Hei!

yyty

Olisiko kenelläkään mitään kivaa runoa tms. jonka voisi laittaa ristiäiskutsuun?
Olisin kiitollinen vastauksistanne!

10

7472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eev

      Laita googleen hakusanaksi vaikkapa vauvarunoja, sieltä löytyy kaikenlaisia kivoja :)

    • tuli mieleen

      On syttynyt sydän pieni,on elämä alkanut.
      On kastetta vailla vielä,lapsemme pieni nyt.
      Sen tuletko kanssamme jakamaan,pikkuisen nimen kuulemaan.

      • alkup.

        niin, että aivan ihana runo!! ton mä laitan kutsuihin. kiitos paljon!!!


      • hyvä :)
        alkup. kirjoitti:

        niin, että aivan ihana runo!! ton mä laitan kutsuihin. kiitos paljon!!!

        Hyvä että oli mieleinen.Meillä oli tuo runo kutsuissa,kun tykkäsin siitä kovasti


      • kysyä
        hyvä :) kirjoitti:

        Hyvä että oli mieleinen.Meillä oli tuo runo kutsuissa,kun tykkäsin siitä kovasti

        että millaset kutsut teillä oli? teitkö itse vai? minä ajattelin ruveta itse väsäämään...


      • oli...
        kysyä kirjoitti:

        että millaset kutsut teillä oli? teitkö itse vai? minä ajattelin ruveta itse väsäämään...

        vieraita 20 ja kotona pidettiin.Itse leivottiin täytekakku, pullat ja kuivakakku.Riisipiirakat ja voileipäkakku tilattiin pitopalvelusta.Lisäksi oli keksejä tarjolla.
        Kukkakimppu kastepöytään teetätettiin kukkakaupassa jalalliseen maljaan ja se oli aivan ihan.Kahvipöydässä vaaleanpunaisia ruusuja ja niitä "hörhelöjä" :).
        Meidän juhlassa ei laulettu mitään virsiä tms.Maitoa oli vauvalle valmiina tuttipullossa jääkaapissa,jos kesken papin "saarnan" nälkä olisi yllättänyt,mutta neiti vaan seuraili tyytyväisenä koko toimituksen ajan :)

        Tässäpä jotain.Kysy ihmeessä lisää jos jotain vielä mielessä :).


      • alkup.
        oli... kirjoitti:

        vieraita 20 ja kotona pidettiin.Itse leivottiin täytekakku, pullat ja kuivakakku.Riisipiirakat ja voileipäkakku tilattiin pitopalvelusta.Lisäksi oli keksejä tarjolla.
        Kukkakimppu kastepöytään teetätettiin kukkakaupassa jalalliseen maljaan ja se oli aivan ihan.Kahvipöydässä vaaleanpunaisia ruusuja ja niitä "hörhelöjä" :).
        Meidän juhlassa ei laulettu mitään virsiä tms.Maitoa oli vauvalle valmiina tuttipullossa jääkaapissa,jos kesken papin "saarnan" nälkä olisi yllättänyt,mutta neiti vaan seuraili tyytyväisenä koko toimituksen ajan :)

        Tässäpä jotain.Kysy ihmeessä lisää jos jotain vielä mielessä :).

        tuli tuosta maidosta mieleen että imetitkö tai annoitko maitoa ennen itse kastetta? siis annoit varmaan mut kuinka paljon aikasemmin? meinaan vaan ku meidän neiti pulauttaa aina vähän myöhässä, jos hoksaat mitä ajan takaa :)
        ja lähinnä edellisellä kysymyksellä tarkoitin niitä kutsuja, mihin se ihana runo tuli, mut vinkit on myös tervetulleita itse juhlaan.
        haluaisin, että jokainen perhe, joka juhliin tulee, saisi sellaisen tosi tosi pienen kimpun mukaansa muistoksi. ja tietty kastepöytään joku sievä, mutta todella yksinkertainen kimppu. mitkä kukat olis kivoja?? lilja ehkä? vai onko se hautajaiskukka?? :/ mitä teidän kastepöytä kimpussa oli?
        meillä on niin pieni talo että juhlat on srk:n omistamassa vanhassa koulussa, johon on tehty sellainen iso juhlasali...
        niin ja mitä tarkoitat noilla "hörhelöillä"??
        kiitos vastauksista!! :)


