sisäänpääsy/silja serenade, symphony

henttu

Mihin aikaan aletaan päästään matkustajia laivaan oon menossa lähiaikoina risteilylle

22

3018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi.

      15.30, commoon, sviittiin, kokousporukat pääsee aiemmin.

      • puolivajaasta vastauksestasi

        Tepi, Unohditko laivalla olevan myös A, B ja C-hyttejä,mites niiden laita on.

        Pyrithän ensi kerralla vastaamaan kysymyksiin kokonaisuudessaan, tuollaisia puolinaisia,
        kun ei tänne kannata laittaa.


      • Tepi.
        puolivajaasta vastauksestasi kirjoitti:

        Tepi, Unohditko laivalla olevan myös A, B ja C-hyttejä,mites niiden laita on.

        Pyrithän ensi kerralla vastaamaan kysymyksiin kokonaisuudessaan, tuollaisia puolinaisia,
        kun ei tänne kannata laittaa.

        Mitä mun olisi pitänyt vastata, siinähän se mielestäni ekana oli mainittu 15.30 pääsee noihin normihyttiluokkiin.

        Sinä se vaan bongasit mun nimimerkin ja sviitin ja common, etkä tuota vastausta huomannut ollenkaan. Kannattaisi katsoa toinen kerta tuota vastaustani, jos sitten huomaisit ajan 15.30. Joka oli otsikkonakin....


      • ainakin tyylisi mukaan
        Tepi. kirjoitti:

        Mitä mun olisi pitänyt vastata, siinähän se mielestäni ekana oli mainittu 15.30 pääsee noihin normihyttiluokkiin.

        Sinä se vaan bongasit mun nimimerkin ja sviitin ja common, etkä tuota vastausta huomannut ollenkaan. Kannattaisi katsoa toinen kerta tuota vastaustani, jos sitten huomaisit ajan 15.30. Joka oli otsikkonakin....

        erittäin epäselvästi esitetty (kirjoitit sui ja com,
        et maininnut A,B,C) Tarkkuutta, KIITOS !)


      • kestää
        ainakin tyylisi mukaan kirjoitti:

        erittäin epäselvästi esitetty (kirjoitit sui ja com,
        et maininnut A,B,C) Tarkkuutta, KIITOS !)

        Tepi.:), vaikkei nyt aina jaksa muistaa että joillekin ei riitä kirjoitettu vastaus vaan tarvitaan myös rautalankaa..


      • virheitäs pysty myöntää,
        kestää kirjoitti:

        Tepi.:), vaikkei nyt aina jaksa muistaa että joillekin ei riitä kirjoitettu vastaus vaan tarvitaan myös rautalankaa..

        oot kyl varsinainen vitsiniekka/satusetä ja pelle täällä,kuten muutamat aiemminkin jo ovat huomanneet.


      • Tepi.
        ainakin tyylisi mukaan kirjoitti:

        erittäin epäselvästi esitetty (kirjoitit sui ja com,
        et maininnut A,B,C) Tarkkuutta, KIITOS !)

        Sitten pääsee luksus- ja perhehytteihin? Niitä sinäkään et ole maininnut? :)

        Ja jos vastasin, että 15.30 ja kerroin että sui ja com pääsee aiemmin, niin aika tampio pitää olla, jos ei vastausta ymmärtänyt...


      • se aika tampio itse,
        Tepi. kirjoitti:

        Sitten pääsee luksus- ja perhehytteihin? Niitä sinäkään et ole maininnut? :)

        Ja jos vastasin, että 15.30 ja kerroin että sui ja com pääsee aiemmin, niin aika tampio pitää olla, jos ei vastausta ymmärtänyt...

        ei siitä kirveelläkään tuota tietoa saanut irti, mainitsit selvästi vain : SVIITTI & COMMODORE 15.30,
        kokousmatk. aikasemmin, et muuta.

        Opettele suomen kieli ennen kuin tulet tänne satuilemaan.


      • vastata
        se aika tampio itse, kirjoitti:

        ei siitä kirveelläkään tuota tietoa saanut irti, mainitsit selvästi vain : SVIITTI & COMMODORE 15.30,
        kokousmatk. aikasemmin, et muuta.

        Opettele suomen kieli ennen kuin tulet tänne satuilemaan.

        sinulle arvoisa "se aika tampio itse,".

        Sviitti- ja commodor-matkustajat pääsevät laivaan 15:00, joskus olen itse päässyt jopa aikaisemmin. Paljon riippuu "porttivahdista". Pääsääntöisesti 15:00.

        Muut kuin sviitti- ja commodore-matkustajat pääsevät laivaan 15:30.

        Laiva lähtee 17:00, joten hyvissä ajoin pääsee.


      • Tepi.
        se aika tampio itse, kirjoitti:

        ei siitä kirveelläkään tuota tietoa saanut irti, mainitsit selvästi vain : SVIITTI & COMMODORE 15.30,
        kokousmatk. aikasemmin, et muuta.

        Opettele suomen kieli ennen kuin tulet tänne satuilemaan.

        Jos kysytään koska pääsee laivaan? Vastaan:

        " 15.30, commoon, sviittiin, kokousporukat pääsee aiemmin."

        Mielestäni 15.30 on vastaus, sivulauseessa ilmoitan, että ketkä poääsevät aikaisemmin. No siinä sviitin ja kokousporukan välissä olisi pitänyt olla ja sana.

        Opettele itse lukemaan. Peruskoulu 30 vuotiseksi.


      • A,B ja C ???
        Tepi. kirjoitti:

        Jos kysytään koska pääsee laivaan? Vastaan:

        " 15.30, commoon, sviittiin, kokousporukat pääsee aiemmin."

