Moikka Tsekin tuntevat!
Miten laktoosi-intolerantikko tulee toimeen Tsekissä, Prahassa? Mulla on lisäksi herkkä vatsa niin hiukka mietityttää mitä siellä uskaltaa syödä. Mitä laktoositon tai vähälaktoosinen on tsekiksi? Auttakee!
laktoosi
2
1028
Vastaukset
- Inessa5
Luulisin, että monessakaan maassa ei tungeta maitoa ruokaan samalla innolla kuin suomessa. Laktoosipillerit mukaan, niin ei tarvitse nurkua. Täälläkin on jotain: http://www.laktoositon.net/forum/viewforum.php?f=8
- mamma mia
Tsekeissä ei maitoa juuri ruokiin laiteta, näin meille kertoi opas, ja totta näytti olevan. Hän kirjoitti minulle myös lapun, jossa oli tsekiksi kerrottu erikoisruokavaliostani. Lappua aina vilautin ruokaa tilatessani, ja kaikki meni hienosti. Lappu on nyt tietenkin jo joutunut hukkaan. Maito taisi olla jotain "mleka" tai sinnepäin :)
Mielenkiintoista oli havaita, että loppumatkasta maistoin siellä jopa jäätelöä, eikä mitään ongelmia tullut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4646596Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1913924Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771335- 681176
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791108- 631105
- 461049