"halppis" (samurai) crossi 110 cc

rändömi

21

7402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapos

      sama mopohan molemissa sivussa oli kyse, ainut erohan noissa oli et ensimmäinen mopo oli tämän vuoden malli ja (toinen) viime vuoden malli...
      Kysyin vähä aikaa sitten yheltä myyjältä jos siihen uuteen malli oli tehty mitään parannuksia tai vastaavaa, mut ei kuulema ollut!? ainut oli et oli vähän erillaiset tarrat...

      korjailkaa jos olen väärässä!

      • tiirailia

        fudessa on säädettävä takajousi ja normaalia jäykempi etujousitus.lisäksi fudessa on pohjapanssari ja ohjaustaanko korkeemmal eli on parempi ajaa


      • Tiedän kaiken...
        tiirailia kirjoitti:

        fudessa on säädettävä takajousi ja normaalia jäykempi etujousitus.lisäksi fudessa on pohjapanssari ja ohjaustaanko korkeemmal eli on parempi ajaa

        Joo toi fude on kyllä paljon parempi kun samurai...Yks myyjä sano että samurai hajoo heti kun lähtee ajamaan mutta fude kestää monta vuotta.Mulle tulee fude vähän ajan päästä,kannatan fudea!


      • juhissf
        Tiedän kaiken... kirjoitti:

        Joo toi fude on kyllä paljon parempi kun samurai...Yks myyjä sano että samurai hajoo heti kun lähtee ajamaan mutta fude kestää monta vuotta.Mulle tulee fude vähän ajan päästä,kannatan fudea!

        Mulla oli fude 110cc ja siitä hajos melkee heti vasemman puoleinen lohko . se korjattiin ja siitä joku 2kk nii vaihteisko meni paskaksi vaikka käytettii oikee kytkintä ja pistettii öljyä. nuissa kiinan vehkeissä on sellanen juttu että melkee joka toinen krossi toimii . joka toinen ei.. itellä on nyt samurai ja on toiminu kesästä asti . kaasu vaijeri on vaan menny poekkee


      • br0
        juhissf kirjoitti:

        Mulla oli fude 110cc ja siitä hajos melkee heti vasemman puoleinen lohko . se korjattiin ja siitä joku 2kk nii vaihteisko meni paskaksi vaikka käytettii oikee kytkintä ja pistettii öljyä. nuissa kiinan vehkeissä on sellanen juttu että melkee joka toinen krossi toimii . joka toinen ei.. itellä on nyt samurai ja on toiminu kesästä asti . kaasu vaijeri on vaan menny poekkee

        Mistä ostit varaosat vaihteistoon , oliko fudessasi 4 vaihdetta ja kaikki alas? Mulla meni halki se vasemman puoleinen lohko , öljyt valui pois ja vaihteet nytkähtelee.. uus pitäs saada..
        Vastaa [email protected]


    • joujoujou

      eka näyttäis olevan tykkänää fude eli eri valmistajalta en kylläkää tiiä mitää eroa mut kyl kai se fude paree on

    • svsdbf

      osta fude siin toisessa(samurai) on nii surkeet iskarit .mun kaveril on noi molemmat ja fude on paljon kivempi ajaa samurais on vaa nii surkeet iskarit

      • pillu

        fude ja samurai on sama asia. fude on merkki ja samuraion malli


      • demex
        pillu kirjoitti:

        fude ja samurai on sama asia. fude on merkki ja samuraion malli

        Samurai ja fude on ihan eri asia se on Samurai cross 110cc ja Fude cross 110cc ! Itel on samurai. fudea ei kannata ostaa sen runko ei kestä paskaakaan!Samurailla on mukavaa ajaa kun se on semmoonen pomppulinna jouset ja mul ei oo ollu vikojakaan oikeastaan mitää paitsi 2kertaa ostanu kaasuvaijerin ku se ei oo kovin kestävää sorttia =) Mut mä suosittelen SAMURAITA


      • Nimetön
        demex kirjoitti:

        Samurai ja fude on ihan eri asia se on Samurai cross 110cc ja Fude cross 110cc ! Itel on samurai. fudea ei kannata ostaa sen runko ei kestä paskaakaan!Samurailla on mukavaa ajaa kun se on semmoonen pomppulinna jouset ja mul ei oo ollu vikojakaan oikeastaan mitää paitsi 2kertaa ostanu kaasuvaijerin ku se ei oo kovin kestävää sorttia =) Mut mä suosittelen SAMURAITA

        no se on makuasia mutta itselläni on fude cross 110 ja olen vahvasti sitä mieltä että fuden runko, etu iskari ovat vahvemmat samuraissa näyttää etu haarukka olevan aika heikko verrattunan fuden mutta runko on sama fudessa kuin samuraissa. fuden renkaat ovat paremmat kuin samun koska etu että taka renkaat ovat isommat ja kestävämmät. kun lukee keskusteluja näistä "kiinan ihmeistä" huomaa että toiset ovat niin varmoja että ei ole mitään järkeä näissä halppis malleissa ja toiset taas pitävät noista kiinan mopoissa mutta onko siinä järkeä mennä ostamaan pojalleen ensimmäiseksi mopoksi ktm tai kawasakia kun voisi ostaa alkuun halvemman ajoneuvon. jotkut haukkuu fude ja samuraita jatkuvaan mutta onko heillä kokemusta? missä ajossa he ite pitivät ajoneuvoa? rääkkäsivät kuin ktm!! ei se kestä sllasta!!!! kun näillä ajaa hallitusti kunnostaa ja on tee se itse mies niin kyllä näillä pääse.