        Mielestäni 15.30 on vastaus, sivulauseessa ilmoitan, että ketkä poääsevät aikaisemmin. No siinä sviitin ja kokousporukan välissä olisi pitänyt olla ja sana.

        Opettele itse lukemaan. Peruskoulu 30 vuotiseksi.

        Vai eikö ole noita tarjolla tallinkin paateilla?
        Selvitit nuo paremmat hytit kyllä moneen kertaan.
        Normaali-luokista et ole edelleenkään huomioinut.

        Ai niin suosit RCCL:ää eikä siellä varmaan ole noita mielestäsi olemattomia...

        Jos on lusikal annet... Ei voi kakauhall vaatti !!


      • Tepi.
        A,B ja C ??? kirjoitti:

        Vai eikö ole noita tarjolla tallinkin paateilla?
        Selvitit nuo paremmat hytit kyllä moneen kertaan.
        Normaali-luokista et ole edelleenkään huomioinut.

        Ai niin suosit RCCL:ää eikä siellä varmaan ole noita mielestäsi olemattomia...

        Jos on lusikal annet... Ei voi kakauhall vaatti !!

        No ole sitä mieltä, kun et suomen kieltä ymmärrä. Hieman yli viikko ja sitten.. Onhan RCCL:läkin aika pikkuisia sisähyttejä, joskus tullut niissäkin mentyä.

        Lue nyt vielä kerran se mun eka vastaus jos tajuaisit sen lopultakin. 15.30 pääsee, mutta suite, commo ja kokusryhmät aiemmin. En käsitä, miten tuota ei voi ymmärtää, muuten kuin että älykkyys on jotain akvaariokalan tasoa...


      • dhgjdghj
        Tepi. kirjoitti:

        No ole sitä mieltä, kun et suomen kieltä ymmärrä. Hieman yli viikko ja sitten.. Onhan RCCL:läkin aika pikkuisia sisähyttejä, joskus tullut niissäkin mentyä.

        Lue nyt vielä kerran se mun eka vastaus jos tajuaisit sen lopultakin. 15.30 pääsee, mutta suite, commo ja kokusryhmät aiemmin. En käsitä, miten tuota ei voi ymmärtää, muuten kuin että älykkyys on jotain akvaariokalan tasoa...

        Tepi on nokkava ääliö...


      • ghjtyjtyj

        Tepi, sun vastauksia ei jaksa kukaan lukee, koska olet ylimielinen idiootti.


    • henttu

      Joo kiitos kaikille vastanneille

      • Tepi.

        Siis, jos matkustat C-, B-, A-, family- tai luksus-hytissä, pääset laivaan 15.30. Mutta, jos matkaat Commorodessa tai sviitissä tai olet kokousmatkalla, niin pääset (tai et, riippuu kokousseureen aikataulusta, miten tämänkin kirjoittaisi, ettei tule sanomista?)

        Siis, toivottavasti sait vastauksen, minä ainakin sain taas kommenttia :) No onpahan hauskaa, noilla peräkammarin pojilla, kun saavat kirjoitella herjaa tänne. RCCL, täältä tullaan...


      • rivien välistä
        Tepi. kirjoitti:

        Siis, jos matkustat C-, B-, A-, family- tai luksus-hytissä, pääset laivaan 15.30. Mutta, jos matkaat Commorodessa tai sviitissä tai olet kokousmatkalla, niin pääset (tai et, riippuu kokousseureen aikataulusta, miten tämänkin kirjoittaisi, ettei tule sanomista?)

        Siis, toivottavasti sait vastauksen, minä ainakin sain taas kommenttia :) No onpahan hauskaa, noilla peräkammarin pojilla, kun saavat kirjoitella herjaa tänne. RCCL, täältä tullaan...

        Eiks sun pitänyt lähtee jo viikko sit?

        Olekin pois se neljä kuukautta, vai mitä te nyt töitä teette? Eiks ookin kiva, kun ei enää pääse 1:1 vuorottelusysteemiin ja joudut itse vastaamaan eläkemaksuistas?
        Taidat olla niitä Siljan entisiä, jotka sai lemput, kun väkee vähennettiin.


      • Tepi.
        rivien välistä kirjoitti:

        Eiks sun pitänyt lähtee jo viikko sit?

        Olekin pois se neljä kuukautta, vai mitä te nyt töitä teette? Eiks ookin kiva, kun ei enää pääse 1:1 vuorottelusysteemiin ja joudut itse vastaamaan eläkemaksuistas?
        Taidat olla niitä Siljan entisiä, jotka sai lemput, kun väkee vähennettiin.

        Hiukka yli viikko, niin taas unnon Laivalla. En tiedä, en ole laivalla hommissa, ainoastaan lomailemassa. En tiedä, en ole ollut Siljallakaan hommissa, ihan IT-alalla hommissa olen.

        Voivoi, pitänee laitaa sieltäkin hieman rappaa tänne...


      • henttu
        Tepi. kirjoitti:

        Siis, jos matkustat C-, B-, A-, family- tai luksus-hytissä, pääset laivaan 15.30. Mutta, jos matkaat Commorodessa tai sviitissä tai olet kokousmatkalla, niin pääset (tai et, riippuu kokousseureen aikataulusta, miten tämänkin kirjoittaisi, ettei tule sanomista?)

        Siis, toivottavasti sait vastauksen, minä ainakin sain taas kommenttia :) No onpahan hauskaa, noilla peräkammarin pojilla, kun saavat kirjoitella herjaa tänne. RCCL, täältä tullaan...

        Matkustan Promenade-luokassa mikäli nimi on sama vai onko se myös A-luokan hytin nimellä


    • Mihin-aikaan

      Koska pääsee?
      Mitkä paikat auki?

    • Anonyymi

      Puoli tuntia ennen kuin lähtöportti avataan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe