Hei,
Mitä kokemuksia on Hotelli Angelista??? Parin viikon päästä lähtö ja olisi kiva kuulla miten sujui majoittuminen kyseisessä hotellissa. Oli vaikea päättää hotellista, oli paljon hyviä vaihtoehtoja... Kiitos jo etukäteen!
Hotelli Angelis
2
1069
Vastaukset
- Heppuli35
...mutta tietojen (booking.com) perusteella vaikuttaisi ihan hyvältä hotellilta. Olekko tietoinen missäpäin Prahaa hotsku sijaitsee??
..näköjään länsipuolella jokea eli juurikin eri puolella kuin vanha ja uusi kaupunki. Lähin metropysäkki (ja ratikat siinä samassa) lienee Andel, joka on suoraan pohjoiseen isoa tietä. Kahden ison tien risteyksessä, josta löytyy myös ostoskeskus. Hotelilta on pysäkille matkaa n.627m. Joitakin ratikkapysäkkejä lienee myös sen ison tien varressa eli ei tarvihe paljoa kävellä kun on Kylille lähdössä.:) Parin viikon päästä siellä on varmaan tasaisesti 25 lämmintä.
Tossa on linkki Julkiseen liikenteeseen...jota kannattaa käyttää.
http://www.dp-praha.cz/en/index.htm - Niilo62
Hotel Angeliksessa yövytty jo noin 10 kertaa.Hinta-laatusuhde kohdillaan.Kaunis hotelli,hyvä aamupala,hyvät kulkuyhteydet Andel metroasemalle,eikä liiemmäti turisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076