      • :) :)
        alkup. kirjoitti:

        tuli tuosta maidosta mieleen että imetitkö tai annoitko maitoa ennen itse kastetta? siis annoit varmaan mut kuinka paljon aikasemmin? meinaan vaan ku meidän neiti pulauttaa aina vähän myöhässä, jos hoksaat mitä ajan takaa :)
        ja lähinnä edellisellä kysymyksellä tarkoitin niitä kutsuja, mihin se ihana runo tuli, mut vinkit on myös tervetulleita itse juhlaan.
        haluaisin, että jokainen perhe, joka juhliin tulee, saisi sellaisen tosi tosi pienen kimpun mukaansa muistoksi. ja tietty kastepöytään joku sievä, mutta todella yksinkertainen kimppu. mitkä kukat olis kivoja?? lilja ehkä? vai onko se hautajaiskukka?? :/ mitä teidän kastepöytä kimpussa oli?
        meillä on niin pieni talo että juhlat on srk:n omistamassa vanhassa koulussa, johon on tehty sellainen iso juhlasali...
        niin ja mitä tarkoitat noilla "hörhelöillä"??
        kiitos vastauksista!! :)

        juu sori käsitin hieman väärin ;).Niin siis ihan korteista...tein punaisesta kartongista 2-os kortit.Leikkasin sydämmen muotoisen aukon ja siihen tuli tytön kuva.Sisään kirjoitin kultatussilla sen runon(siis valkoiselle kartongille minkä liimasin kuvan nurjalle puolelle) lisäksi oli teksti jossa oli pv,aika ja paikka.Toivottavasti ymmärrät edes jotain tästä mun sepustuksesta :).

        Ennen juhlaa annoin pullosta ihan vähän maitoa oisko ollu jotain 50 ml.Tyttö oli myös erittäin kova puklaileen,joten enempää en uskaltanut antaa.

        Kastepöydässä oli vaaleanpunaisista ruusuista tehty asetelma.Hörhelöllä tarkoitin sitä mitä kukkakaupassa laittavat usein kimppuihin sellasta jossa ihan pieniä valkoisia kukkia.En tiedä nimeä sille.Ymmärsitköhän mitä tarkoitin.Sitä oli myös kastepöytäasetelmassa.

        Onpas vaikeeta selittää asiaa näin kirjoittamalla kun en edes tiedä kukkien nimiä :(.
        Ja liljoista..itse pidän kovasti niistä,ovat todella kauniita.Mutta ovat kyllä myös aika suosittuja hautajaisissa.Kysyppäs kukkakaupasta vinkkejä.


      • ja vielä
        :) :) kirjoitti:

        juu sori käsitin hieman väärin ;).Niin siis ihan korteista...tein punaisesta kartongista 2-os kortit.Leikkasin sydämmen muotoisen aukon ja siihen tuli tytön kuva.Sisään kirjoitin kultatussilla sen runon(siis valkoiselle kartongille minkä liimasin kuvan nurjalle puolelle) lisäksi oli teksti jossa oli pv,aika ja paikka.Toivottavasti ymmärrät edes jotain tästä mun sepustuksesta :).

        Ennen juhlaa annoin pullosta ihan vähän maitoa oisko ollu jotain 50 ml.Tyttö oli myös erittäin kova puklaileen,joten enempää en uskaltanut antaa.

        Kastepöydässä oli vaaleanpunaisista ruusuista tehty asetelma.Hörhelöllä tarkoitin sitä mitä kukkakaupassa laittavat usein kimppuihin sellasta jossa ihan pieniä valkoisia kukkia.En tiedä nimeä sille.Ymmärsitköhän mitä tarkoitin.Sitä oli myös kastepöytäasetelmassa.

        Onpas vaikeeta selittää asiaa näin kirjoittamalla kun en edes tiedä kukkien nimiä :(.
        Ja liljoista..itse pidän kovasti niistä,ovat todella kauniita.Mutta ovat kyllä myös aika suosittuja hautajaisissa.Kysyppäs kukkakaupasta vinkkejä.

        siis sen pienen tilkan maitoa annoin muistaakseni n.puol tuntia ennen juhlaa.Ja sit vaan toivoin että puklua ei tuu kastemekolle :)


      • alkup.
        ja vielä kirjoitti:

        siis sen pienen tilkan maitoa annoin muistaakseni n.puol tuntia ennen juhlaa.Ja sit vaan toivoin että puklua ei tuu kastemekolle :)

        eiköhän tästä selvetä... itse tein just paperille luonnostelmaa kutsuista...kiitos paljon!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe