Intel Core 2 Duo E6320 1.86GHz

Nimimerkki

Riittääkö Intel Core 2 Duo E6320 1.86GHz uusimpien pelien pelaamiseen. Keskusmuistia olisi 2048Mb DDR2 ja näytönohjain nVidia GeForce 7600GT 256Mb. Toimiiko esim. Batllefield 2142 näillä.

7

3482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enemmän pitäisi olla huolissaan tuon näytönohjaimen riittävyydestä. Tuota prossua voi myös ylikellottaa.. nämä Core2 DUO - prosessorit ovat vallanmainioita kellottumaan..

    • Valinnan vaikeus

      Vaikuttaako paljon jos prosessoriksi vaihdetaan Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz ?

      • Itse ottaisin tuon.Hinnoissa ei isoja eroja.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/33685
        Tuon E6420 etu on etu E6300 ja E6320 malliin on suurempi kerroin.
        E6420 ja E6320 mallit uudempia ja niissä on suurempi L2 välimuisti kuin noissa E6400 ja E6300 malleissa.Se tuo lisää nopeutta.

        Boxed coolerilla pääsee jo lähelle 3GHz:ä jos emolevy vähänkään kunnollinen.Tuo E6420 on täsmälleen samat specsit omaava kuin E6600 paitsi kerroin yhtä pienempi.Pienelläkin kellotuksella se menee ohi tuosta E6600 mallista.
        Testejä:
        http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.html


      • valinnan vaikeus
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Itse ottaisin tuon.Hinnoissa ei isoja eroja.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/33685
        Tuon E6420 etu on etu E6300 ja E6320 malliin on suurempi kerroin.
        E6420 ja E6320 mallit uudempia ja niissä on suurempi L2 välimuisti kuin noissa E6400 ja E6300 malleissa.Se tuo lisää nopeutta.

        Boxed coolerilla pääsee jo lähelle 3GHz:ä jos emolevy vähänkään kunnollinen.Tuo E6420 on täsmälleen samat specsit omaava kuin E6600 paitsi kerroin yhtä pienempi.Pienelläkin kellotuksella se menee ohi tuosta E6600 mallista.
        Testejä:
        http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.html

        Mikä on nuiden E6420 ja E6320 hinta ero?
        Ja vielä en osaa ylikellottaa ja ei olis varaa oikein montaa prosessoria rikkoo.


      • kellottuu hyvin tuo prossu
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Itse ottaisin tuon.Hinnoissa ei isoja eroja.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/33685
        Tuon E6420 etu on etu E6300 ja E6320 malliin on suurempi kerroin.
        E6420 ja E6320 mallit uudempia ja niissä on suurempi L2 välimuisti kuin noissa E6400 ja E6300 malleissa.Se tuo lisää nopeutta.

        Boxed coolerilla pääsee jo lähelle 3GHz:ä jos emolevy vähänkään kunnollinen.Tuo E6420 on täsmälleen samat specsit omaava kuin E6600 paitsi kerroin yhtä pienempi.Pienelläkin kellotuksella se menee ohi tuosta E6600 mallista.
        Testejä:
        http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.html

        Oletkohan aivan varma että tuo prossu kellottuu hyvin. Itse vähän epäilen että tuo L2 iso välimuisti voi jarruttaa kellottamista. Buhaha paskoja nämän intel dual core2 prossut itse suosin ennemmin amd:tä ja odottelen että milloin amd:tä tulee kunnon prossu jolla pistetään intel dual core2 prossut pyödän alle suorituskykytesteissä :D heh sitten päästään intel pelleille vittuilemaan kunnolla.


      • kellottuu hyvin tuo prossu kirjoitti:

        Oletkohan aivan varma että tuo prossu kellottuu hyvin. Itse vähän epäilen että tuo L2 iso välimuisti voi jarruttaa kellottamista. Buhaha paskoja nämän intel dual core2 prossut itse suosin ennemmin amd:tä ja odottelen että milloin amd:tä tulee kunnon prossu jolla pistetään intel dual core2 prossut pyödän alle suorituskykytesteissä :D heh sitten päästään intel pelleille vittuilemaan kunnolla.

        Ainakaan E6600, E6700 ja X6800 prossuissa suurempi L2-välimuistinmäärä ei ole jarruttanut ylikellotusta.

        Paskoja nämä Core2:t? Sanoppa koska viimeksi on uusi prossusukupolvi murskannut muut markkinoilla olevat prossut näin selvästi?

        Itse odotan AMD:ltä kunnon prossuja ihan siitä syystä, että olisi tervettä kilpailua. AMD on nyt kilpaillut laskemalla hintoja todella alas, mutta tuo ei ole täysin tervettä: AMD teki 2007/Q1 yli 600 miljoonaa dollaria tappiota, eikä KONKURSSI-huhut ainakaan yhtään hellittäneet.

        AMD nimittäin on tehnyt miljardi-investointeja erilaisiin tehdasprojekteihin ATI:n ostaminen. Nyt joutuvat sitten myymään prossuja aivan liian pienellä hinnalla Uusi näyttissukupolvi on myöhästynyt puolella vuodella..


      • että tarkoituksella myöhäst...
        Kimnice kirjoitti:

        Ainakaan E6600, E6700 ja X6800 prossuissa suurempi L2-välimuistinmäärä ei ole jarruttanut ylikellotusta.

        Paskoja nämä Core2:t? Sanoppa koska viimeksi on uusi prossusukupolvi murskannut muut markkinoilla olevat prossut näin selvästi?

        Itse odotan AMD:ltä kunnon prossuja ihan siitä syystä, että olisi tervettä kilpailua. AMD on nyt kilpaillut laskemalla hintoja todella alas, mutta tuo ei ole täysin tervettä: AMD teki 2007/Q1 yli 600 miljoonaa dollaria tappiota, eikä KONKURSSI-huhut ainakaan yhtään hellittäneet.

        AMD nimittäin on tehnyt miljardi-investointeja erilaisiin tehdasprojekteihin ATI:n ostaminen. Nyt joutuvat sitten myymään prossuja aivan liian pienellä hinnalla Uusi näyttissukupolvi on myöhästynyt puolella vuodella..

        Voihan se olla niin että tarkoituksella myöhästyttävät uuden sukupolven näyttiksen julkaisua. Huhuja ollut myös liikkeellä amd:stä että mahdollisesti samaan aikaan julkaistaan uuden sukupolven näyttis ja uusi amd prosessori perhe. Koska eihän se sovi että uusia amd/ati näytönohjaimia testipenkissä ajettaisiin millään intel dual core2 paskoilla prossuilla. Saa nähdä millaisia prossuja amd:tä tulee ulos että koska saadaan sellainen prossu amd:tä joka kyykyttää 6-0 nämä intelin prossut pyödän alle. Johan se nähtiin pentium 4 prossujen aikaan amd:n kun amd pesi 6-0 intelin prossut jopa sempronit kyykyttivät mennen tullen nämä pentium 4 prossut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe