- DeSe
drdr kirjoitti:
ette osaa ajaa derbillä.
onko mopossas puristuksia? jos ei oo nii männän rengas tod. näköisesti poikki.puristuksista ei osaa oikein sanoa, kun ei ole oikein verailukohtaa. käytettynä hankittu ja on ollut samantuntuinen aina (hyvin käynnistynyt ja nyt ilman mitään ennakko-oireita ei vain käynnisty).pitäisikö olla tiukkakin polkea?
mikä muuten on kaasarin kyljessä piuhan päässä oleva anturi? onko derbin sähkökaaviota ja räjäytyskuvia mistään saatavilla tai yms. kunnollista korjausopasta. DeSe kirjoitti:
puristuksista ei osaa oikein sanoa, kun ei ole oikein verailukohtaa. käytettynä hankittu ja on ollut samantuntuinen aina (hyvin käynnistynyt ja nyt ilman mitään ennakko-oireita ei vain käynnisty).pitäisikö olla tiukkakin polkea?
mikä muuten on kaasarin kyljessä piuhan päässä oleva anturi? onko derbin sähkökaaviota ja räjäytyskuvia mistään saatavilla tai yms. kunnollista korjausopasta.Se piuha on lämmityslaite eli elektroninen kaasarin lämmitin.
Puristuksia pitää olla, ja poljin voi tuntua raskaalta poljettaessa.
Mutta liika on aina liikaa eli jos kauhean raskas, niin sitten ei ole kaikki kohdallaan.- DeSe
hanaaaaaaaa kirjoitti:
Se piuha on lämmityslaite eli elektroninen kaasarin lämmitin.
Puristuksia pitää olla, ja poljin voi tuntua raskaalta poljettaessa.
Mutta liika on aina liikaa eli jos kauhean raskas, niin sitten ei ole kaikki kohdallaan.No poljin ei ainakaan raskaalta tunnu.
Kaasarin jälkeen kampikammiossa (?) on kuulema jotkin imuläpät; tietoa näistä? Ei pääse avaamaan kaasarin jälkeistä luukkua, kun pitäisi olla ruuveihin erikoisavain.
Pystyykö tulpan häiriönpoistajan kunnon mittaamaan?
- paine tuluppa
onko sulla siä kuinka vanhaa pensaa? jos jotain 2kk vanhaa nii derbi ei lähe nii vanhalla aina, mut pv kyllä lähtis..
tulppa voi olla myös mennyt sillai rikki ettei anna paineen alla kipinää eli vaihra tulppa!- DeSe
menovesi on tuoretta ja tulppakin vasta pakasta vedetty (hyvin antaa kipinää)
- kokemusta on.. -.-
Luultavasti on se CDI boksi menny.. Mulla menny jo kaks kertaa.. Kaikki muu kyllä toimii mut ei lähe käyntiin. Mulla menee ainakin takuuseen vielä (vm.06) mut sulla ei varmaan jos 2004 mallia on. Uus
maksaa yli sata euroa (ainakin mankiin).- CR .
Miten olisi jos kiertokangen laakerit ovat menneet. Mulla meni joskus honda cr crossista ehkä auttanu muu kun vaihtaa.
- xxl
Törmäsin samanlaiseen ongelmaan ja vika löytyi liian isosta pääsuuttimesta. Kampikammioon oli kertynyt bensaa ja se kasteli aina tulpan.
Kaasari ja pakoputken alkukäyrä irti, polje jonkun aikaa, että bensa tulee pois pakoputken kautta, saattaa hörähtää käymäänkin, sitten pienempi pääsuutin ( 62? ). - Kokemusta on...
Itsellä tapahtui samantapainen ongelma kun kampikammiossa oli vettä... eli joka kerta kun polkaset mopoa niin se kastelee tulpan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315596- 363751
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833303- 122608
- 292182
- 122127
- 1631896
- 151407
- 1051362
- 1371174