mä tykkään paljon isoista hinkeistä eikä tyttöjen pitäis musta käyttää löysiä huppareita mikäli isot rinnat löytyy. käyttäkää vaan paljastavia toppeja ne on kiihottavia ja näytätte seksikkäiltä. isot rinnat kunniaan! ;)
Isot tissit on parhaat
9
2336
Vastaukset
- tissityttö15
Ai että pitäs kylmälläki säällä väristä pikkutopeissa, koska sä kiihotut isoista tisseistä? Nojaa, nyt on kesä tulossa, että kivat sulle. Voin sanoa, että isoista tisseistä voi olla myös paljon vaivaa, esim urheilunharrastamisen suhteen ja hyvin istivien vaatteidän löytämisessä. Ei kiva, jos tissit pomppii ihan vain hölkätessä.
Eikä koulussakaan viitti pitää mitään kovin avara-aukkosia paitoja, kun heti on sun tyyppiset pojat kuolaamassa rinnuksille.- jjjjjjjeeeeeeeereeeeeee
joo mustaki muijal pitää olla isot tissit et on ees jotai mistä kiinni ottaa ;) mut hoikka kumminki, ettei mikää pullukka :S mä dikkaan ku pidetään topppei jois on avara kaula-aukko....
- tissityttö15
jjjjjjjeeeeeeeereeeeeee kirjoitti:
joo mustaki muijal pitää olla isot tissit et on ees jotai mistä kiinni ottaa ;) mut hoikka kumminki, ettei mikää pullukka :S mä dikkaan ku pidetään topppei jois on avara kaula-aukko....
Että pitää olla hoikka ja isot tissit? Eli toisin sanoen silikonit pitäs hankkia, jos haluu olla myös hoikka. Normaalipainoisella pömppömaha tytöllä tai vähän painavammalla on yleensä ne isot tissit. Aikuiset on tietty asia erikseen. Kovin monella laihalla tytöllä ei ole isoja rintoja.. :P Normaalikokoisia ja pieniä kyllä löytyy kaikilta..
- hahahahahaha
olet lapsellinen provon kirjottaja. ja ikää varmaankin 13w, vai kuinka? mikä niissä rinnoissa niin ihanaa on, nehän on vaan rinnat.
ja miks miehet ei sitte pukeudu paljastavasti, kun naistekin kuuluu huom. MIEHIEN mielestä pukeutua!? bokserit päälle vaan, ja mee kaupungille iskemään tyttöjä, varmasti et saa yhtään!!! teillä miehillä on uskomaton käsitys naisista!! lapselliset miehet ei rakasta naisia, vaan tissejä! älytöntä, siis tissejä!?! nehän on vaan rasvakudoksesta kehittyneet elimet!!!!! haloo miehet, älkää antako peniksen puhua puolestanne, vaan ajatelkaa aivoilla!- poikahesasta
Näitähän riittää. Mutta juu, itse tykkään ehdottomasti enemmän isoista rinnoista kuin pienistä. Minkä sille voi? Tykkään vaan että tytöllä on vähän poveakin. :)
- juu!!
Isot tissit lyö kahdeksikkoa (8) kun painaa
kunnolla menemään:). - heaven_of_heavy
luuletkos et tytöt pukeutuis poikien takia vaatteisiin, joista pojat tykkää tytön päällä!? ja vielä niinkun tossa joku mainitsikin, että mikä niissä tisseissä on niin kiehtovaa? ne on rasvakudoksesta muodostuneet elimet! heh, tosi omituinen toi pikkupoikien villitys katella naisten ja tyttöjen rintoja! minulla on tosi pienet rinnat, olen melkeen lauta, ja siitä ylpeä, en haluiskaa mitää isoja tissejä, tulee vaan selkä kipeeks! ajatelkaas pojat sitä luonnetta joskus, älkääkä pelkästään ulkonäköä!
mä en ainakaan vaivautuis pukeutumaan POIKIEN takia paljastaviin, tai kireisiin lutkavaatteisiin, saa vaan huonon maineen! pojan takia ei tarvitse mun mielestä tehdä mitään muuta, kun olla mukava, ja hyvä ihminen!- miekkonen46
isot tissit on iha ehottomasti mun mieleen ;) laudat on ärsyttävii ku mollaa niitä joilla on sentää TISSIT. lol, muhkeet utareet
- BoYhh91
miekkonen46 kirjoitti:
isot tissit on iha ehottomasti mun mieleen ;) laudat on ärsyttävii ku mollaa niitä joilla on sentää TISSIT. lol, muhkeet utareet
siis nää katkerat laudat tääl valittelee.. kai ny jokane jätkä valitsee isotissisen misun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831