kun pikku Myy ja Jeesus oli uimassa....

yh-äiti74

Tää on vähän niinku sarjaa "muna opettaa kanaa"

Sannan 6v iltarukous:-Muista Jeesus siunata kaikkia...juoppojaki.
Valot sammutettu ja hyvät yöt sanottu:-Miks Jeesus saa valvoa,mutta mä en?
-Voittaako Jeesus möröt vaikka se on näkymätön?
Sanna katselee kuvaa,jossa lapset on Jeesuksen sylissä.-Mä oon kans tollanen opetuslapsi...
Olin kerran unohtanut askartelumaalit työpöydälle.Niinpä oli illalla nukkekodin makuuhuoneen seinässä maalattuna iso kultainen risti...
Katseltiin Sannan vauva-albumia.Yhdessä kuvassa täti oli tullut katsomaan Sannaa ja tuonut vihreän vauvapipon.Isoveli oli saanut karkkia.Siitä nousi kauhea meteli.Että isovelille toi karkkia eikä hänelle.Isille piti sitte soittaa heti ja kertoa kauhea vääryys...
Sannan rakkaudentunnus isille puhelimessa:-mä rakastan sua yhtä paljo kuin kuinka pitkä matka on mumman ja paapan lua ja takasin...

3

1590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipi

Aika uskonnollinen lapsi, hassu :D

• kylakauppias

Ihana lapsi ja kuulee miten elätte hyvässä ja turvallisessa perheessä Jeesuksen varjeluksessa. Enkeleitä teille edelleen !!!

• maatsi

Sattuipa meidän perheessä, kun itse olin vielä ala- asteella ja veljeni vielä päiväkoti- ikäinen: Illalla äiti "nukutti" meitä ja luettiin porukalla iltarukous jne.. Äiti oli jo aiemmin keksinyt sellaisen säännön (jotta saisi minut vain hiljaiseksi) että iltarukouksen jälkeen ei saa enää puhua mistään muusta, kuin korkeintaan Jumalaan liittyvistä asioista..

Noh, minä olin kysäissyt, että mitenkäs se äippäseni on, onko se Jeesus meidän herramme (niinkuin vaan pitkittääkseni nukkumaan menoa) ja äitin kerkeämättä edes vastata oli pikkuveljeni (joka rakastaa karkkia ja makeaa yli kaiken!) ponkaissut istumaan ja huutanut, että "MITÄ, SAAKO ---- MUKA JOTAIN HERKKUA!!??) Ja nauruksihan se oli mennyt.. "Ei, ei ---- saa, etkä sinäkään saa mitään herkkua enää nyt.." :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe