KULLI EI TAHDO AINA TOIMIA

frank papa

Hei. olen 28-vuotias nuori Mahtikyrpäinen uros, kaikinpuolin komean karvoituksen ja 18cm vasempaan jyrkästi kaartuvan kullin omistava kirjastonhoitaja. olen ollut monesti naisten kanssa rupeamassa yhdyntään, mutta aina ilmenee sama ongelma, naisen riisuttua housut, mulkkuni laskee kuin lehmän häntä, ja kivekseni roikkuu kuin velhon hihat.Tämä on inhottava ongelma sillä Kullini kaipaisi kuitenkin ruman naisen vaginaa, mutta kun ei hommat ikinä onnistu, Marsalkan sauvan ruvettua vempulaksi. Kullini on kuin ripulipaskaa kortsussa.. Olisi kiva jos joku voisi yrittää kanssani, sillä mikä on sen ihanempaa kuin upottaa Lemmen valtikka, lämpimään tautireikään.. ainakin kaverit on niin kehunu.. TOINEN ongelmani ilmenee usein miesten kanssa saunassa, Esim. uimahallissa.. Kun siinä lauteilla istuessani Kullini rupeaa stondaan ja ylensää kaartuu vieressä istuvan syliin.. ei oo kiva lähteä uimahallista kulli paskassa, ja veressä kuin kranaatti olisi räjähtänyt perseessä.. vituttaa koko ajan kun en saa vittua.. MISSÄ VIKA?

12

4285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lerppuva

      Mullakin kaartuu komeasti ja tempoilee vain ollessani miesten kanssa uimahallissa. Mutta naisten kanssa on kuin löysä mikkeli ja pallit läpättää kuin nippu kyrpiä. Oon myös ihmetelly moista. Et oo yksin.

      • Frank papa

        onko muita samoista kokemuksista kärsiviä henkilöitä?


    • werthwr

      Mulla on ihan sama vika. aina ku olen yksin niin mulla se seisoo ku kyrpä häissä mutta ku tositoimiin pitäs alkaa niin voi vittu ku se on veltto! ¨kerran alkoi seisomaan miesten saunassa ja sain melkein turpaani.
      Kyrpäni on ilkeä minulle!

    • oikea vaihtoehto

      kiihotut enempi miehistä, mutta näin todellakin on että kaikki me tykkäämme enempi taikka vähempi samasta sukupuolesta. sinä tykkäät selvästi enempi. joko tulet ulos kaapista taikka jatkat piilo *omona olemista.

    • Olen kuullut

      Joo taidan tietää mistä saattaa olla kyse...Sille ilmiölle löytyy nimikin.En nyt muista mikä,mutta sitä esiintyy paljon Ruotsissa.

      • Mustasilmä

        Ihan tosi?? Oiskohan täällä ruotsalaisia jotka kertois ratkaisun pulmaan? Mullakin on karvat ok, kaartuu upeasti ja miesten pukuhuoneessa on koko ajan kuin rautakaupan esittely kanki mut naisten kanssa vetäytyy nopiasti rullalle.


      • frank papa
        Mustasilmä kirjoitti:

        Ihan tosi?? Oiskohan täällä ruotsalaisia jotka kertois ratkaisun pulmaan? Mullakin on karvat ok, kaartuu upeasti ja miesten pukuhuoneessa on koko ajan kuin rautakaupan esittely kanki mut naisten kanssa vetäytyy nopiasti rullalle.

        Satuin tänään olemaan naisten alusvaate osastolla ja tuli järkky stondis kun näin XXXXXXL alushousut, kulli on kuin paloletku, mutta sit kun myyjä ehdotti pientä pikaista panoa vaatehyllyn takana niin taas tuli ongelmat, leipurin patonkini rupes taas vittuilemaan ja eihän siitä sit mitään tullu kun kulli tanssi hulahulaa lantion ympäri.. muija otti sen suuhun mutta eihän sitä kukaan kestänyt kun haitari pauhaa vaatehyllyn takana.. olis kiva ees joskus onnistua


      • Olen kuullut
        frank papa kirjoitti:

        Satuin tänään olemaan naisten alusvaate osastolla ja tuli järkky stondis kun näin XXXXXXL alushousut, kulli on kuin paloletku, mutta sit kun myyjä ehdotti pientä pikaista panoa vaatehyllyn takana niin taas tuli ongelmat, leipurin patonkini rupes taas vittuilemaan ja eihän siitä sit mitään tullu kun kulli tanssi hulahulaa lantion ympäri.. muija otti sen suuhun mutta eihän sitä kukaan kestänyt kun haitari pauhaa vaatehyllyn takana.. olis kiva ees joskus onnistua

        Upee homma ku mielikuvitus lentää!Ehkä ois parempi tumputtaa kotona noilla lapsellisilla ajatuksilla...Niin ja anna tietsikka vanhemmille ja osta vaikka junarata...


      • onnistua
        Mustasilmä kirjoitti:

        Ihan tosi?? Oiskohan täällä ruotsalaisia jotka kertois ratkaisun pulmaan? Mullakin on karvat ok, kaartuu upeasti ja miesten pukuhuoneessa on koko ajan kuin rautakaupan esittely kanki mut naisten kanssa vetäytyy nopiasti rullalle.

        Niin mutta järki puuttuu.. Näyttää valitettavasti siltä ettei susta oo kummallekkaan sukupuolelle..Ruotsalaiset JOPA meitä sivistyneempiä.Tsori...


      • nikkelimies
        onnistua kirjoitti:

        Niin mutta järki puuttuu.. Näyttää valitettavasti siltä ettei susta oo kummallekkaan sukupuolelle..Ruotsalaiset JOPA meitä sivistyneempiä.Tsori...

        tuossa asiassa mitään: http://www.tuseta.fi/tuseta/Miehela/index.htm . tuosta katsotte?


    • kyynaama

      jos ei seiso, ni teippaa kauha välilihaan. sit väännät kauheet sonnat kauhaan, ni varsi nousee ja kulli siinä samassa. itellä ainaskin toimii

    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe