Oletteko huomanneet että Elviksen ääni muuttui jotenkin kimeämmäksi noin vuoden 1973 jälkeen(ainakin konserteissa kuullostaa siltä).Verratkaa esim vuosien 66(mahtavat gospel taltioinnit ja se ääni...-70 ääneen.
ELVIKSEN
2
215
Vastaukset
- Elmeri
että Elvis menetti innostuksensa laulamiseen, siitä tuli ikään kuin pakkopullaa joka piti vain hoitaa. Ja Ajatteli varmaan, että aivan sama miten laulaa, koska salit olivat tupaten täynnä. Elviksen olisi ehkä pitänyt pitää ns välivuosi esiintymisestä, eikä turvautua huumeisiin.
- Selvis
Sikäli havaintosi on oikea, että Elviksen äänestä katosi nuoruusajan notkeus. Tämä oli osittain luonnollista kehitystä - niin käy kaikille iän karttuessa - mutta johtui enimmäkseen hänen turvonneesta olemuksestaan ja nimenomaan kurkusta. Elvishän ei ehtinyt elää niin vanhaksi, että ikä olisi ollut tärkein tekijä asiassa.
Elviksen ääni pingoittui ja MADALTUI viimeisinä vuosina, joten häneltä ei enää käynyt yhtä vaivattomasti vaikkapa That's All Right Maman esittäminen alkuperäisessä sävellajissa.
Mikään tauko laulamisessa ei tietenkään olisi asiaa miksikään muuttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951