Ajovalojen korkeudensäätömoottori hajosi ja valokuvio siirtyi todella alas. Säätöä kun yrittää ylöspäin umpiossa olevasta ruuvista niin säätövara ei riitä läheskään samalle korkeudelle kuin toinen puoli. Onko ainoa vaihtoehto ostaa uusi korkeudensäätömoottori.
P11 ajovalo korkeudensäätö
4
1636
Vastaukset
- komu
Ainoa vaihtoehto on ostaa uusi tai käytetty hajottamolta,koska niiden pitää toimia katsastuksessa.
- autonisti
parikin kertaa p11 vaihtanut. rikkinäisen umpion kautta meni vettä sisään :/ (kannattaa siis umpio paikata mikäli sama syy)
- sdsdg
Onkohan näissä tyyppivika halkeeva kuskinpuolen umpio vai miten tuntuu että monta p11:stä samalla vialla nähny... No, eniwei mitenköhän tuo moottori lähtis irti siitä umpiosta? Siinä näyttäs olevan tangon päässä joku pallukka jolla kiinni umpion "kiskon" välissä mutta miten sen saa sieltä pois? En viitsiny alkaa ihan järjettömällä väkivallalla vääntään että onkohan siihen joku sivistynyt konsti. Niija sitten jos uuden moottorin laittaa, pitääkö se vaan säätää siitä moottorin takaa samaan kohtaan kuin toinenkin moottori että liikkuvat samassa tasossa?
- Tero Nuppi
Kyllä se moottori umpiosta irtoaa kun vaan kampeaa oikeassa kulmassa ja ruuvaa ensin moottorin nupista varren niin pitkäksi kuin sen saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909