Rekkakuski ajoi Lapin jänkhällä. Äkkiä hänet pysäytti lappalainen poroisäntä
neljäntuulen kotsa päässään haulikko tanassa ja komensi rekkakuskin
ulos autostaan. Runkhaa!, komensi poroisäntä. Älä nyt helvetissä!,sanoi rekkakuski.
Runkhaa!,komensi poroisäntä uudestaan ja työnsi haulikon piipun rekkakuskin
otsaa vasten. Ei siinä auttanut rahtarin muuta kuin aloittaa
masturbaatio oikealla yläraajalla, ja hetken päästä mälli lensi kaaressa.
Runkhaa!, komensi poroisäntä jälleen. Ei nyt uudestaan, vastusteli
rekkakuski, mutta ei siinä muu auttanut kuin aloittaa homma alusta, ja
taas lensivät miljoonat rahtarinalut Lapin aavalle jänkhälle. Mutta sekään ei poroisännälle
riittänyt.
Runkhaa!, kuului käsky jälleen.
Ei helvetti en mä pysty enää. Mulkku on niin arka, eikä sieltä tule
enää mitään. Armoa! aneli rekkakuski. Selevä, totesi poroisäntä.
Alahan tulha sieltä puskastha tythö. Nyt on turvallistha lifthata
kyythin. Kerro terveisiä tädille!
Lapin mies
osaa :)))
1
7022
Vastaukset
- koltta
Met sanoma ´tyvär´, ei tythö.
Enkä mie ole kenenkhän kuulu sanovan mithän 'runkhamisesta', silleki o omat nimesä.
Ja vielä lopusa olis 'vaa viehä kuulumise täjilles'.
Se o mahoton tarkkaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553