      • 110cc
        demex kirjoitti:

        Samurai ja fude on ihan eri asia se on Samurai cross 110cc ja Fude cross 110cc ! Itel on samurai. fudea ei kannata ostaa sen runko ei kestä paskaakaan!Samurailla on mukavaa ajaa kun se on semmoonen pomppulinna jouset ja mul ei oo ollu vikojakaan oikeastaan mitää paitsi 2kertaa ostanu kaasuvaijerin ku se ei oo kovin kestävää sorttia =) Mut mä suosittelen SAMURAITA

        Joo elikkäs ei 110cc samukan runko kyl pal kestä .Itelläni oli semmone ja katkes runko penkin alta. et ei näköjää noi kinukkien rungot kyl mitää kunnon metallia oo oli fude tai samurai


      • Osaava
        demex kirjoitti:

        Samurai ja fude on ihan eri asia se on Samurai cross 110cc ja Fude cross 110cc ! Itel on samurai. fudea ei kannata ostaa sen runko ei kestä paskaakaan!Samurailla on mukavaa ajaa kun se on semmoonen pomppulinna jouset ja mul ei oo ollu vikojakaan oikeastaan mitää paitsi 2kertaa ostanu kaasuvaijerin ku se ei oo kovin kestävää sorttia =) Mut mä suosittelen SAMURAITA

        Mä oon joutunut vaihtamaan vaan ketjut :D


    • tomppa13

      toi ylimmäinen on fude 110

      • JuupaJoopa

        Ossaa siis olla pölijän kuulonen merkki fude ja samurai. Lude se Fude on. Mutta mitä olen kuullu samppa on paras noista.


      • dertti
        JuupaJoopa kirjoitti:

        Ossaa siis olla pölijän kuulonen merkki fude ja samurai. Lude se Fude on. Mutta mitä olen kuullu samppa on paras noista.

        Hei!

        Nostetaanpas vähän...

        Ajattelin laittaa samuraihini valopuolan mutta ei tahdo oikeen löytyä mankin puolaa tai vastaavaa.
        Toimisiko PV:n valopuola samuraissa?
        Tai tietääkö joku mistä saisi mankin valopuolan?
        Kiitos


      • juhissf
        dertti kirjoitti:

        Hei!

        Nostetaanpas vähän...

        Ajattelin laittaa samuraihini valopuolan mutta ei tahdo oikeen löytyä mankin puolaa tai vastaavaa.
        Toimisiko PV:n valopuola samuraissa?
        Tai tietääkö joku mistä saisi mankin valopuolan?
        Kiitos

        Mää testasin että menneek´ö pvn valopuola samuraihin. mutta se oli n puol senttiä lyhyempi se puola eikä menny siihe. mankin puola menee siihe ku pantu


      • opettelua kaikki
        juhissf kirjoitti:

        Mää testasin että menneek´ö pvn valopuola samuraihin. mutta se oli n puol senttiä lyhyempi se puola eikä menny siihe. mankin puola menee siihe ku pantu

        Kertosko joku minulle miten ne virtajohdot kulkevat, kun tässä nuoret pojat on remonteissa saaneet homman sekaisin.Vaikka eri väreillä ilmaistuina puolaan saakka...kiitos jo etukäteen


      • sama opettelija
        opettelua kaikki kirjoitti:

        Kertosko joku minulle miten ne virtajohdot kulkevat, kun tässä nuoret pojat on remonteissa saaneet homman sekaisin.Vaikka eri väreillä ilmaistuina puolaan saakka...kiitos jo etukäteen

        kyseessä on juuri tuo samurai 110 grossi


    • jonarsa

      suosittelisin että et ees kattelis tollasia osta vaikka kawasaki 85 tai honda tai suzuki joku ei mitään kiinalaisia ne saattaa silleen kestää vuoden tai pari kuukautta mut se onki siinä ja koneet on kopioita... osta joku japanilainen esm yamaha kawasaki suzuki honda....

    • Vute

      Mulla on nytte ollu/oli fude 110cc 4 vuotta kesti aikalailla sen 4 vuotta. Ajoin sillä pari kymmenen kilometrin lenkin ja sitten runko petti alta. Ihmettelin mite tää nyt tähä alle lyyhistyy. Olin virittäny vähä vutee et kulkee sen 90km/h. Kone kesti tosi hyvin sen 4 vuotta ei mitään vikaa. Tosi herkät katteet ja kahvat melkei kaikki katteet on hajalla ja kahvoja on menny monta. Säästäkää vuos ja ostakaa kawa tai kotari. :)

    • samurai on perseestä

      Te vitun idiootit!. ei nyt vittu oikeasti Fude Ja Samurai On sammaa paskaa vaan eri paketissa ! -.-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe