no nyt se mulkku saa sen oikeudenkäyntinsä (E-S 19.04). toivottavsti ei taas paapottais rikollista..
puukko-pekka
20
7609
Vastaukset
- ...muuttunut?
Eiköhän tämäkin mene perinteisellä ymmärtämislinjalla läpi, eli paapomista luvassa.
- Keekoilija9
Lopettakaa jo hyvät ihmiset koko asiasta jauhaminen, rajansa kaikella!!!
- !!!
Kyllä sitä kaikenlaisita mitättömistä pikkujutuista saadaankin puhetta aikaiseksi!
- älytöntä
!!! kirjoitti:
Kyllä sitä kaikenlaisita mitättömistä pikkujutuista saadaankin puhetta aikaiseksi!
no kyllähän nuoren naisen kuolema on pikkujuttu...
HEI HALOO! just tollaset idiootit pitäis teloittaa - 12456
älytöntä kirjoitti:
no kyllähän nuoren naisen kuolema on pikkujuttu...
HEI HALOO! just tollaset idiootit pitäis teloittaaOot varmaa viel vuoden päästäkii kirjottelemassa siitä juttua. Anna jo olla. Asiasta on jauhettu jo iha tarpeeks.
- porukkaa kuolee
12456 kirjoitti:
Oot varmaa viel vuoden päästäkii kirjottelemassa siitä juttua. Anna jo olla. Asiasta on jauhettu jo iha tarpeeks.
ja syntyy koko ajan:)ehkä joku kirjoittelija ottaa liikaa kantaa,kun ei muuta elämää
- katselija_
Kandee men kattomaan oikeudenkäyntiä! Mä ja mun frendti ollaan menos ja tullaan katsomaan tulisin silmin Puukko-Pekkaa et tuskin saa suutansa auki. Ei tuu olee helppoo linnaskaan.
- ....
Niin hululta kun se kuulostaakin, kaipaan siuta Pekka :(
- ...niin
.... kirjoitti:
Niin hululta kun se kuulostaakin, kaipaan siuta Pekka :(
Olet varmaankin nainen? Tämä kaveri tulee olemaan naisten joukossa äärimmäisen suosittu pitkän aikaa, naimisiin menee linnassa varmasti.
- sanonpa vain
Vaikka Pekkaa vihaisittekin ja vaikka istunto on julkinen niin miettikää oikeudenkäynnin seuraamista omaisten kannalta... Jos olisit itse syytettynä niin ei perheesi sinne varmaan haluaisi kaikkia, jotka ovat pelkästään uteliaita...
En tiedä oletko koskaan ennen seurannut oikeudenkäyntiä, mutta voin kertoa että esim. pahoinpitelyjutun seuraaminen tuntuu todella pahalta. Ei se ehkä tunnu kovin järkyttävältä lukea uutista lehdestä, mutta on ihan eri asia seurata oikeudenkäynti. - sinäkin
homo siinä! ei vittu työ ootte oikeesti hölmöjä! työ ette oikee taija välittää miltä pekan tai tiina sukulaisilta tuntuu.. ku tällästä paskaa tänne tullaa jauhamaan...ei vittu et oikeesti säälittää nää apinat täällä
- Piika-Pekka
Pekasta tulee jonkun narttu linnassa...haha :D Pekkaa pyllyyn pannaaan...lallatilallati lallallaa. Eipä tule pojalla olot kovin ruusuiset kiven sisässä olemaan. Siellä kun ei tollaisia raukkoja kovin paljoa suosita.
- dgdfg
Mistä voit tietää? Samantapaisia hörhöjä siellä linnassa on samankaltaisista jutuista syytettyinä! Mutta jos tuo auttaa sun oloa, niin mikä ettei..
- ,,,,
Taas näitä "minä tiedän kaiken kun olin siellä" pidä pää kiinni! Tuskin edes olit oikeudenkäynnissä..
- sitäpä
,,,, kirjoitti:
Taas näitä "minä tiedän kaiken kun olin siellä" pidä pää kiinni! Tuskin edes olit oikeudenkäynnissä..
sinä et voi tietää olinko vai enkö ollut
- * * päivä ja kellonaika * *...
??????????????
- minä 2
Eiköhän tuo oikeudenkäynti kuulu ainoastaan molempien omaisille ja asianomaisille. Ei se mikään sirkus ole. Ette kunnioita sillä myöskään tytön muistoa jos menette sinne vain uteliaisuuttanne pällistelemään. Järki käteen. Hankkikaa elämä.
- ...
Ei todellakaan tarttee kenenkään mennä kyseiseen oikeudenkäyntiin, tuomio tulee kyllä lehteen. Ette varmaa muutenkaa ramppaa jossain autovarkaitten ja narkkareiden oikeudenkäynneissä, ni miks helvetissä pitäs nyt mennä????
- Duumari
... kirjoitti:
Ei todellakaan tarttee kenenkään mennä kyseiseen oikeudenkäyntiin, tuomio tulee kyllä lehteen. Ette varmaa muutenkaa ramppaa jossain autovarkaitten ja narkkareiden oikeudenkäynneissä, ni miks helvetissä pitäs nyt mennä????
Idiootti....et taida tajuta mistä on edes kyse. Syö pääsi mutterimuna.
- odottaja!
Duumari kirjoitti:
Idiootti....et taida tajuta mistä on edes kyse. Syö pääsi mutterimuna.
No jos sinä kerran tiedät mistä sinä iltana oli kyse niin jaappa tietosi. Tuskin tiedät yhtään enempää kuin mitä olet lehdistä lukenut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197